Als papa soms ook vreemde blikken gekregen, maar viel al bij al nog mee. Vind dat ook wel nog normaal bij K&G-vrijwilligers, die komen, zeker in WVL, uit een andere wereld.
Gewoon duidelijk maken dat dat de nieuwe normaal is, er zijn ergere dingen dan zo'n "discriminatie".
Ivm huiswerk/etc: onze dochter kreeg weinig huiswerk en had nog nooit "echte" examens/toetsen (in laatste jaar wel iets dat er een béétje op trok). Hadden dus wel wat angst om te zien hoe het in het middelbaar zou verlopen, maar dat gaat héél vlot. Studeert goed en de punten zijn ok, maar vooral: ze wordt door de leerkrachten héél graag gezien wegens haar werkijver en bijdrage tot klasdynamiek.
Gewoon duidelijk maken dat dat de nieuwe normaal is, er zijn ergere dingen dan zo'n "discriminatie".
is op zich zeker niet nodig, maar dan moet je wel in de kleuterklas de begeleiding hebben die nodig is om met die pampers om te gaan. Nu hebben we in school als ik het me nog goed herinner 11 uur kinderbegeleidster. Je moet al goed kunnen mikken als peuter om dan een nieuwe pamper nodig te hebben.Maar veel is ook cultureel natuurlijk. Kijk naar de druk op ouders om hun kinderen volledig klaar te hebben met potjes training voor de kleuterklas. Misschien is dat helemaal niet nodig en is dat slecht voor sommige kinderen
Ivm huiswerk/etc: onze dochter kreeg weinig huiswerk en had nog nooit "echte" examens/toetsen (in laatste jaar wel iets dat er een béétje op trok). Hadden dus wel wat angst om te zien hoe het in het middelbaar zou verlopen, maar dat gaat héél vlot. Studeert goed en de punten zijn ok, maar vooral: ze wordt door de leerkrachten héél graag gezien wegens haar werkijver en bijdrage tot klasdynamiek.

.

. Ze mogen bij ons nu afwisselen als met 2 meegaan, eerst eentje scannen, de andere het in de kar leggen en dan de rollen omdraaien.
Ge wordt verbazingwekkend goed in meerdere dingen tegelijk te besturen!
. Hopelijk wordt het niet erger, want ge ziet dat ze toch wel een beetje ziek is. Al is het nog niet echt erg.
Al 3 weken is die aant hoesten denk ik. Hij heeft heel hoge koorts gehad beginnend vorige zaterdag maar dat is nu een dag of 2-3 voorbij. Wel nog neus spoelen en nu ook puffen sinds maandag. Sinds vandaag gaat hij terug naar de onthaalmoeder. Ik ben benieuwd wat zij zal zeggen. In Frankrijk zou er een epidemie zijn bij baby's.
.