Tomorrowland

Ja, ma waarom staat Courtois da in Ibiza bij Aoki te doen en op TML bij Dimitri van Las Vegas en Lik Mik

Courtois is gewoon maatjes met Aoki, dus die deed dat in Ibiza bij hem en ook op TML, want Aoki stond te draaien met DVLM.

Ik had een verhaal gehoord dat een VIP tafel €40.000 kost, wat is daar van waar volgens jullie? Of moet ik dit zien als: 10 personen maal €4000 en dit dan voor de 3 volledige dagen inclusief Dreamville en uiteraard alle drank & eten inclusief?

Ik had een verhaal gehoord dat een VIP tafel €40.000 kost, wat is daar van waar volgens jullie? Of moet ik dit zien als: 10 personen maal €4000 en dit dan voor de 3 volledige dagen inclusief Dreamville en uiteraard alle drank & eten inclusief?
Lijkt me maar voor een dag en door tien personen ofzo.

Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Daar komt dan wss nog een b2b ticketje bij aan 500 euro per dag per persoon. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.

Laatst bewerkt:
Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.
Klopt.
En dat is dan niet eens de duurste.
Geloof uit goede bron dat ze ook flessen kunnen laten arriveren van 150000 euro.

Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Daar komt dan wss nog een b2b ticketje bij aan 500 euro per dag per persoon. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.
Ok, dan is zijn verhaal toch correct. Ik dacht het wel want dat is een chille jongen die nooit overdrijft. Die stond dus gewoon alleen te dansen op de mainstage en er kwam een jonge dame van Hong Kong bij hem en vroeg of hij wou meegaan naar de VIP stage.

( eerlijk is eerlijk, het is geen lelijke jongen :D )

Eens daar aangekomen, heeft hij zitten socializen met iedereen daar en dus alles gratis gekregen :D

Er werd hem ook duidelijk gemaakt dat er genoeg coke, xtc en cannabis was, iets waar ik toch van verschiet, ok je kan niet iedereen controleren maar dat geeft een gevoel dat de rijkere mensen méér mogen dan de gewone mensen, ofwel wordt het echt wel serieus gedoogd overal, geen idee

Iets zegt me toch dat tafels van 40k iets meer mogen dan de rest
Er was wel een probleem met dat bandje, maar ze hebben zijn hand zitten insmeren met vanalles om het rond zijn pols te doen & nadien uit te doen :D

Ik heb een filmpje van hem & zo'n mega grote fles champagne die hij aan het uitschenken is. Echt decadent :D

Die weinig bekende exclusieve pakketten zijn idd zo duur. Je kan de beschrijvingen hier nog vinden:
Uiteraard zijn die allemaal al "sold out" nu. Het gaat van 1500 euro (1 dag hé) tot tienduizenden euro's.
Bij het grote publiek is dit weinig geweten. Er was ook een periode dat "de kleine KMO" enkele business tickets gaf maar denk dat TML er te weinig aan had (en mss iets te veel administratieve hassle voor mensen die al niet echt fan zijn maar enkel de naam wilden aanbieden).

De VIP's hebben ook een zij-ingang voor hospitality/corporate, dus die hebben al geen last van snuffelende politiehonden die aan de hoofdingang verderop staan.

En dan zijn er nog de VVIP's (genre Saudische prinsen) die de avond voordien (of zelfs de dag zelf) nog een "ticket" scoren. De organisatie weet goed genoeg dat die geen stap op het gras zetten, dus die tellen niet mee voor de capaciteit.

De mindere goden zie je juist boven comfort flappen met hun paarse briefjes van 500 euro. Vroeger moest je bij de hogere klassen niet meer met pearls betalen maar was het puur American Express.

k0rr30pao6pa1.jpg

Uiteraard zijn die allemaal al "sold out" nu. Het gaat van 1500 euro (1 dag hé) tot tienduizenden euro's.
Bij het grote publiek is dit weinig geweten. Er was ook een periode dat "de kleine KMO" enkele business tickets gaf maar denk dat TML er te weinig aan had (en mss iets te veel administratieve hassle voor mensen die al niet echt fan zijn maar enkel de naam wilden aanbieden).

Ben ik nog voor uitgenodigd geweest door mijn werkgever. Heb de factuur gezien, was toen wel 'maar' een 500 euro per dag, een jaar of 6 geleden moet dat geweest zijn. En de cheapste VIP (equivalent van 'The balcony' dan waarschijnlijk).
Wel niet geweest, interesseert mij nu eens geen reet.

btw, zie net toevallig dit ... Holy crap, de Afterlife sound is voor mij een beetje passé maar ... wie gaat mee :D

Die weinig bekende exclusieve pakketten zijn idd zo duur. Je kan de beschrijvingen hier nog vinden:

De VIP's hebben ook een zij-ingang voor hospitality/corporate, dus die hebben al geen last van snuffelende politiehonden die aan de hoofdingang verderop staan.

En dan zijn er nog de VVIP's (genre Saudische prinsen) die de avond voordien (of zelfs de dag zelf) nog een "ticket" scoren. De organisatie weet goed genoeg dat die geen stap op het gras zetten, dus die tellen niet mee voor de capaciteit.

De mindere goden zie je juist boven comfort flappen met hun paarse briefjes van 500 euro. Vroeger moest je bij de hogere klassen niet meer met pearls betalen maar was het puur American Express.

k0rr30pao6pa1.jpg

Tussen de Armande de Brignac en Dom Pérignon dan gewoon eventjes de Moët & Chandon zetten, lol. Wel vreemd dat ze niet wat meer vintages op de kaart zetten behalve deze patserflessen. Zo'n 30l fles kan je ook echt niet zomaar aankomen, ik vraag me af of ze dat echt op stock hebben of het er gewoon staat om te staan en ze 'oei sorry uitverkocht' is als iemand het vraagt.

Wat een showoff boeltje, maar voor TML natuurlijk easy money heel dat hospitality gedoe.

If I had the money I'd show off too 😎 cause why not..

Cause ik vind TML echt niet de plaats om dat te gaan doen. Slaat toch nergens op? Dan ga ik liever met vrienden op een jacht wat partyen dan daar.

Zelfs die gewone VIPs ofzo, meeeeeeh. Als ik daarheen ga wil ik de muziek en de ambiance ervaren en mij daarmee amuseren. Ik heb er even kort op staan kijken hoe ze daar naast The Library cava of champagne zitten drinken, echt geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan