Tomorrowland

Dan is die Trumpet nu nog eens zo erg. Wat een schande, ook niks te beleven qua sfeer daar..
Wat doet die nu eigenlijk? Wat rondlopen, roepen, wijzen naar de lucht, ondertussen blijft de mp3 draaien. :eek2:
Peace, love & rock n' roll? LOL

Laatst bewerkt:
Dan is die Trumpet nu nog eens zo erg. Wat een schande, ook niks te beleven qua sfeer daar.

Toevallig stukje van gezien, dat was waanzinnig slecht. Hoe geraakt iemand zo hoog op de affiche en waarom blijft al dat volk daar staan, buiten de eerste paar rijen leek iedereen daar tegen z'n zin te staan. :laugh:

De mainstage is toch ook maar een hoop chaos? Het zal wel piekfijn afgewerkt zijn, maar kan toch niet de storytelling van bv The Book of Wisdom evenaren.

Line-up is eigenlijk ook niet zo tiptop meer, vroeger stond de gehele wereldtop daar, nu moet je bijna zoeken naar een headliner?

De tijden dat een M-nus label een tent inpalmde of de CdA stage, dan moest je op de main helemaal niet geweest zijn.

Seffes ook eens aanzetten. Wel geen geweldige line-up vandaag precies :( Grote fan van Adriatique maar die staan op de mainstage dus meh.

Axel Haube, Olympe, Joyhauser, Kevin De Vries, Adriatique, Amber Broos, Tale of Us zal zo wat mijn programma zijn vandaag.

Overleefd!
Twas wel eens leuk maar voor dat volgend jaar nog eens te doen? Nah.. Kga dan wel liever een festivalleke int buitenland doen :)

Line-up is eigenlijk ook niet zo tiptop meer, vroeger stond de gehele wereldtop daar, nu moet je bijna zoeken naar een headliner?
Ik denk dat het allemaal te veel kost. De labels zijn ook wat naar de achtergrond verdwenen. Eric Prydz is er na 3 edities niet bij met zijn show en Martin Garrix die lang jaar na jaar kwam is ook weg.

Ze hebben ook wat vals gespeeld met de "nieuwe" stage House of Corona. Die stond er altijd al (met verschillende benamingen) maar nu staan de DJ's officieel op de line-up. Ik zou ze niet willen beledigen door ze opvulling te noemen maar vrees toch dat TML hier die intentie heeft. De memetechno dag op Elixir is tenminste weg, godzijdank.

Dure zangers en hiphoppers op Library hebben ze ook geschrapt (vroeger waren die goedkoper toen ze nog singles verkochten maar tegenwoordig zijn concerten de geldmachine dus de prijzen zijn hoger). Ik herinner me nog dat ze zelf zeiden dat ze multi-genre zouden gaan als vernieuwing maar dat is stilletjes opgeborgen.

Ik vind de DJ Mag Top 100 niet mijn referentie maar TML boekte van die lijst toch een heel groot deel en dat is dit jaar niet het geval.

Toffer zijn wel de verbeteringen op het terrein. Zo zijn er nieuwe brede bruggen tussen het infopunt en Elixir/Mesa Garden. Youphoria is vernieuwd tot Planaxis en je kan langs meerdere kanten op die stage wat de doorstroming verbetert. Waar vroeger het steakrestaurant stond is er een grote tattoo shop en experience store met vooraan zitplaatsen. Op meerdere locaties staan nu zitbanken en tafels zoals bij Library.

House of Fortune vind ik maar half geslaagd, dat podium is ook al aan het sluiten tegen 21 uur. Extra stage maar ook niet echt. Ik denk dat het meer iets is om te schuilen tijdens de regen maar dit weekend is het (gelukkig) droog gebleven.

Er werd dit jaar wel heel veel Universal Nation gespeeld op de main. En ik was die al beu gehoord op andere stages (is op zich wel een sterk nummer maar 10x op een dag is iets te veel).

Laatst bewerkt:
Bedoel de hele dag he :unsure:
To each his own maar zo moeten gaan zitten en handjes zwaaien en taarten gooien, niet mijn ding.
Ahja nee da nu ook weer niet.
Maar twas gvd wel echt veel te warm gisteren en kreeg na de eerste fles Bacardi al rap een klopke :D
Wel eens op de Mainstage tijdens DV & LM helemaal vooraan staan knallen op hun cd'ke, sfeer wel top daar :) Ook al is die muziek niet zo mijn ding.
Nog een knappe Tsjechische leren kennen en WA nummer gekregen :coolbrows:

Is die "show" op de mainstage nie ook door de licht en vuurwerkshow die natuurlijk moet matchen met de muziek/drops whatever?

Voor volgende week ook serieus moeten zoeken op de affiche terwijl we andere jaren moesten kiezen. Enkel Hardwell nog eens zien op mainstage, de rest meh

Is die "show" op de mainstage nie ook door de licht en vuurwerkshow die natuurlijk moet matchen met de muziek/drops whatever?

Voor volgende week ook serieus moeten zoeken op de affiche terwijl we andere jaren moesten kiezen. Enkel Hardwell nog eens zien op mainstage, de rest meh
Idd, en mss ligt het aan mij maar ik kon wel enorm weinig artiesten gisteren en imo ook echt niet veel 'grote' namen.
Allez, niet dat dat moet ofzo want 't is toch over 't algemeen platte commerce..

Pretty pink gezien gisteren, was echt wel goed. Amelie Lens ook natuurlijk.
Die shit van Alok, Timmy Trumpet en Dimitri Vegas Like Mike. Gotver. Elk jaar moeten ze die pipo's op zaterdag op de main programmeren tussen een paar goede door waardoor je constant moet pendelen.
Vandaag Afterlife. Adriatique is op hetzelfde moment als Keven De Vries spijtig genoeg.

Ik had vorig jaar precies toch een beter gevoel bij de linup.

Die shit van Alok, Timmy Trumpet en Dimitri Vegas Like Mike. Gotver. Elk jaar moeten ze die pipo's op zaterdag op de main programmeren tussen een paar goede door waardoor je constant moet pendelen.
Vandaag Afterlife. Adriatique is op hetzelfde moment als Keven De Vries spijtig genoeg.

Snap niet waarom Adriatique niet op de Afterlife stage staat :/

Idd, en mss ligt het aan mij maar ik kon wel enorm weinig artiesten gisteren en imo ook echt niet veel 'grote' namen.

Ja, Pretty Pink heb ik ook gezien op Library en dat vond ik echt wel heel goed!
Amelie Lens was ook wel in orde. Solomun vond ik te druk.
Ahja, en onze Connor was opvallend onopvallend :hurrr:

Enkel wat show maar allemaal gepikt en muzikaal geen hol waard.

Dat weten we toch al langer dan vandaag. Voor veel volk zijn da gewoon sfeermakers en niet meer of minder, voor complexe dj setjes moet je daar niet zijn.

Buiten Avalon, Voorn en Yotto zie ik dit jaar eigenlijk maar bitter weinig interessante namen voor mij persoonlijk. Amelie Lens ook nog wel maar dan zie ik ze nog liever op een kleine stage spelen dan voor dat Main Stage volk.

Edit: Ellen Alien nog gemist.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan