Mulan
Well-known member
Die van mij zou gewoon in de tuin gaan spelen dan...Hier ooit eens meneer met pj buiten gezet ( in de zomer), omdat hij zijn kleren niet wou aandoen.
Theeft geholpen( die keer)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mij zou gewoon in de tuin gaan spelen dan...Hier ooit eens meneer met pj buiten gezet ( in de zomer), omdat hij zijn kleren niet wou aandoen.
Theeft geholpen( die keer)

Ze gaan u Omeprazole geven. Kan zijn dat het helpt, maar lees eerst even de bijwerkingenOnze dochter heeft verborgen reflux, volgens onze vroedvrouw. Dat verklaart het krijsen. We zijn vorige week al bij de kinderarts geweest, maar die nam ons niet helemaal serieus. Dus hopelijk krijgen we komende week een betere controle en schrijven ze ook iets voor. We gaan ook eens bij de osteopaat langs met haar. Echt zielig om haar zo te zien. Zeker omdat het voor de rest echt een lief kind is.
.Hangt nogal van uw regio af heIemand tips voor winkels om een geboortelijst aan te leggen?

Regio Hasselt/Leuven.Hangt nogal van uw regio af he![]()
Wij waren 2x heel content van de kinderplaneet in Baal.Iemand tips voor winkels om een geboortelijst aan te leggen?
Edit: regio Hasselt/Leuven
Wij ook (1x dan). Alles snel geleverd, en redelijke prijzen. Al blijven er wel dingen die je beter bij de goedkopere Nederlandse webshops koopt... (Buggy etc)Wij waren 2x heel content van de kinderplaneet in Baal.
We zijn gisteren naar de dokter van wacht geweest, omdat ze slecht at. Inderdaad Omeprazole voorgeschreven gekregen. Wat zijn dan de bijwerkingen? Kan me niet voorstellen dat het erger wordtZe gaan u Omeprazole geven. Kan zijn dat het helpt, maar lees eerst even de bijwerkingen.
.Krampen...We zijn gisteren naar de dokter van wacht geweest, omdat ze slecht at. Inderdaad Omeprazole voorgeschreven gekregen. Wat zijn dan de bijwerkingen? Kan me niet voorstellen dat het erger wordt.
Ah oké, hopelijk valt het dan mee.Krampen...
Dus dat is een beetje van het ene uiterste naar het andere, en beide zijn verschrikkelijk omdat je er niet veel aan kan doen.
Iemand tips voor winkels om een geboortelijst aan te leggen?
Blabloom is een winkel met sterke focus op "verantwoorde" spullen. Maar wel aan de dure kant he.Blaboom in Genk
Seizoenswinkel in Zonhoven
Over de grens in Heerlen heb je ook de winkel Babypark.
Ze krijgt de borst grotendeels.Probeer ook eens met dr Brown baby flessen, dat is enigste dat hielp bij ons.
Wij hebben met pakske gewerkt. Daar kun je van verschillende winkels opzetten. Je kunt ook gewoon de dingen erop zetten die je al hebt. Zo hoef je niet te wachten tot iemand iets koopt om het in huis te hebben. Vonden we heel praktisch.Iemand tips voor winkels om een geboortelijst aan te leggen?

Blabloom is een winkel met sterke focus op "verantwoorde" spullen. Maar wel aan de dure kant he.
Babypark is een relatief goedkope winkel, met een heel goeie website (eerlijke reviews van quasi alles in hun assortiment op YouTube).