Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat via vereniging? Wil dat ook wel eens een dag/weekend doen. Maar dan wel op het terrein en niet ergens op een verlaten parking of de campingIk ben zelf 1 van die gele bandjes en dat is effectief tijdens de pauze. Er wordt wel redelijk hard toegekeken dat je effectief uw uren werkt. Natuurlijk zullen er tussen zitten die er hun voeten aan vegen, maar die zullen het jaar nadien niet moeten terug komen.
Maar daar heb je wel een punt. Met de crew en de aanhangsels van artiesten alleen al kan je een serieus festival organiseren.
Is via een vereniging inderdaad. Even zoeken op google geeft al verschillende verenigingen waar je je kan inschrijvenIs dat via vereniging? Wil dat ook wel eens een dag/weekend doen. Maar dan wel op het terrein en niet ergens op een verlaten parking of de camping

Welk filmpje is dat? Had zelf gezocht maar vind het niet direct (hij zendt ook te veel content uit om makkelijk te vinden).Doet mij denken aan Average Rob zijn filmpje over dat hij dj wil worden. Eigenlijk lacht hij al die dj’s uit.
50% komt al niet uit België dus eigenlijk met enkel Belgen krijgen ze de weide niet meer vol.
Dan is het toch juist het aantal tickets voor buitenlanders dat beperkt wordt? Aangezien Belgen als enigen aan beide sales kunnen deelnemen.Ik had dit gemist, maar eh: hoe kom je hier eigenlijk bij?
Je weet toch dat het aantal tickets voor Belgen ook al fel wordt beperkt? Dat er maar 1 sale is exclusief voor Belgen, die keisnel uitverkocht is en waarbij velen achter het net vissen? En dat er vervolgens gigantisch veel belgen zijn die tijdens de worldwide sale(s) hun slag nog proberen slaan?
Het is puur de keuze van de organisatoren om 50/50 tickets aan te bieden in de Belgian sale en de worldwide sale he.
Dan is het toch juist het aantal tickets voor buitenlanders dat beperkt wordt? Aangezien Belgen als enigen aan beide sales kunnen deelnemen.
Dat systeem zou Belgen inderdaad nog meer bevoordelen. Maar in het huidige systeem worden Belgen wel degelijk al bevoordeeld, naar mijn weten werken andere festivals enkel met een worldwide sale (en is er geen behoefte aan een ander systeem, ik begrijp dat TML dit systeem hanteert omdat er anders amper Belgen op het festival zouden zijn).Het is niet alsof ze eerst alle beschikbare tickets in de Belgian presale proberen verkopen en de overschot dan doorgaat naar de worldwide.
Dat systeem zou Belgen inderdaad nog meer bevoordelen. Maar in het huidige systeem worden Belgen wel degelijk al bevoordeeld

Dat systeem zou Belgen inderdaad nog meer bevoordelen. Maar in het huidige systeem worden Belgen wel degelijk al bevoordeeld, naar mijn weten werken andere festivals enkel met een worldwide sale (en is er geen behoefte aan een ander systeem, ik begrijp dat TML dit systeem hanteert omdat er anders amper Belgen op het festival zouden zijn).
Oké, nu snap ik je puntIk zeg niet dat Belgen niet bevoordeeld worden he. Ik zeg dat de verkopen "ook" voor Belgen worden beperkt, dat lijkt me te kloppen, want we kunnen als Belgen (realistisch gezien) net iets meer dan de helft vastkrijgen![]()
De bewering van Horse 'dat ze hun weide niet volkrijgen met enkel Belgen' klopt dan inderdaad niet. Bovendien is het geen weide maar een park, meer bepaald een provinciaal domein 

Eens gekeken en je kan ook andere functies los van verenigingenIs via een vereniging inderdaad. Even zoeken op google geeft al verschillende verenigingen waar je je kan inschrijven![]()

Ik heb met iemand staan praten die zei dat ze daar met een systeem werken van 2 uur werken en 2 uur pauze. Klopt dit?Ik ben zelf 1 van die gele bandjes en dat is effectief tijdens de pauze. Er wordt wel redelijk hard toegekeken dat je effectief uw uren werkt. Natuurlijk zullen er tussen zitten die er hun voeten aan vegen, maar die zullen het jaar nadien niet moeten terug komen.
Maar daar heb je wel een punt. Met de crew en de aanhangsels van artiesten alleen al kan je een serieus festival organiseren.
Kun je daar misbruik van maken? Bv om 20u zeg je FOERT time 2 party (je bent op dat moment toch al gratis binnen dus ja)