Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

In plaats van gewoon te leren stappen, beweegt dochterlief zich op handen en voeten door het huis. 🤷🏻‍♀️

Brilletje gaat al wel goed, vind ik. Niet constant maar wel al langer en langer.

Gisteren de oudste in de auto: "papa, kan je 1-2-3 Rikketik opzetten? ". Gevolg: de hele rit Urbanus geluisterd.
Ik trots op mezelf: het kind heeft goeie smaak.

Paar uur later op de terugweg: "papa, kan je de nachtwacht liedjes opzetten". Gevolg: de hele rit Nachtwacht.
Daar ging m'n trots op haar goeie smaak :D

Gisteren de oudste in de auto: "papa, kan je 1-2-3 Rikketik opzetten? ". Gevolg: de hele rit Urbanus geluisterd.
Ik trots op mezelf: het kind heeft goeie smaak.

Paar uur later op de terugweg: "papa, kan je de nachtwacht liedjes opzetten". Gevolg: de hele rit Nachtwacht.
Daar ging m'n trots op haar goeie smaak :D
Die van ons stond van't weekend mee te dansen om muziek uit Star Wars en Mario. Wel een lichte voorkeur merkbaar voor de Dark Side.

Die van ons stond van't weekend mee te dansen om muziek uit Star Wars en Mario. Wel een lichte voorkeur merkbaar voor de Dark Side.
Been there :D paar maand geleden zij ook ineens "naa naa naa" en beide ouders tegelijk "nanana nanana" (imperial march gewijs). Dus wij hoorden toch allebei tegelijk dat ze dat deuntje aan het zingen was :D

In de nacht van zaterdag 25 op zondag 26 maart schakelen we weer over op zomertijd. Om 2 uur ’s ochtends wordt de klok een uur vooruit gedraaid. Dat betekent dus één uur minder slaap maar het blijft ’s avonds wel langer licht.

:angry::angry::angry::angry::angry:

Ik wil gewoon kunnen slapen :cry:
Wacht maar... Nu ge een mini mix van jullie twee hebt rond lopen gaat dat gevoel nog erger worden.
Allez, hier is dat toch zo.

Mijn zoon van 7 paar dagen geleden de toktok mopjes geleerd.

Daarnet toen ie het niet verwachtte:

Toktok
Wie is daar?
Iris
Iris wie?
Iris uw huiswerk!

:laugh:

Blij dat wij vanaf nu ook deel uitmaken van deze thread!

Afgelopen donderdag goed nieuws gekregen. Geen complicaties bij de NIPT test én een jongen. We happy 😍

Uitgerekend voor 22 september!

Mensen hebben hier echt een vreemd beeld van provinciaal jeugdvoetbal :unsure:.
Dit. Is toch fel beter geworden ten opzichte van vroeger. Ik "roep" zelf best veel, maar enkel positieve zaken en dat merk ik bij andere ouders toch ook.
Mijn zoon van 7 paar dagen geleden de toktok mopjes geleerd.

Daarnet toen ie het niet verwachtte:

Toktok
Wie is daar?
Iris
Iris wie?
Iris uw huiswerk!

:laugh:
Ik zeg ni da'k het een goeie vind, maar de mogelijkheid bestaat dat ik 'm straks ga gebruiken!

Deze nacht heeft 'm van 22.30 uur geslapen tot 6.30 ongeveer. 2.5 maand oud. :woohoo::woohoo:
Hij heeft wel een virale infectie waardoor 'm soms borrelt :unsure: :unsure:

Zonder deze thread te willen kapen. Wie heeft er onlangs een jongensnaam gehoord die hij/zij speciaal vond? Niet iets standaard, beetje stoer?

We dachten echt dat het een meisje zou zijn 😅

Terug
Bovenaan