Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Puur qua sprinter heb ik Merlier altijd beter gevonden. Heeft gewoon minder inhoud dan philipsen, maar dat is de laatste paar jaar wel al goed bijgewerkt. Al blijft Philipsen eeb completere renner.Amai Merlier. Tot enige tijd geleden was Philipsen de betere sprinter, nu zijn de rollen omgedraaid.
Moet dubbel zolang als de rest sprinten en wint nog. Echt knap.
top 5 in het puntenklassement staat nu plots stuk dichter bij elkaar, hopelijk blijft het daar spannender dan het algemeen klassement![]()
Enorm belangrijke rit voor Pedersen morgen. Die last minute opwaardering van de echte vlakke etappes zorgt inderdaad nu wel voor dat het daar spannend zal worden want Pedersen's pure snelheid bot elk jaar toch een beetje af precies. Of het is zijn positionering want vroeger zat hij toch net dat dichter in vlakke etappes.
Merlier is altijd beter geweest dan Philipsen hoor. Herinner u nog die Tour met Alpecin waar na de zege van Merlier dan voor Philipsen gekozen werd en die er keer op keer werd oplegd?Amai Merlier. Tot enige tijd geleden was Philipsen de betere sprinter, nu zijn de rollen omgedraaid.
Moet dubbel zolang als de rest sprinten en wint nog. Echt knap.
Wat een fusé van Merlier! Ik snapte het al niet in het frontale beeld, ik was 100% naar Philipsen en Kooij aan het kijken omdat de rest véél te ver zat in de laatste overhead voor de sprint, plots kwam Merlier daar winnen. Als je dan zag van waar die kwam... poeh!
Merlier is altijd beter geweest dan Philipsen hoor. Herinner u nog die Tour met Alpecin waar na de zege van Merlier dan voor Philipsen gekozen werd en die er keer op keer werd oplegd?
Philipsen heeft gewoon chance gehad dat Merlier 3 jaar geen Tour gereden heeft. Merlier is al 5-6 afgetekend de beste sprinter van het pak. Alleen Milan kwam vorig jaar min of meer op gelijke hoogte.