Toon ons uw (fe)male living space!

iCruysberghs

Redacteur
Crowdfunder FE
Naar de gelijknamige subreddit (r/malelivingspace)

Living in huurappartement waar ik binnenkort vertrek: basic.
  • Sony TV (model ken ik niet meer)
  • PS4 Pro
  • TEAC platenspeler
  • Marantz versterker
  • B&W boxen + stands
  • IKEA TV-kast (nooit tevreden van geweest, had liever een rechthoekige tegen de muur gehangen)
De casserole op de 2e foto stond er voor een lek, FYI. 😅
 
Laatst bewerkt:
imgBB vervangen door imgur! 😄
Kleine tip voor de mensen met imgur: bij een foto op imgur (zowel in app als in browser) gewoon eens op de foto tikken/klikken, totdat je zwarte achtergrond ziet i.p.v. grijs... Als je daar dan de link van neemt staat er jpeg achteraan het adres, zo toon je enkel de foto, en is het resultaat veel groter en mooier... Just saying, is maar een enkele keer tikken op de foto

Ik denk dat het grijs betekent dat je op de pagina van de foto zit waar je kan up/downvoten of comments posten... Ik zie dat er velen dit vermoedelijk verkeerd linken :unsure:
 
Gaan we hier eigenlijk ooit kunnen foto's uploaden? Want ik vind het echt irritant dat ik daarvoor naar een andere site moet gaan, uploaden, link kopiëren en dan hier pasten.

Als het al werkt want van verschillende uoloadsites werkte de link hier dan nog niet.
 
Gaan we hier eigenlijk ooit kunnen foto's uploaden? Want ik vind het echt irritant dat ik daarvoor naar een andere site moet gaan, uploaden, link kopiëren en dan hier pasten.

Als het al werkt want van verschillende uoloadsites werkte de link hier dan nog niet.
Zelf materiaal hosten kost geld (serverruimte) en kan legale complicaties met zich meebrengen (illegaal materiaal of copyright).

Eens je vraag stellen in het suggestie forum?
 
Enkel de zetel zou nog eens door een cognac kleurige moeten vervangen worden dan is het helemaal mijn goesting.

E4pS6LR.jpg
jKaCfPP.jpg
8oAayew.jpg
 
Waauw dat is wel redelijk mijn goesting. Kunt gij of uw vrouw hier ook komen inrichten?
Haha thx. We hebben beide wel dezelfde smaak. Van het behang heb ik ze eerst moeten overtuigen, maar eens het ertegen hing was ze wel tevreden.
 
Haha thx. We hebben beide wel dezelfde smaak. Van het behang heb ik ze eerst moeten overtuigen, maar eens het ertegen hing was ze wel tevreden.
Smaak loopt hier (gelukkig) ook redelijk gelijk. Ik denk dat wij enkel graag wat meer "metaal" zien. Het behang vind ik zeker mooi. Maar het moet niet meer worden dan die 1 muur.
Ik moet de vrouw enkel overtuigen van de grote boxen langs de TV (Jamo als ik het goed zie? Ik denk exact dezelfde als ik hier heb staan).
 
Ik moet de vrouw enkel overtuigen van de grote boxen langs de TV (Jamo als ik het goed zie? Ik denk exact dezelfde als ik hier heb staan).
Lol.. De discussies die we hier al gehad hebben over die boxen 😂😂😂.
Ben al blij dat de achterste nu ingewerkte zijn want ze ging me er ooit voor in mijn slaap vermoorden denk ik.

Maar nu heeft ze het al een tijd los gelaten. Hopelijk blijft het nu zo 😁
 
Terug
Bovenaan