Tour de France 2026

Evenepoel verliest vandaag 10" als we ons focusen op het podium. Valt uiteindelijk mee. Wat een slot kan die rijden zeg. Als eerste gelost, merendeel kopwerk gedaan op dat plateau en dan zo finishen :crazy:

Vlak stuk van 5km: Groepje met 2 erachter vol aan het rijden en daarachter groepje met 3 (met meest aero renner ooit?)
Pogacar rijdt er gewoon nog van weg, tart alle wielerwetten.

Vlak stuk van 5km: Groepje met 2 erachter vol aan het rijden en daarachter groepje met 3 (met meest aero renner ooit?)
Pogacar rijdt er gewoon nog van weg, tart alle wielerwetten.

Evenepoel (en Ayuso en Lipowitz) zat(en) op 53" boven en kwam binnen op 48".

Evenepoel verliest vandaag 10" als we ons focusen op het podium. Valt uiteindelijk mee. Wat een slot kan die rijden zeg. Als eerste gelost, merendeel kopwerk gedaan op dat plateau en dan zo finishen :crazy:
Ja hij loste erg vroeg en toen dacht ik: Ai ai ai! Hij gaat LOS 2 minuten verliezen. Maar neen.

Ik dacht ook lang: Heel raar hoe hij rond rijdt maar het lijkt wel een tactiek te zijn? Dat is al 3x dat hij op deze manier rijdt.
Hij beseft precies van: Dit zijn mijn waarden. Ik weet wat ik kan en ik weet wat ik niet kan. En het is echt een soort van 'damage control'? Mmm ..

Heel veel talent bij elkaar maar wordt jammer genoeg ondergesneeuwd door de Sloveense Slokop
Echt hé. Alles op ne zakdoek. Helaas ene superman. Allé ja daar kan hij niks aan doen hé, maar het is wat het is.

Laatst bewerkt:
Seixas in t wit !

Wordt ook nog een leuke strijd. Had Ayuso zoals die beneden aan die klim begon niet zo sterk verwacht vreesde dat die er ging doorzakken vandaag maar herstelde nog goed.

Heeft een goeie tijdrit in de benen dus als hij morgen de schade wat kan beperken (wat heel moeilijk wordt) dan kan hij hem dinsdag terugnemen (maar dan gaan we eind de 3e week weer klimmen dus alles kan nog)

Terug
Bovenaan