Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
- er zijn vermoedelijk afspraken gemaakt met zowel Diatta als Dennis -> als er bod komt van min. € ? dan mag je weg
- wat is de kans dat we meer dan €20 mil gaan krijgen als we hem nog een jaar houden? (Doku was 30 mil, maar die had dan ook een waanzinnige snelheid, zo een skill heeft Diatta echt niet, en gaat hij ook nooit krijgen)
- we hebben nog steeds CDK, Dennis, Okereke of VD Brempt om daar te zetten
Even serieus blijven, Dennis zit met zijn hoofd ergens anders. Okereke is geen flank. En vandenBrempt komt nog maar pas piepen en is helemaal niet van hetzelfde niveau.

Ze gaan gewoon De Ketelaere in zijn plaats zetten, in het laatste derde van het veld heeft iedereen toch de vrijheid om te lopen waar hij wil precies. Bij het naar binnen komen en in de combinatie is dat sowieso een verbetering dan Diatta, daarnaast kan hij ook een man voorbij en is de kwaliteit van zijn voorzet ook net iets beter.

Veel succes met iemand te vinden die zowel aanvallend als verdedigend even belangrijk gaat zijn voor ons. Zo iemand gaat ge niet vinden, gaat ge net zoals we met Diatta hebben gedaan zelf moeten kneden. Dus op dat vlak vind ik 20mil echt wel te weinig.
Onderschat toch ook niet het persoonlijke aspect vanuit perspectief van Diatta -> je komt een paar jaar geleden toe, haalt successen, een titel, goals in CL en wil steeds hogerop en droomt van grote competitie... dan moet je fair zijn als Club zijnde en als er mooi bod komt dit ook toestaan.

Hierdoor kan je nadien ook makkelijker nieuw talent aantrekken want je kan aantonen dat Club een goeie springplank is op weg naar de grote competities.

Even serieus blijven, Dennis zit met zijn hoofd ergens anders. Okereke is geen flank. En vandenBrempt komt nog maar pas piepen en is helemaal niet van hetzelfde niveau.
Dennis: ik zou hem het liefst verkocht zien worden, maar als dat niet lukt kan hij beter zelf de knop omdraaien en zich terug in de ploeg proberen te spelen -> als hij Diatta naar Monaco ziet gaan, dan gaat hij ongetwijfeld van zichzelf vinden dat hij dat ook waard is
Okereke: nu we Dost hebben zal het voor Okereke of flank of bank zijn ... is niet ideaal maar hij is nog jong en kan het mss nog wel leren?
VD Brempt: Clement wisselt heel graag op de flankposities, dus vertrek Diatta is wel kans voor hem om elke match wat minuten te krijgen en zo te groeien.
CDK: die was je vergeten, maar dat is natuurlijk vermoedelijk dé persoon die Clement in eerste instantie gaat gebruiken als vervanger van Diatta

Maar vind ook wel dat Club gerust een vervanger mag aantrekken, maar moet misschien niet direct van titularis niveau zijn, gezien bovenstaande...

Hebben voor de rest geen flanken met Dennis die ook op een transfer aast en het laat hangen.

En Diatta is wel ook gewoon beter dan Limbombe en Izquirdo. Izquirdo heeft zijn fysiek ook niet mee, heeft constant blessures gehad sinds die in Engeland zit en Limbombe is een nul qua mentaliteit. Danjuma heeft ook achterstand opgelopen met blessures (was eigenlijk al bij ons geblesseerd toen em vertrok) Maar Diatta heeft zowel op vlak van mentaliteit als fysiek echt wel voorsprong op zijn voorgangers. Vind dan ook wel dat hij hier schromelijk wordt onderschat, zelfs door Clubsupporters.

Veel succes met iemand te vinden die zowel aanvallend als verdedigend even belangrijk gaat zijn voor ons. Zo iemand gaat ge niet vinden, gaat ge net zoals we met Diatta hebben gedaan zelf moeten kneden. Dus op dat vlak vind ik 20mil echt wel te weinig.

Vind ik nu toch ook wel dat 20 miljoen, zelfs in deze omstandigheden, een vrij mager beestje is. Hou daarmee rekening mee dat Bayat ook nog eens eerst langs de kassa moet passeren. Dus hoeveel er dan van die 20 nog overblijft is maar de vraag.

Belang van Diatta wordt hier zwaar onderschat lijkt me. Die gaat men echt niet zomaar op 1, 2, 3 kunnen vervangen. Ook CDK heeft niet die diepte in zijn spel gelijk een Diatta.

