Tour de France 2026

Het is wel een soort aankomst die Philipsen goed moest liggen, op de macht en licht hellend.
Maar je moet het natuurlijk nog wel doen.

Wordt idd nog spannend voor groen zo.

De natourcriteriums ook maar traag op gang precies alleen van Aalst al een naam zien passeren (Remco).

Knap van Jasper 😍. Weeral een Belgische overwinning.

Pedersen zal vol aan de bak mogen, die gaat morgen en/of overmorgen zeker in de ontsnapping willen.

Wordt idd nog spannend voor groen zo.

De natourcriteriums ook maar traag op gang precies alleen van Aalst al een naam zien passeren (Remco).
Remco ook naar Roeselare.

Groen wordt nu toch wel heel spannend?
Als pedersen komende 3 etappes punten wil pakken gaat hij toch nog serieus krachten moeten verspelen. Pas 2x tussensprint na 2/3 etappe en zaterdag na de croix de fer.

Knap van Jasper, en zo wordt het nog heel spannend voor groen.

Zonde voor Stuyven… het zal een lege plek op zijn palmares blijven, vrees ik :(

Het nadeel voor Philipsen is dat Mathieu waarschijnlijk gaat willen winnen in Parijs, als ze Mathieu zijn eigen belangen kunnen laten opzij zetten kan Alpecin het wel nog flippen denk ik op de laatste dag als ze georganiseerd blijven koersen, onafhankelijk of bv een Pogi voor ritwinst zou gaan, vooral dat top Mont Martre nog op 10 km van de meet ligt.

Toch redelijk absurd hoe al de nevenklassementen dit topic overheersen. De groene trui, de sprinters, het ploegenklassement. De ritwinnaars. Etc etc. Triestig.

Pogi is de beste wielrenner en Remco verijst uit de doden. Wie weet wat Remco nog in petto heeft? En wat als hij in de 1ste week koersritme in de benen had gehad? Dan stond hij nu gelijk met Pogi!

Laatst bewerkt:
Hopelijk blijft de ziekte van Yates niet hangen bij Uae.
Ik heb de rit maar op de radio kunnen volgen, maar zou het kunnen dat Wellens en co er een snipperdag hebben van gemaakt?
Zei dit ook al voor de rit in een interview.
Vraag komt omdat die theorie nooit op de radio kwam, meteen over ziekte.

Ik heb de rit maar op de radio kunnen volgen, maar zou het kunnen dat Wellens en co er een snipperdag hebben van gemaakt?
Zou toch liever een snipperdag nemen in het peloton i.p.v. tientallen minuten achter het peloton te bengelen.

Wellens heeft zich laten uitzakken om Yates te helpen. Yates was echt slecht zonder Wellens kwam die nooti aan. Was dus uit noodzaak niet om te sparen.

Terug
Bovenaan