Tournée Minérale, wie doet mee?

Doe je mee?

  • ja

    Stemmen: 10 11,4%
  • nee

    Stemmen: 78 88,6%

  • Totaal aantal stemmers
    88
Ik doe er niet actief aan mee. Mijn vriendengroep kan je vrij stevige drinkers noemen, maar zelf drink ik eigenlijk vrijwel altijd water of cola zero als ik weg ga. Ik drink 1 pint per week, en dat is na de match cafévoetbal. En die ene gezelligdheidspint / traditie ga ik eerlijk gezegd niet laten.
 
Ik probeer in de week al niet te drinken en dat is moeilijk genoeg dus een maand niet drinken, neen danku. :unsure:
 
Ik heb per ongeluk al tournee minerale in januari gedaan. Alez ja als je die halve fles van oud op nieuw niet meetelt :S
 
De maand is nu ten einde, en ik moet zeggen, ik heb het eigenlijk geen moment gemist.
Afgelopen weekend nog wel weest gaan eten met vrienden, en dat koppel was zo zat als iets. Voelde me eigenlijk marginaal in hun plaats. Zo luid babbelen, en steeds hetzelfde herhalen...
Ik en mijn vriendin zaten daar zo van "check please, so we can get the hell out of here".

In het begin is dat best grappig , zien hoe andere mensen zijn als ze zat zijn,
maar na een eind zou je haast smeken om zelf ook zat te zijn, om daar dan niet meer zo op te hoeven te letten :sop:

Nee serieus, mijn zin om opnieuw te drinken is eigenlijk helemaal weg.
Al zal het van tijd tot tijd nog wel es passen op een feestje, maar zowiezo niet meer elk weekend. En ik slaap er ook veel beter door.
 
De maand is nu ten einde, en ik moet zeggen, ik heb het eigenlijk geen moment gemist.
Afgelopen weekend nog wel weest gaan eten met vrienden, en dat koppel was zo zat als iets. Voelde me eigenlijk marginaal in hun plaats. Zo luid babbelen, en steeds hetzelfde herhalen...
Ik en mijn vriendin zaten daar zo van "check please, so we can get the hell out of here".

In het begin is dat best grappig , zien hoe andere mensen zijn als ze zat zijn,
maar na een eind zou je haast smeken om zelf ook zat te zijn, om daar dan niet meer zo op te hoeven te letten :sop:

Nee serieus, mijn zin om opnieuw te drinken is eigenlijk helemaal weg.
Al zal het van tijd tot tijd nog wel es passen op een feestje, maar zowiezo niet meer elk weekend. En ik slaap er ook veel beter door.
Mja; Zatte mensen. Ik kan daar ook heel moeilijk mee om want erger mij daar serieus aan.
 
Om medische redenen kan ik helaas niet zonder alcohol:

- faalangst - alcohol lost dat op
- gebrek aan zelfvertrouwen - yep yep
- gebrek aan relativeringsvermogen - ow yeah
- te hoog iq om normaal te kunnen functioneren in het dagelijks leven - fixed that for you
- niet assertief genoeg - guess what
- schrik om los te gaan op de dansvloer - Michael Jackson is er niets tegen
- schrik om voorrang te nemen in het verkeer - Verstappen ziet enkel nog mijn uitlaat
- moeilijkheden om knopen door te hakken - instant beslissen, No regrets
 
Om medische redenen kan ik helaas niet zonder alcohol:

- faalangst - alcohol lost dat op
- gebrek aan zelfvertrouwen - yep yep
- gebrek aan relativeringsvermogen - ow yeah
- te hoog iq om normaal te kunnen functioneren in het dagelijks leven - fixed that for you
- niet assertief genoeg - guess what
- schrik om los te gaan op de dansvloer - Michael Jackson is er niets tegen
- schrik om voorrang te nemen in het verkeer - Verstappen ziet enkel nog mijn uitlaat
- moeilijkheden om knopen door te hakken - instant beslissen, No regrets
Misschien kun je beter eens een assertiviteitscursus volgen ipv te drinken en dan met de auto te rijden. :unsure:
 
Terug
Bovenaan