D
Deleted member 14
Guest
Fashion Sakala: KV Oostende striker to join Rangers on four-year deal
Rangers sign KV Oostende striker Fashion Sakala on a four-year deal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er nu ene jeugd kansen gaat geven dan is toch wel Kompany ... heeft hetzelfde meegemaakt en weet hoe belangrijk het isWat bedoel je dat met eigen jeugd kansen geven? Het is "nobel" wat Anderlecht nu doet maar ik geloof niet dat ze dat op termijn gaan blijven doen, spelers op zo'n jonge leeftijd op de bank of zelfs voor de leeuwen gooien genre die arnstadt (of hoe heet ie) tegen Club.
Tegen hier een paar jaar zit het daar ook weer vol met volwassen bankzitters om het zo te zeggen. Met hier en daar eens een jeugdspeler als laatste plekje op de bank, zoals bij andere ploegen dus.
Ze stonden er idd bij en keken er naar vandaagEn waar ik in een ander topic het had over het model van Club (en hun ervaren centrale as die al jaren staat en nog zal staan).

Ja oké. En hoe vaak zijn ze de laatste 5 jaar ook alweer kampioen geworden?Ze stonden er idd bij en keken er naar vandaag![]()
Moet wel nog een werkvergunning krijgen. Volgens de wetgeving daar, moet ge minstens 75% van de internationale matchen gespeeld hebben van uw land als dit een land betreft lager dan de top-30. Zambia staat pas 70ste ofzo, dus Fashion gaat pas een werkvergunning krijgen, moest hij 75% van de interlands van afgelopen 2 jaar gespeeld hebben. Dat heeft hij niet gedaan.
Volgens de wet zou hij dus geen werkvergunning krijgen. Benieuwd hoe dat afloopt.
Goede zaak voor jullie, ik vind daar werkelijk niks meer goed aan heeft even mooie periode bij oostende gehad maar ook veel te snel vertrokken en die blessures zullen hem ook niet goed doen.Promotie voor Espanyol in de Secunda division, waardoor de verplichte aankoopoptie op Landry Dimata automatisch wordt gelicht.
Het zou om 2,2 miljoen gaan, maar vooral een dik loon dat wegvalt voor een speler waar de volgende blessure wel eens de blessure teveel zou kunnen zijn.
Vond het zeker geen slechte speler voor zijn knieblessure, maar in de situatie waarin Anderlecht zich bevindt, kan je geen risico's lopen met een kapotte Dimata, die dan ook nog eens veel teveel verdient.
Of naar Genk, het is nog onduidelijk precies :')Club dicht bij het aantrekken van Yerson Mosquera, toppertje blijkbaar
Of naar Genk, het is nog onduidelijk precies :')
Niet erg ook, want heb wat verder zitten zoeken en toch de indruk dat we beter zitten met de CV's die we hebben en net gekocht hebben.

Zou me verbazen dat daar al iets is over geweten. Hangt af van wat City wil doen en met de finale van de CL in het achterhoofd gaan die nog niet bezig zijn met transfers te regelen van hun B spelersNmecha zich versproken , naart schijnt blijft em ( khoop het)
Kan kanHeeft zich ook helemaal niet versproken. Zei gewoon dat 'Wij', zijnde Anderlecht, er komend seizoen gaan staan. Tuurlijk springt die reporter daar graag op in, en de man in de straat blaast het weer graag op.
Speelt ook nog het ek-21 kan ook nog een invloed hebben.Zou me verbazen dat daar al iets is over geweten. Hangt af van wat City wil doen en met de finale van de CL in het achterhoofd gaan die nog niet bezig zijn met transfers te regelen van hun B spelers