anonymousMF
Well-known member
Spreekt mij in elk geval meer aan dan zo'n heel gereguleerd leven. Maar alles hangt af van de mate waarin uw kinderen mee kunnen/willen in zo'n verhaal. Ik denk al rap van 'wij gaan dit doen en de kleine zal zich wel aanpassen'. Misschien niet altijd de 'gemakkelijke' oplossing maar wel de oplossing waarbij ge nog wat dingen meemaakt.
Mijn vriendin is wel het tegenovergesteld dus we zullen nog wel zien wat dat geeftVoor het moment zijn die twee toch volledig aan elkaar vastgekoppeld maar eens die borstvoedingsperiode voorbij is ben ik wel van plan van die bengel gewoon mee op schok te nemen als ik ergens naartoe ga.
Wij zijn nog maar 6 weken ver en uiteraard moet nu alles een beetje op haar tempo gebeuren maar ik heb er eigenlijk alleen nog maar van genoten tot nu toe. Het is een ontzettend mooi en lief kindje, mijn vriendin heeft er eindeloos geduld mee, ik slaap gewoon in de zetel dus ik slaap 6-7u per nacht, waar ik ruimschoots mee toekom. Ik had schrik dat ze depri ging zijn (aangezien dat tijdens de zwangerschap wel het geval was) maar ze doet dat keigoed, en keigraag.
De borstvoeding is nu ook gewoon goed gelanceerd, er zijn (ik klop op hout) geen gezondheidsklachten meer bij mijn lief, dus eigenlijk zijn wij nu gewoon vollen bak aan't genieten.
Ja zo super volgens routine van kinderen moeten leven spreekt me ook weinig aan.
Paas verlof waren we op rondrit in polen. 14 u rijden naar daar en dan gedurende een week bijna elke dag bij iemand anders geslapen (heb een 1&3 jarige). Telkens andere kinderen aanwezig, laat gaan slapen, alcohol, soms s avonds in de stad.
Toen we dan terug waren was het ook nog zo een half werk week, waarbij de oudste ook 2 dagen bij de grootouders sliep.
We hadden meer als een week nodig om terug wat tot ons eigen te komen (ik denk wij meer als de kinderen), maar het wel waard.
Ik wil ook dat mijn kinderen wat flexibel zijn. Wij hebben bv ook geen gordijnen dus de kinderen worden niet zo snel wakker van licht, en tegen een beetje lawaai kunnen ze ook. Dat heeft even geduurd voordat dat heel vlot ging, maar nu is dat wel een plus op verplaatsing waar je de omgeving niet echt zo onder controle hebt.
Voor het moment zijn die twee toch volledig aan elkaar vastgekoppeld maar eens die borstvoedingsperiode voorbij is ben ik wel van plan van die bengel gewoon mee op schok te nemen als ik ergens naartoe ga.

)
benieuwd wat school dan gaat geven...