Ik denk dat de meerderheid hier te oud is om uit te gaanNaar Parookaville gaan he gasten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de meerderheid hier te oud is om uit te gaanNaar Parookaville gaan he gasten.

Ik denk dat de meerderheid hier te oud is om uit te gaan![]()

Denk dat de tijden van sets draaien op TML wat achter de rug is. De daybreak sessions met een grote naam zijn vervangen door anonieme aspiranten van TML academy onder mom van Discovery.Ik ben er van overtuigd dat Tomorrowland ooit super was, met top namen die écht draaien (Solomun, Maceo Plex, …) maar nu heeft het echt niets meer met muziek te maken
3,3 miljoen kandidaten voor 400.000 tickets. Iets zullen ze wel goed doen inderdaad.Ach ja, het blijft uitverkocht dus als organisator zou ik volgend jaar ook gewoon exact hetzelfde doen en nog wat meer geld vragen. Het doelpubliek is gewijzigd in al die jaren, maar het zou wel eens goed kunnen dat juist daarom de inkomsten stijgen.
Ik heb ze gezien op TikTok dus ze filmen haar, ze zal blij zijnDe kroon werd toch wel gespannen door een meiske dat niet veel meer aan had dan netkousen tot aan haar bovenbenen in combinatie met jarretels en een nogal weinig verhullend kleedje. Sprak ook nog een of andere Slavische taal. Dacht al eerst aan een prostituee maar achteraf gezien viel mijn frang en was die dus waarschijnlijk gewoon op weg naar Dreamville![]()

Stel u voor U2 en Pink Floyd etc, playback, want show primeert.Ik vind dat echt een non-argument want ook grote live acts touren met grote producties. Neem eender welke headliner op een major als Rock Werchter als voorbeeld.
Nu goed bij dj sets is het punt natuurlijk dat mensen dansen en zich amuseren.
Aan de 80s en 90s battle royale te zien waren de meesten hier niet geboren of kindjes en konden nog niet uitgaan.Makes sense, te oud om uit te gaan dus beetje zeveren en zagen online![]()