Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Het is de 4,60 * 0,70 versie.

Volgens hun eigen site:

Long sling: approx. 4,60 m classic length, suitable for normal sized carrying persons and/ or couples with difference in size.
Gaat net te klein zijn vrees ik. Toch bedankt

Gaat net te klein zijn vrees ik. Toch bedankt
Moet het een doek zijn? Ik had voor mijn ex-man (ook ne grote beer) de ergobaby 360 draagzak gekocht... En hij heeft 'm nog net mogen passen, dan heb ik hem volledig in beslag genomen. 🤣

Je kan draagzakken trouwens ook huren om uit te testen welke best past. Maar ik had daarvoor een manduka en de ergobaby zat ZO veel beter! En ook voldoende ruim dus voor een man.

Moet het een doek zijn? Ik had voor mijn ex-man (ook ne grote beer) de ergobaby 360 draagzak gekocht... En hij heeft 'm nog net mogen passen, dan heb ik hem volledig in beslag genomen. 🤣

Je kan draagzakken trouwens ook huren om uit te testen welke best past. Maar ik had daarvoor een manduka en de ergobaby zat ZO veel beter! En ook voldoende ruim dus voor een man.
Wij hebben hier een ergobaby 360 en een draagdoek gehad. Die ergobaby nooit gebruikt, draagdoek was zoveel comfortabeler...

Zal van persoon tot persoon afhangen zeker

Het probleem is vooral dat er veel verschil is tussen mijn lengte en die van mijn vrouw. Dan moet je zo'n zak toch steeds verstellen?

Het probleem is vooral dat er veel verschil is tussen mijn lengte en die van mijn vrouw. Dan moet je zo'n zak toch steeds verstellen?
Die heeft een velcro voor rond het midden te doen, dus je zou enkel de schouderriemen losser/vaster moeten doen. Maar dat moest ik met mijn eigen draagzak ook vaak doen want thuis lopen versus draagzak over een dikke winterjas maakt een flink verschil in aanspannen.
Een draagdoek leek mij VEEL ingewikkelder dan een draagzak, maar het is maar wat je gewoon bent waarschijnlijk.

Die heeft een velcro voor rond het midden te doen, dus je zou enkel de schouderriemen losser/vaster moeten doen. Maar dat moest ik met mijn eigen draagzak ook vaak doen want thuis lopen versus draagzak over een dikke winterjas maakt een flink verschil in aanspannen.
Een draagdoek leek mij VEEL ingewikkelder dan een draagzak, maar het is maar wat je gewoon bent waarschijnlijk.
Ah op die manier. We hebben al les gehad voor die doek en dat viel wel mee eigenlijk. Maar zullen nog eens kijken.

Wij hebben hier een ergobaby 360 en een draagdoek gehad. Die ergobaby nooit gebruikt, draagdoek was zoveel comfortabeler...

Zal van persoon tot persoon afhangen zeker
Kheb de ergobaby ook nooit gebruikt, mijn man een beetje. Ik verkoos draagdoeken tot op een bepaalde leeftijd maar de mei Tai vonden we allebei wel het aangrbaamst (wij hadden eentje van bykay)

Kheb mijn draagdoek en ringsling nog liggen, de rest wel al verkocht

Dollie de dikke Duif, Karel met de houten poot, Zaza de kakkerlak, Duizeltje en Aagje en en en...

Ik zit ergens in de helft, meer voor mijn plezier aan het voorlezen dan voor het hare. 😇

Haha, zalig. Wij zitten aan het stuk met de Hasselbramen.

En de oudste krijgt nog een extra verhaaltje, daar hebben we Mathilda mee uit gelezen en zijn nu in de Heksen bezig.

Suppo met de stompe kant erin duwen. Dan krijgen ze het normaal niet meer uitgeduwd.
Hebben we gedaan, maar dat werkt dus toch niet altijd :).
Gisteren is er na de microlax een stuk of 8 van die harde bollen uitgekomen. Hopelijk was dat alles, want blijkbaar is movicol junior enkel op voorschrift...

Gisteren vraag ik aan mijn man of hij mij een latte macchiato wil maken?
Antwoordt hij dat hij bezig is.
Ik met een uitgestreken gezicht: ja, ik ben ook bezig. Kijkt hij verbaasd naar mij aangezien ik in de zetel zat met een dekentje.
“Euh ja, bezig met uw kind in mijne buik aan het groeien”. 😈 😅

Gisteren vraag ik aan mijn man of hij mij een latte macchiato wil maken?
Antwoordt hij dat hij bezig is.
Ik met een uitgestreken gezicht: ja, ik ben ook bezig. Kijkt hij verbaasd naar mij aangezien ik in de zetel zat met een dekentje.
“Euh ja, bezig met uw kind in mijne buik aan het groeien”. 😈 😅
Gij ook al :') Hier juist van't zelfde. Profiteurs, allemaal!

Waren wel echt geen evidente maanden. Mijn madam (sowieso al gevoelig voor ziektes allerhande) is de eerste 3 maanden super misselijk, moe en chagrijnig geweest. Nu gaat het gelukkig weer wat beter, maar ze doet om de haverklap iets anders op. Daar komt dan ook nog eens bovenop dat het sowieso al een beetje een huismus is, maar met de zwangerschap is dat nog eens 2x zo erg geworden.

Ik probeer om zo veel mogelijk 'mee te veren' maar ik heb hier al veel momenten op mijn tanden moeten bijten thuis.

Terug
Bovenaan