Nuja, tweede Dennis situatie vermijden. Had hem alleen liever in de zomer zien vertrekken door de grote poort met nog een extra titel op zak.

Hmm hoe Diatta de laatste weken opnieuw staat te spelen das echt wel goed hoor. Speelt zijn verdedigers vaak tureluurs en is veel minder egoistisch dan Dennis. 20+ miljoen kan je niet weigeren, maar had hem liever zien vertrekken op het eind van het seizoen. En Monaco? Das toch rommel en in een lelijke competitie. Zou ik toch niet happig zijn om daar naartoe te gaan.

Hmm hoe Diatta de laatste weken opnieuw staat te spelen das echt wel goed hoor. Speelt zijn verdedigers vaak tureluurs en is veel minder egoistisch dan Dennis. 20+ miljoen kan je niet weigeren, maar had hem liever zien vertrekken op het eind van het seizoen. En Monaco? Das toch rommel en in een lelijke competitie. Zou ik toch niet happig zijn om daar naartoe te gaan.
Hij is wel Franstalig, ... met al die Hollanders nu bij Club was het mss wat beu geworden :D

In Brugge is de scouting van jonge talenten voor relatief weinig geld wel goed imo. Denk wel dat men voor de flank opnieuw zo'n type backup zal aantrekken (om die dan binnen 2 jaar te laten ontploffen :p)

Het zal inderdaad pijn doen van Diatta die had toch soms van die schitterende acties. En 25 miljoen ging een betere prijs geweest zijn voor hem. Maar het is het beste om hem nu te laten gaan want denk dat Dennis voorlopig ons niet veel zal opbrengen.

Denk dat dit in deze tijden een juiste prijs is, en hij gaat daar wellicht ook veel spelen bij monaco. Club maakt bij contractverleningen altijd beloftes als er een goed bod komt ze niet moeilijk gaan doen ( hij wou eigenlijk deze zomer al weg )
En ik gun het hem van harte(y)

Vind 20 miljoen ook wel weinig als je ziet dat een Doku voor zoveel meer gaat...
Wel mooie scouting weeral, gekocht 3 jaar terug voor 2 miljoen
Doku natuurlijk wel 3 jaar jonger.

Logisch dat je meer betaalt met de gok dat er meer progressie in zit dan bij een + 20 jarige.

Vond Diatta altijd wel een leuke speler om bezig te zien. Jammer voor onze competitie dat hij ze verlaat.
Had veel liever Dennis zien vertrekken.

Laatst bewerkt:

Logisch dat je meer betaald met de gok dat er meer progressie in zit dan bij een + 20 jarige.

Vond Diatta altijd wel een leuke speler om bezig te zien. Jammer voor onze competitie dat hij ze verlaat.
Denk dat Diatta ook echt nog wel beter kan. Hopelijk ontploft die nog helemaal.

Ja, Dennis. Die had deze zomer echt weg gemoeten maar wie gaat dat nu nog kopen :/

20 miljoen een mager beestje? Soms lees je hier toch wat :)
Kga nu ook niet doen alsof dat ridicuul hoog is, maar tis wel stevig alvast.

Diatta imo momenteel toch de meest waardevolle speler van de JPL. Toch al een tijdje duidelijk dat je daarvoor gwn de hoofdprijs moet vragen. Gezien de omstandigheden kan je er nog over discussiëren, maar deze had m.i. gwn het transferrecord van Club Brugge moeten verbreken.

Logisch dat je meer betaalt met de gok dat er meer progressie in zit dan bij een + 20 jarige.

Je kan het ook omkeren natuurlijk. Minder betalen omdat er net heel veel onzekerheid is en dik kan trgenvallen ook'

Diatta heeft al meer bewezen en zich al redelijk getoond, ook Europees.

Nu, ik snap je punt en hebt zeker geen ongelijk.

Anderlecht staat blijkbaar toch kort bij een transfer/huur van Bruun Larsen.
Iemand die hem wat volgt/kent ? Flankspeler naar wat ik begrijp ?

Ik ben er eigenlijk niet echt blij mee. Belangrijkste reden is natuurlijk dat 't midden in het seizoen is. Zijn defensieve taken worden trouwens ook redelijk onderschat, dat vond ik echt een groot pluspunt aan Diatta.

Van alle buitenspelers die Club de laatste jaren heeft verkocht is Diatta toch de meest complete en dan kan ik alleen maar hopen dat het om meer dan 20 miljoen gaat. Vind 20 op de kop net iets te weinig, zeker midden in het seizoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan