Ja, ma waarom staat Courtois da in Ibiza bij Aoki te doen en op TML bij Dimitri van Las Vegas en Lik Mik
Courtois is gewoon maatjes met Aoki, dus die deed dat in Ibiza bij hem en ook op TML, want Aoki stond te draaien met DVLM.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ma waarom staat Courtois da in Ibiza bij Aoki te doen en op TML bij Dimitri van Las Vegas en Lik Mik
Lijkt me maar voor een dag en door tien personen ofzo.Ik had een verhaal gehoord dat een VIP tafel €40.000 kost, wat is daar van waar volgens jullie? Of moet ik dit zien als: 10 personen maal €4000 en dit dan voor de 3 volledige dagen inclusief Dreamville en uiteraard alle drank & eten inclusief?
Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Daar komt dan wss nog een b2b ticketje bij aan 500 euro per dag per persoon. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.Ik had een verhaal gehoord dat een VIP tafel €40.000 kost, wat is daar van waar volgens jullie? Of moet ik dit zien als: 10 personen maal €4000 en dit dan voor de 3 volledige dagen inclusief Dreamville en uiteraard alle drank & eten inclusief?
Klopt.Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.
Staat idd gewoon op de prijslijst. Zijn wel flessen van 30 liter.Klopt.
En dat is dan niet eens de duurste.
Geloof uit goede bron dat ze ook flessen kunnen laten arriveren van 150000 euro.
Ok, dan is zijn verhaal toch correct. Ik dacht het wel want dat is een chille jongen die nooit overdrijft. Die stond dus gewoon alleen te dansen op de mainstage en er kwam een jonge dame van Hong Kong bij hem en vroeg of hij wou meegaan naar de VIP stage.Kameraad heeft eens geinformeerd naar een mansion voor 9 personen om cadeau te doen aan zijn personeel. Dat was 48k. Daar zaten dan nog geen festival tickets bij. Daar komt dan wss nog een b2b ticketje bij aan 500 euro per dag per persoon. Zo een VIP terras is voor de superrijken daar alleen al worden flessen champagne van 40k geserveerd die onaangeroerd blijven staan.
)

Uiteraard zijn die allemaal al "sold out" nu. Het gaat van 1500 euro (1 dag hé) tot tienduizenden euro's.
Bij het grote publiek is dit weinig geweten. Er was ook een periode dat "de kleine KMO" enkele business tickets gaf maar denk dat TML er te weinig aan had (en mss iets te veel administratieve hassle voor mensen die al niet echt fan zijn maar enkel de naam wilden aanbieden).
In Ischgl wordt dat ook de hele tijd gedaan (niet deze fles voor de duidelijkheid). Ik vind dat altijd een beetje genant. Eerder een schreeuw naar aandacht.Zo ziet da er dus uit eh
Daar zegt ge het ... My wiener is bigger than yours.schreeuw naar aandacht.
Ik ben spontaan beginnen overgevenZo ziet da er dus uit eh

Die weinig bekende exclusieve pakketten zijn idd zo duur. Je kan de beschrijvingen hier nog vinden:
Uiteraard zijn die allemaal al "sold out" nu. Het gaat van 1500 euro (1 dag hé) tot tienduizenden euro's.
Bij het grote publiek is dit weinig geweten. Er was ook een periode dat "de kleine KMO" enkele business tickets gaf maar denk dat TML er te weinig aan had (en mss iets te veel administratieve hassle voor mensen die al niet echt fan zijn maar enkel de naam wilden aanbieden).
De VIP's hebben ook een zij-ingang voor hospitality/corporate, dus die hebben al geen last van snuffelende politiehonden die aan de hoofdingang verderop staan.
En dan zijn er nog de VVIP's (genre Saudische prinsen) die de avond voordien (of zelfs de dag zelf) nog een "ticket" scoren. De organisatie weet goed genoeg dat die geen stap op het gras zetten, dus die tellen niet mee voor de capaciteit.
De mindere goden zie je juist boven comfort flappen met hun paarse briefjes van 500 euro. Vroeger moest je bij de hogere klassen niet meer met pearls betalen maar was het puur American Express.
![]()
Die foto zijn nog de prijzen van vorig jaarOm van te walgen het milieu van zo'n dure flessen alcohol.

If I had the money I'd show off toocause why not..

Dat met de jscht is voor de dag ernaCause ik vind TML echt niet de plaats om dat te gaan doen. Slaat toch nergens op? Dan ga ik liever met vrienden op een jacht wat partyen dan daar.