Svartálfar
Well-known member
En volgende transferperiode opnieuw op zoek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En volgende transferperiode opnieuw op zoek.
It is understood there is an option for Milan to make the deal permanent for £25m plus add-on paymentsIk vraag me af of Milan een aankoopoptie heeft op Tomori, zoja is dat echt een gatachterlijke zet van Chelsea. Er werd gezegd dat er een aankoopoptie van 25 miljoen zou zijn maar daar kan ik nu niet meteen iets van terugvinden.
Veel Engelsmannen zitten daar ook niet meer in de ploeg.Willian José van Sociedad op uitleenbasis naar de Wolves. Dendoncker zou beter beginnen Portugees leren.
It is understood there is an option for Milan to make the deal permanent for £25m plus add-on payments
We hebben nog altijd Guehi achter de hand
Dan zijn we eens neig benieuwd of Club toch had moeten doorduwen of op het nippertje aan nieuw transferfiasco is ontsnapt.Gaich op huurbasis naar antwerp!
Hij is wel nog jong hé, dus kan best zijn dat die nog ontploft mits goeie begeleiding.Net die zijn statistieken eens opgezocht en zowel bij San Lorenzo als CSKA bleek hij allesbehalve een veelscorer. 9 miljoen waard, dus het moet een ongelooflijke kaatser zijn![]()
Net die zijn statistieken eens opgezocht en zowel bij San Lorenzo als CSKA bleek hij allesbehalve een veelscorer. 9 miljoen waard, dus het moet een ongelooflijke kaatser zijn![]()
't is op zijn minst een huurling met wedstrijdminuten in de benen dus is direct inzetbaar. En met alle miljoenen die Ghyssens al geïnvesteerd heeft denk ik niet dat die accepteert dat PO1 gemist wordt dit jaar.Nmecha kwam hier ook aan zonder statistieken.
Knappe transfer op het eerste zicht. Zal wel niet goedkoop zijn, maar een goeie spits is natuurlijk wel centen waard, dat bewijst Bas Dost wel.
Leuk voor de competitie.
Bij Anderlecht staat Ognjen Vranjes dicht bij een uitleenbeurt naar Charleroi.