Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Refaelov wilt nog eens dik cashen wat te begrijpen is. Hij heeft echt een goed seizoen gespeeld, zeker in de belangrijke matchen stond hij er altijd. Hij wilt echter een dik contract voor 2 jaar. Luciano is niet de man om vlot dikke contracten uit te delen. Uiteindelijk is hij al 35 jaar. Refaelov zijn manager speelt het gelijk een manager het moet spelen. Vorige jaar hetzelfde gezien met Mbokani en deze winter nog met de Ritchie.
Bolat zijn manager probeerde dat ook elke transferperiode tot het genoeg was en Bolat mocht vertrekken naar 1 van de vele Turkse topclubs die in de rij stonden voor hem...

Na het wat te laten bezinken (klinkt "overdrevener" dan het is hoor :p) ...
Moest Anderlecht Rafa en/of Mbokani halen, doe maar ... 2 jaar terug had ik gezet "oei", maar echt bang kan je daar toch niet meer van worden. En tis niet dat die voor wat brood en water gaan komen spelen, dat moet je mij niet wijsmaken meneer Verbeke.

Dit gezegd zijnde zal anderlecht ondertussen wel wat geleerd zijn zeker? En dat gewoon ook niet kunnen betalen.

Begrijpelijk dat D'Onofrio geen duur 2-jarig contract aan Refaelov wil geven. En eveneens begrijpelijk dat Refaelov nog eens goed wil cashen na zijn Gouden Schoen. Minder begrijpelijk dat Anderlecht dan wel weer met geld gaat strooien hiervoor, al zal de huidige sportieve situatie er ook wel voor tussen zitten.

Na het wat te laten bezinken (klinkt "overdrevener" dan het is hoor :p) ...
Moest Anderlecht Rafa en/of Mbokani halen, doe maar ... 2 jaar terug had ik gezet "oei", maar echt bang kan je daar toch niet meer van worden. En tis niet dat die voor wat brood en water gaan komen spelen, dat moet je mij niet wijsmaken meneer Verbeke.

Dit gezegd zijnde zal anderlecht ondertussen wel wat geleerd zijn zeker? En dat gewoon ook niet kunnen betalen.
Toen Vince een te jeugdige ploeg zette wast ook niet goed , nu komt er is wat ervaring bij ( ene die tenminste een goal maakt uit ne vrije trap) en gaan we het nog niet goed vinden .
En het is nog altijd speculeren of hij komt he
ik zou gewoon Aguero halen :p

Begrijpelijk dat D'Onofrio geen duur 2-jarig contract aan Refaelov wil geven. En eveneens begrijpelijk dat Refaelov nog eens goed wil cashen na zijn Gouden Schoen. Minder begrijpelijk dat Anderlecht dan wel weer met geld gaat strooien hiervoor, al zal de huidige sportieve situatie er ook wel voor tussen zitten.
Dit vat het goed samen, zou het wel pijnlijk vinden hem in een paars truitje te zien is toch 1 van de "helden" van de wederopbouw van Club.

1,5 miljoen voor 2 seizoenen vind ik toch allemaal goed meevallen mocht dat kloppen. Blijft nog altijd een goede voetballer waar de youngsters van kunnen leren. En zijn kwaliteiten op stilstaande fases net een gigantische manco in onze kern.

Veel liever Refaelov dan Vlap of Zulj op ons middenveld. Van die 2 sjarels kunnen onze jonge gasten maar weinig van opsteken lijkt mij.

1,5 miljoen voor 2 seizoenen vind ik toch allemaal goed meevallen mocht dat kloppen. Blijft nog altijd een goede voetballer waar de youngsters van kunnen leren. En zijn kwaliteiten op stilstaande fases net een gigantische manco in onze kern.

Veel liever Refaelov dan Vlap of Zulj op ons middenveld. Van die 2 sjarels kunnen onze jonge gasten maar weinig van opsteken lijkt mij.
Rafa in het begin van dit seizoen als basispion ging echt een meerwaarde geweest zijn. Volgend seizoen zou hij wel wat jonge spelers kunnen afremmen. Dus benieuwd in welke rol ze hem zien. Als ze vermoeden dat Sambi vertrekt snap ik het al meer.

Wie speelt er nu op de 10? Buiten die ene fase op de Heizel heb ik er nooit echt veel mee gehad. Typische goedweervoetballer die alles moet spelen anders komt er niets uit. Ik herinner me de laatste 2 seizoenen dat die heel vaak invaller was maar er helemaal niet van bakte.

