Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet wel nog een werkvergunning krijgen. Volgens de wetgeving daar, moet ge minstens 75% van de internationale matchen gespeeld hebben van uw land als dit een land betreft lager dan de top-30. Zambia staat pas 70ste ofzo, dus Fashion gaat pas een werkvergunning krijgen, moest hij 75% van de interlands van afgelopen 2 jaar gespeeld hebben. Dat heeft hij niet gedaan.

Volgens de wet zou hij dus geen werkvergunning krijgen. Benieuwd hoe dat afloopt.

Wat bedoel je dat met eigen jeugd kansen geven? Het is "nobel" wat Anderlecht nu doet maar ik geloof niet dat ze dat op termijn gaan blijven doen, spelers op zo'n jonge leeftijd op de bank of zelfs voor de leeuwen gooien genre die arnstadt (of hoe heet ie) tegen Club.
Tegen hier een paar jaar zit het daar ook weer vol met volwassen bankzitters om het zo te zeggen. Met hier en daar eens een jeugdspeler als laatste plekje op de bank, zoals bij andere ploegen dus.
Als er nu ene jeugd kansen gaat geven dan is toch wel Kompany ... heeft hetzelfde meegemaakt en weet hoe belangrijk het is

Ik denk ook dat met Kompany en Verbeke Anderlecht eindelijk terug begrepen heeft dat het in het Brusselse volloopt met getalenteerde pleintjesjongeren en dat er dus altijd wel deftig talent uit zal voortkomen. Waar Anderlecht dit jaar bijna uitsluitend 'beloften' in de kern had, zal binnen 2 à 3 jaar de balans misschien terugkomen, maar dat hoeft uiteindelijk toch niet slecht te zijn? Zo'n Arnstadt in die match tegen Club bewijs je toch geen dienst?

Ik lees ook met de regelmaat van de klok dat er contracten gegeven worden aan 16-jarigen, dus die zullen toch ook wel hun kansen krijgen, zelfs als er wat meer ervaren spelers in de kern zitten.

En waar ik in een ander topic het had over het model van Club (en hun ervaren centrale as die al jaren staat en nog zal staan), heeft Anderlecht die luxe niet. Behalve Van Crombrugge zie ik niemand van die centrale as lang blijven. Lokonga en co zullen moeten opbrengen (en zelf die ambitie ook hebben), dus dan kan je je kern al wat stofferen met meer ervaring, anders speel je terug zo'n seizoen als dit - met beloften en veel vallen en opstaan. Met Kompany - Verbeke geloof ik alleszins wel in een deftige afvaardiging van eigen jeugd in de kern, nu en ook binnen 2 à 3 jaar.

Moet wel nog een werkvergunning krijgen. Volgens de wetgeving daar, moet ge minstens 75% van de internationale matchen gespeeld hebben van uw land als dit een land betreft lager dan de top-30. Zambia staat pas 70ste ofzo, dus Fashion gaat pas een werkvergunning krijgen, moest hij 75% van de interlands van afgelopen 2 jaar gespeeld hebben. Dat heeft hij niet gedaan.

Volgens de wet zou hij dus geen werkvergunning krijgen. Benieuwd hoe dat afloopt.

Mezelf even quoten omdat ik grandioos fout zat. In Januari zijn nieuwe regels ingegaan omwille van de Brexit. Als de oude regels bleven bestaan, zouden ze het zelfs heel moeilijk krijgen om veel Europese spelers aan te trekken die niet bij de nationale ploeg regelmatig spelen.

Vanaf dit jaar houden ze rekening met de minuten gespeeld in competitieverband erbovenop, en basically iedereen die 25% of meer minuten heeft gespeeld in de top-10 van de UEFA, krijgt bijna automatisch een werkvergunning.
Sakala zal dus in theorie zonder problemen een werkvergunning krijgen voor de Rangers.

Promotie voor Espanyol in de Secunda division, waardoor de verplichte aankoopoptie op Landry Dimata automatisch wordt gelicht.
Het zou om 2,2 miljoen gaan, maar vooral een dik loon dat wegvalt voor een speler waar de volgende blessure wel eens de blessure teveel zou kunnen zijn.
Vond het zeker geen slechte speler voor zijn knieblessure, maar in de situatie waarin Anderlecht zich bevindt, kan je geen risico's lopen met een kapotte Dimata, die dan ook nog eens veel teveel verdient.

Promotie voor Espanyol in de Secunda division, waardoor de verplichte aankoopoptie op Landry Dimata automatisch wordt gelicht.
Het zou om 2,2 miljoen gaan, maar vooral een dik loon dat wegvalt voor een speler waar de volgende blessure wel eens de blessure teveel zou kunnen zijn.
Vond het zeker geen slechte speler voor zijn knieblessure, maar in de situatie waarin Anderlecht zich bevindt, kan je geen risico's lopen met een kapotte Dimata, die dan ook nog eens veel teveel verdient.
Goede zaak voor jullie, ik vind daar werkelijk niks meer goed aan heeft even mooie periode bij oostende gehad maar ook veel te snel vertrokken en die blessures zullen hem ook niet goed doen.

Tenzij er gekke shit gebeurt, zijn we defensief klaar. Mujad Sadick komt van Deportivo La Coruna als onze 3de CV (er vanuit gaande dat Lucumi vertrekt, en dat gaat ook gebeuren). Na Juklerod en Didden die vanuit de jeugd komt als 4de CV is het daar rond.

On another note: Opportunistische zak Thorup die absoluut naar Kopenhagen wilde voor zijn familie is in stevige onderhandeling met HSV Hamburg. OK, Hamburg is een factor 2.5 dichter bij Kopenhagen dan Genk. Maar toch... Wat een clown.

Of naar Genk, het is nog onduidelijk precies :')

Gaat Brugge zijn, hoor. Hele mix-up in de pers omdat ze Cuesta in belangstelling van Sevilla zagen staan en daardoor dachten dat we NOG een CV nodig hadden. Maar het ging wel degelijk over Lucumi.
Niet erg ook, want heb wat verder zitten zoeken en toch de indruk dat we beter zitten met de CV's die we hebben en net gekocht hebben.

Wordt een hele grote die. Al van zijn debuut op Brugge staat die er als een huis.
Als we aanvallend evengoed werk leveren volgend seizoen kan het een zeer mooi seizoen worden.

Nmecha zich versproken , naart schijnt blijft em ( khoop het)
Zou me verbazen dat daar al iets is over geweten. Hangt af van wat City wil doen en met de finale van de CL in het achterhoofd gaan die nog niet bezig zijn met transfers te regelen van hun B spelers

Heeft zich ook helemaal niet versproken. Zei gewoon dat 'Wij', zijnde Anderlecht, er komend seizoen gaan staan. Tuurlijk springt die reporter daar graag op in, en de man in de straat blaast het weer graag op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan