Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Westerlo zat daar schijnbaar ook achter (Coosemans), eens benieuwd wie daar dan nu in beeld gaat komen.

Frank de Tank zijn voorbeeld volgen, niet goed genoeg zijn en dan maar gaan uitbollen bij RSCA, spelen zal hij toch amper moeten doen en hij zal wel nog een schoon loon krijgen.

Laatst bewerkt:
Inderdaad

Anderlecht heeft ook een goedkope en degelijke noodoplossing nodig, en 't is een Belg. Vreemd hoe de dingen kunnen lopen ... Dit lijkt een beetje op de transfer van Rafa, een mooie oplossing voor beide partijen. Met het vermoedelijke verschil dat Rafa wel wat meer op het veld zal staan.

Beter een gratis Coosemans van 29 dan een Steppe van 32 voor meerdere 100,000'en euro's. Voor Coosemans, als ietwat gemarkeerde keeper, ook toch een mooie transfer.

Frank de Tank zijn voorbeeld volgen, niet goed genoeg zijn en dan maar gaan uitbollen bij RSCA, spelen zal hij toch amper moeten doen en hij zal wel nog een schoon loon krijgen.
Ja is uiteindelijk de 3de keeper hé. En als je als anderlecht geen geld op overschot hebt om aan transfers te dokken, dan pik je beter zo iemand op, geef je die desnoods 100 - 200k meer op jaarbasis en heb je uw 3de keeper.

En op die manier kan je wellenreuther de laan uit sturen. Het gaat uiteindelijk over de 3de keeper hé. Daar ze toch geen geld hebben om een nieuwe eerste keeper aan te trekken. En als den van crombrughe terug is dan staat die toch gewoon in de goal.

Toch steeds meer hoopgevende signalen dat Nmecha langer bij Anderlecht zou blijven.

Gaat wel een heel zware zomer tegemoet, met die laatste matchen van dat beloften EK, en daarna de Olympische spelen. Verre van ideaal.

Welke zijn die signalen dan?
Geluiden van betrouwbare insiders.

Het zou vooral het loon zijn dat een probleem is.

Al zou het niet halen van de Europa
league wel een domper zijn in de onderhandelingen.

Goed , van mij moeten ze ook geen belachelijke risico’s gaan nemen, zoals we ik het verleden te vaak hebben gedaan.

Nmecha is een heel goeie speler, maar heeft een paar gebreken, zoals zijn positiespel voor de goal, en het totaal gebrek aan gevaar met de kop, waardoor je misschien toch moet overwegen voor een alternatief te kiezen die makkelijker scoort. Ipv de loonlast, die nog steeds heel zwaar is door vooral een hoop overbodige spelers, nog meer gaat overbelasten.

Ik vind Nmecha wel best goed. Niet het niveau van Onuachu of Dost momenteel, maar dat is dan ook een oneerlijke vergelijking aangezien beiden al ouder en meer afgewerkt zijn. Maar de vraag is natuurlijk hoe ver Anderlecht met al hun financiële toestanden kan gaan om die te houden, want ik ga er vanuit dat de intresse in hem enkel maar gaat stijgen deze zomer.

Ik vind Nmecha wel best goed. Niet het niveau van Onuachu of Dost momenteel, maar dat is dan ook een oneerlijke vergelijking aangezien beiden al ouder en meer afgewerkt zijn. Maar de vraag is natuurlijk hoe ver Anderlecht met al hun financiële toestanden kan gaan om die te houden, want ik ga er vanuit dat de intresse in hem enkel maar gaat stijgen deze zomer.
Nmecha 41 wedstrijden 21 goals , Dost 22 matchen 10 goals
Ni veel verschil
Je kan nog discuteren over penalties , maar Dost zat wel in een beter draaiende ploeg imo

Heb toch dubbel gevoel bij Dost maakt wel zijn goaltjes maar past nu totaal niet hoe dat Club speelt ( zonder flanken ), bij zijn komst zag je ze hem echt zoeken en scoorde dan paar na elkaar maar dat is toch wat verminderd na verloop van tijd.

Hoe we de playoffs speelden past geen enkele spits bij ons, daar was weinig mooi voetbal aan. Nu het gaat sowieso een uitdaging worden om ook Charles zijn centrale rol te geven.

Heb toch dubbel gevoel bij Dost maakt wel zijn goaltjes maar past nu totaal niet hoe dat Club speelt ( zonder flanken ), bij zijn komst zag je ze hem echt zoeken en scoorde dan paar na elkaar maar dat is toch wat verminderd na verloop van tijd.
Ik heb hier van in het begin gezegd dat ik serieuze vraagtekens had bij de transfer van Dost.

Ten eerste kost die toch veel te veel geld. In het begin deed die het goed, maar kende daarna toch een stevige terugval. En je ziet toch ook dat die niet echt in ons systeem past vind ik. Natuurlijk wel beter dan Okereke en Badji momenteel, maar voor mij persoonlijk zijn transferbedrag én bijkomend salaris toch zeker niet waard.

Club zou Balikwisha willen van Standard, dat eerder al een buitenlands bod van 6 miljoen geweigerd heeft. Hmmm...
Is nog jong en Belg, maar het is nu ook niet zo dat die een absolute sterkhouder was bij Standard.

Club zou Balikwisha willen van Standard, dat eerder al een buitenlands bod van 6 miljoen geweigerd heeft. Hmmm...
Is nog jong en Belg, maar het is nu ook niet zo dat die een absolute sterkhouder was bij Standard.
Qua stats wel een van de beste jongeren in België, mat gerust komen van mij want er mag gerust wat creativiteit en snelheid bij

Geen slechte speler, maar ik denk dat ge beter kunt krijgen voor wat ge daarvoor betaalt aan Standard.
Uiteraard is zijn voetbalBelg statuut wel een plus.

Als wij niet al Muñoz en Preciado hadden, mochten ze van mij uit wel wat neertellen voor Siquet.

Dit is toch het soort transfer dat Club zou moeten doen? Misschien niet voor 6 miljoen (maar Standard staat financieel niet sterk dus moeten misschien nog water bij de wijn doen). Verder zou ik niet te lang twijfelen. Als Balikwisha komt, hoeft dat natuurlijk niet te betekenen dat offensief het huiswerk af is. Een jonge, talentvolle Belg als Balikwisha kan perfect naast een andere veelbelovende transfer. Club heeft er alleszins toch de middelen voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan