Onze kleinste haar pampers houden het niet tijdens de nacht... iemand tips? Ik dacht zelf aan een grotere maat nemen.
Pamperbroekjes kopen en maat groter gaan.
Werkte perfect hier en zo veel gemakkelijker dan een gewone pamper.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze kleinste haar pampers houden het niet tijdens de nacht... iemand tips? Ik dacht zelf aan een grotere maat nemen.
Yep: den ene dag kost iets 20 euro, dag erop promo: 15 euro. Week later 25 euro.Idem... Het zal wel een marketingstrategie zijn, but still...
En ik vind het ook irritant dat speelgoed "per categorie" is gebundeld ipv per leeftijd
Hier eentje met een lui oogje en loensen. Ik dacht dat het lui oogje samen hing met het loensen maar volgens onze oogarts toch niet.
Het loensen is al veel beter maar toch aanwezig als hij moe is of zo.![]()
Hier ook een beetje lastig, dochter lijkt vaak scheel te kijken, naar oogarts geweest (voor erfelijke katarakt, dus niet voor scheel kijken) en we moesten terugkomen als de "brede neusrug" weg was... een jaar later heeft onze dochter nog altijd een brede neusrug dus weten we nog altijd niks.
Hier hadden we bij allebei een vermoeden van slecht zicht (hebben ze sowieso van mij) dus daardoor destijds naar de oogarts. Beiden hebben van hun 2 a 3 dus al een bril.
Heb ik hier ook al eens gezet, maar zelfs als je geen vermoeden hebt raad ik elke ouder aan om eens bij een oogarts langs te gaan. Het kan geen kwaad, maar kan er wel voor zorgen dat je het nog beter kan maken/kan trainen voor ze een jaar of 7/8 zijn.
Oogarts heeft ook wel duidelijk gemaakt dat het er nog wel kan uitgroeien maar dat die afwijking er waarschijnlijk toch net te groot voor is.Wat bedoelen ze met een brede neusrug?Hier ook een beetje lastig, dochter lijkt vaak scheel te kijken, naar oogarts geweest (voor erfelijke katarakt, dus niet voor scheel kijken) en we moesten terugkomen als de "brede neusrug" weg was... een jaar later heeft onze dochter nog altijd een brede neusrug dus weten we nog altijd niks.
Waar gaan jullie?Hier ook een beetje lastig, dochter lijkt vaak scheel te kijken, naar oogarts geweest (voor erfelijke katarakt, dus niet voor scheel kijken) en we moesten terugkomen als de "brede neusrug" weg was... een jaar later heeft onze dochter nog altijd een brede neusrug dus weten we nog altijd niks.
Pseudostratismus. Dan lijkt het alsof uw kind scheel kijkt, maar eigenlijk is de neus gewoon te breed. Dat groeit er normaal vrij snel uit maar hier dus niet...Wat bedoelen ze met een brede neusrug?
Misschien dan eens een andere oogarts proberen?
Ik ben met t zoontje gegaan toen hij een jaar was en oorspronkelijk ook voor het scheel kijken.
Dieltiens in Lier. Op zich geen slechte dokter hoor, planning is een ander verhaal...Waar gaan jullie?
Caluwaerts in Putte is wel een aanrader voor kindjes.

Idd dringendste dingen zelf/op voorhand gekocht.Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?
Selectie maken en de dringende zaken zelf kopen en afhalen?
De dringende dingen die ik echt wou hebben rond de geboorte heb ik laten kopen door meter, Peter, vriendinnen,... mensen waarvan ik wist die ook op dag 1 of 2 al op bezoek gingen komen.Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?
Definieer dringend...Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?
Er zijn sites waar je dingen op kunt zetten wat je al hebt. Zoals Pakske bijvoorbeeld.Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?
Vind ik zelf precies nogal moeilijk. “Hey, koop dat eens voor ons…”De dringende dingen die ik echt wou hebben rond de geboorte heb ik laten kopen door meter, Peter, vriendinnen,... mensen waarvan ik wist die ook op dag 1 of 2 al op bezoek gingen komen.
Weet zelf niet goed wat echt dringend isDefinieer dringend...
Dag 1: zelf kopen
Dag 5: vragen aan meest directe familie
Later: geboortelijst.
.Co-sleeper: pas echt nodig als je thuis bent. Dus kan door bvb grootouders gekocht worden.Vind ik zelf precies nogal moeilijk. “Hey, koop dat eens voor ons…”
Weet zelf niet goed wat echt dringend is.
Waarschijnlijk vooral wat dingen voor de co-sleeper, tetradoeken,…
Zelf gekocht, maar op geboortelijst gezet voor de korting.Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?

Jaja, hier ook alles via de lijst zelf gekocht natuurlijk...Zelf gekocht, maar op geboortelijst gezet voor de korting.
Om die reden hebben wij heel de geboortelijst overgeslagen en iedereen zelf laten beslissen of ze iets kopen of gewoon geld storten op de spaarrekening van het kind.Praktische vraag: hoe doen/deden jullie dat met de geboortelijst en dingen die je eigenlijk al direct nodig hebt? Kaartje laten drukken en opsturen duurt toch ook een paar dagen?