Tour de France 2026

Visma snelste beklimming en waren al het snelst. Enkel nog Pogacar te gaan.

Top 5 bestaat uit de 5 grootste ploegen, geen verrassing die er zich kan tussen gooien.

Al weer een tijd geleden dat Vingegaard Geel droeg zeker.

Zo verrassend toch ook niet met zo'n ploeg. UAE zal er niet van wakker liggen.

Spijtig voor Ganna, had het hem gegund.

De rijkste 6 ploegen rijden top6, toch altijd een beetje een lullige discipline. Tiberi, Pidcock, Johanessen, Van Wilder al rond de minuut aan hun broek gewoon omdat ze in een zwakker team rijden. Achja.
Ganna precies de sterkste van de dag maar daar koop je niets mee in een TTT.

zelfs De Lie was meer dan 2 minuten sneller

Oprecht verrast dat die vlot de tijdslimiet heeft gehaald vandaag eigenlijk. Hielp dat zijn team hier niets te winnen of verliezen had en ze duidelijk deels bij hem gebleven zijn, maar toch, als ge die beelden van deze middag zag, dacht ik niet dat hij na vandaag nog in de Tour zou zitten. Helaas voor hem komen er nog een paar relatief zware dagen aan.

Philipsen zal gewoon aan het begin van de TT lekker vol gegaan zijn neem ik aan.

Bijna 2 minuten aan de broek al voor Cian na 20km koers 😆

Vandaag zegt weinig over klimcapaciteiten, maar ik vond Remco er echt goed uitzien, bleef ook gaan tot aan de meet in tegenstelling bv. Vingegaard. Blijft amper nipt Remco voor en heeft amper 600 meter echt zelf gereden.

Ja, Cian was echt triestig, hoe je als prof nu kunt krampen hebben op een tijdritje van 20km snap ik toch niet goed.
Krampen betekent meestal dat je te weinig drinkt of te weinig elektrolyten binnen krijgt, of leeg bent.

Terug
Bovenaan