1.5M voor 2 seizoenen? Daarvoor gaat ie toch niet in Anderlecht spelen? Kan toch wel gemakkelijk ergens anders meer verdienen lijkt me.
Allé, das is dan mijn eerste gedacht.

In België? Ben ik niet zo zeker van.
Denk dat hij bedoelde terug naar maccabi haifa, maar is duidelijk dat hij hier wil blijven en als je dan contract kan krijgen van twee jaar bij een topclub zou je dom zijn dit te laten schieten.
En de garantie nu op europees voetbal. En we moeten niet hypocriet doen we hebben hem zelf buiten gesmeten en vol voor vanaken gekozen wat de juiste keuze is geweest.

Buiten zijn loon zal die ook wel een tekenbonus krijgen zeker? Waarom eigenlijk nu al dit doen en niet na de playoffs. Hoopt hij ook naar de b kern te moeten misschien zodat Anderlecht meer kans maakt op dat CL ticket.

Buiten zijn loon zal die ook wel een tekenbonus krijgen zeker? Waarom eigenlijk nu al dit doen en niet na de playoffs. Hoopt hij ook naar de b kern te moeten misschien zodat Anderlecht meer kans maakt op dat CL ticket.
Simpel. Die zijn contract loopt af tegen 1 juni. Anders dreigt hij geld te mislopen als hij dan nog moet beginnen rondzoeken. Stond echt in een luxe situatie. En zijn voordeel is dat hij dit volledig zelf kon doen zonder Antwerp hiervan op de hoogte te stellen. En juridisch gezien mag het omdat zijn contract afloopt.

Antwerp moet dringend communiceren waar ze volgend jaar naartoe willen gaan. Daar zijn momenteel te veel vraagtekens.

1.5M voor 2 seizoenen? Daarvoor gaat ie toch niet in Anderlecht spelen? Kan toch wel gemakkelijk ergens anders meer verdienen lijkt me.
Allé, das is dan mijn eerste gedacht.
Ik denk dat je de coronacrisis onderschat. De lonen van de gemiddelde voetballer in België gaan echt wel lager uitvallen de komende jaren.

Ez6KcKsXsAIKM_U

Dus officieel.

Leuk weetje: Refa is 16 dagen jonger dan Vince

🤓
Die zonder al die blessures nog steeds een absolute meerwaarde zou zijn in de jupkes league. ;)

Refaelov officieel.
Aan 700 k per jaar gewoon een goede transfer.
Nu nog van Vlap, Zulj, en al die andere overbetaalde spelers afgeraken.

Ik vind deze transfer eigenlijk niet in de filosofie van Anderlecht passen? Het kan voor destabilliteit zorgen maar ik denk dat Rafa eigenlijk op en top prof is om daar boven te staan, ik hoop het alleszinds. Nu ja hij moet een keuze maken en als Antwerp hem geen 2 jarig contract kan aanbieden & elders doet men dat wel. Dan moet hij er voor gaan hé. Al is dit natuurlijk in de nadagen op de minst geliefkoosde manier; ik vind dat niet verstandig. Maar ik wens hem het beste toe en nogmaals ondanks zijn geweldige statistieken en meerwaarde er zijn genoeg andere spelers op de markt die volgend seizoen in rood en wit kunnen spelen. Rancuneus kan ik hierover helemaal niet zijn want hij moet natuurlijk ook denken aan zijn portefeuille.
Trouwens bij Antwerp en vooral D'Onofrio is de werkwijze zo vastgeroest dat ze nog ergens in 8 jaar achteraan hollen, met D'Onofrio word je in het hedendaagse voetbal geen kampioen. Ondanks hij al vele credits en meesterzetten heeft gedaan afgelopen jaren in Deurne Noord. Maar spelers als deze ( Bolat, Rafaelov etc) die houd je niet voor de gek om 400 000 (op jaarbasis) minder te bieden na een sterk seizoen "om de gesprekken aan te vatten". Die steken daar regelrecht hun middelvinger naar op en gaan elders.

Ik snap toch ook die aggressieve Club-supps (op twitter) niet zene -> wij hebben hem weggestuurd omdat we Vanaken hebben, dus waar zouden het recht halen om hierover te jammeren?

Of het echt een versterking voor rsca is, dan wel een nieuwe Tau, Vargas, ... to be continued

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan