Dan ga ik seffens 10 tubes pakken.Update: na 2 tubes microlax weegt onze dochter plots een kilo minder, denk ik!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga ik seffens 10 tubes pakken.Update: na 2 tubes microlax weegt onze dochter plots een kilo minder, denk ik!
Doen! En laat ons het resultaat weten!Dan ga ik seffens 10 tubes pakken.
Het is de 4,60 * 0,70 versie.
Volgens hun eigen site:
![]()
Baby Sling London white 4.6 m | HOPPEDIZ, 69,99 €
Our sling with motive is a fashionable eye-catcher, because you can carry it from both sides. Optimum support and carrying comfort included. Available in uphoppediz.de
Long sling: approx. 4,60 m classic length, suitable for normal sized carrying persons and/ or couples with difference in size.
Gaat net te klein zijn vrees ik. Toch bedanktHet is de 4,60 * 0,70 versie.
Volgens hun eigen site:
![]()
Baby Sling London white 4.6 m | HOPPEDIZ, 69,99 €
Our sling with motive is a fashionable eye-catcher, because you can carry it from both sides. Optimum support and carrying comfort included. Available in uphoppediz.de
Long sling: approx. 4,60 m classic length, suitable for normal sized carrying persons and/ or couples with difference in size.
Moet het een doek zijn? Ik had voor mijn ex-man (ook ne grote beer) de ergobaby 360 draagzak gekocht... En hij heeft 'm nog net mogen passen, dan heb ik hem volledig in beslag genomen.Gaat net te klein zijn vrees ik. Toch bedankt

Wij hebben hier een ergobaby 360 en een draagdoek gehad. Die ergobaby nooit gebruikt, draagdoek was zoveel comfortabeler...Moet het een doek zijn? Ik had voor mijn ex-man (ook ne grote beer) de ergobaby 360 draagzak gekocht... En hij heeft 'm nog net mogen passen, dan heb ik hem volledig in beslag genomen.
Je kan draagzakken trouwens ook huren om uit te testen welke best past. Maar ik had daarvoor een manduka en de ergobaby zat ZO veel beter! En ook voldoende ruim dus voor een man.
Het probleem is vooral dat er veel verschil is tussen mijn lengte en die van mijn vrouw. Dan moet je zo'n zak toch steeds verstellen?Moet het een doek zijn? Ik had voor mijn ex-man (ook ne grote beer) de ergobaby 360 draagzak gekocht... En hij heeft 'm nog net mogen passen, dan heb ik hem volledig in beslag genomen.
Je kan draagzakken trouwens ook huren om uit te testen welke best past. Maar ik had daarvoor een manduka en de ergobaby zat ZO veel beter! En ook voldoende ruim dus voor een man.
Die heeft een velcro voor rond het midden te doen, dus je zou enkel de schouderriemen losser/vaster moeten doen. Maar dat moest ik met mijn eigen draagzak ook vaak doen want thuis lopen versus draagzak over een dikke winterjas maakt een flink verschil in aanspannen.Het probleem is vooral dat er veel verschil is tussen mijn lengte en die van mijn vrouw. Dan moet je zo'n zak toch steeds verstellen?
Da's puur gewoonte. Draagdoek is ook op een minuutje klaar eens je het wat in de vingers hebt.Een draagdoek leek mij VEEL ingewikkelder dan een draagzak, maar het is maar wat je gewoon bent waarschijnlijk.
Ah op die manier. We hebben al les gehad voor die doek en dat viel wel mee eigenlijk. Maar zullen nog eens kijken.Die heeft een velcro voor rond het midden te doen, dus je zou enkel de schouderriemen losser/vaster moeten doen. Maar dat moest ik met mijn eigen draagzak ook vaak doen want thuis lopen versus draagzak over een dikke winterjas maakt een flink verschil in aanspannen.
Een draagdoek leek mij VEEL ingewikkelder dan een draagzak, maar het is maar wat je gewoon bent waarschijnlijk.
Kheb de ergobaby ook nooit gebruikt, mijn man een beetje. Ik verkoos draagdoeken tot op een bepaalde leeftijd maar de mei Tai vonden we allebei wel het aangrbaamst (wij hadden eentje van bykay)Wij hebben hier een ergobaby 360 en een draagdoek gehad. Die ergobaby nooit gebruikt, draagdoek was zoveel comfortabeler...
Zal van persoon tot persoon afhangen zeker
Iemand een idee wat je tegen constipatie als ze een supo er blijft uit duwen?
Hebben we gedaan, maar dat werkt dus toch niet altijdSuppo met de stompe kant erin duwen. Dan krijgen ze het normaal niet meer uitgeduwd.
.

Gij ook al :') Hier juist van't zelfde. Profiteurs, allemaal!Gisteren vraag ik aan mijn man of hij mij een latte macchiato wil maken?
Antwoordt hij dat hij bezig is.
Ik met een uitgestreken gezicht: ja, ik ben ook bezig. Kijkt hij verbaasd naar mij aangezien ik in de zetel zat met een dekentje.
“Euh ja, bezig met uw kind in mijne buik aan het groeien”.![]()
![]()