Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En volgende transferperiode opnieuw op zoek.

Maar dan wel met centen als de kapitaalsverhoging erdoor raakt, en Sambi verkocht is.

Dit is gewoon een veel betere strategie dan vroeger, toen men brol aankocht waar we nu nog mee zitten. Hadden we al die Pipo’s gehuurd, zaten we de laatste jaren met veel minder opkuiswerk.

Ook wel onze enige optie momenteel om spelers te halen die een meerwaarde bieden.

Als spelers als Miazga, Nmecha, Tau en Larsen het verschil betekenden tussen plaats 4 en 5, was het het waard.

Duh, RSCA wil alles zetten op Europees voetbal zodat ze volgende seizoen sowieso al meer inkomsten hebben. Enigste manier hoe ze dit op dit moment kunnen tewerkstellen is huren.

Risico bij Anderlecht is gewoon, stel dat je geen Europees haalt begin je deze zomer terug van 0.
Die kapitaalsverhoging is gewoon het omzetten van schulden, het is niet dat er daarna plots veel geld gaat kunnen uitgegeven worden.

Ik vraag me af of Milan een aankoopoptie heeft op Tomori, zoja is dat echt een gatachterlijke zet van Chelsea. Er werd gezegd dat er een aankoopoptie van 25 miljoen zou zijn maar daar kan ik nu niet meteen iets van terugvinden.

Ik vraag me af of Milan een aankoopoptie heeft op Tomori, zoja is dat echt een gatachterlijke zet van Chelsea. Er werd gezegd dat er een aankoopoptie van 25 miljoen zou zijn maar daar kan ik nu niet meteen iets van terugvinden.
It is understood there is an option for Milan to make the deal permanent for £25m plus add-on payments

We hebben nog altijd Guehi achter de hand

It is understood there is an option for Milan to make the deal permanent for £25m plus add-on payments

We hebben nog altijd Guehi achter de hand

Ik weet het niet, ik zag dit staan op sky. Hij laat daar toch uitschijnen dat Tomori nog een toekomst heeft bij CFC. kan ook zijn dat ze een buyback clause hebben ofzo. Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met Lamps tbh...

LAMPARD EXPECTS TOMORI TO BECOME 'TOP PLAYER'
Frank Lampard
has tipped Fikayo Tomori to become a “top player” after the Chelsea defender completed his loan switch to AC Milan.
Centre-back Tomori broke into Chelsea’s first team in style last season, blasting a fine long-range strike in a 5-2 win at Wolves to announce his Premier League arrival.
The 23-year-old even went on to make his England debut last term, having caught the eye of boss Gareth Southgate, but could not maintain that upward trajectory at Stamford Bridge this season.
Many Chelsea fans have expressed frustrations with Tomori’s loan, but Lampard insisted the academy graduate can still flourish in west London in the long-run.
Asked to explain to those vexed supporters why Tomori has left temporarily, Lampard said: “Because I have five centre-backs and I can’t do this job and expect to please every fan; that’s football.
“What players you should pick or not, whether you are searching for consistency or going on an unbeaten run there are questions. I have to pick two at a time and the numbers don’t always add up.
“Fikayo is a developing player, a very good player. He is going to be a top player.”

Was bij STVV redelijk nuttig, maar niet om van te zeggen wauw. Zat daar gewoon op zijn plaats.
Dusja, vreemde transferts.

Net die zijn statistieken eens opgezocht en zowel bij San Lorenzo als CSKA bleek hij allesbehalve een veelscorer. 9 miljoen waard, dus het moet een ongelooflijke kaatser zijn 😀

Net die zijn statistieken eens opgezocht en zowel bij San Lorenzo als CSKA bleek hij allesbehalve een veelscorer. 9 miljoen waard, dus het moet een ongelooflijke kaatser zijn 😀
Hij is wel nog jong hé, dus kan best zijn dat die nog ontploft mits goeie begeleiding.

Nu ja, met Lang en Dost is ons scoringsprobleem volledig van de baan, dus niet echt een issue dat we hem niet konden halen.

Nmecha kwam hier ook aan zonder statistieken.

Knappe transfer op het eerste zicht. Zal wel niet goedkoop zijn, maar een goeie spits is natuurlijk wel centen waard, dat bewijst Bas Dost wel.

Leuk voor de competitie.

Bij Anderlecht staat Ognjen Vranjes dicht bij een uitleenbeurt naar Charleroi.

Nmecha kwam hier ook aan zonder statistieken.

Knappe transfer op het eerste zicht. Zal wel niet goedkoop zijn, maar een goeie spits is natuurlijk wel centen waard, dat bewijst Bas Dost wel.

Leuk voor de competitie.

Bij Anderlecht staat Ognjen Vranjes dicht bij een uitleenbeurt naar Charleroi.
't is op zijn minst een huurling met wedstrijdminuten in de benen dus is direct inzetbaar. En met alle miljoenen die Ghyssens al geïnvesteerd heeft denk ik niet dat die accepteert dat PO1 gemist wordt dit jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan