Mulan
Well-known member
AAAARRRGGHHHH!
Ik heb hier precies een puber in huis vandaag! Brullen, krijsen, janken, stampvoeten, JAAA-HAAAAA!
IK ZEI NEE!
En nog het scala tussen met deuren gooien en wegrennen, haar goesting doen gelijk een echte diva!
En dan lees je dit...
Blijf bij je kind in de buurt en wacht tot de boosheid afneemt -> excuse me, madam de pedagoge, ik heb mezelf bewust verwijderd uit de buurt van mijn kind zodat mijn boosheid het niet zou overnemen!
Morgen is een nieuwe dag... Adem in...adem uit.... En overleef! Allebei! Dag per dag!
Ik heb hier precies een puber in huis vandaag! Brullen, krijsen, janken, stampvoeten, JAAA-HAAAAA!
IK ZEI NEE!
En nog het scala tussen met deuren gooien en wegrennen, haar goesting doen gelijk een echte diva!
En dan lees je dit...

Informatie voor ouders | Nederlands Jeugdinstituut
Als ouder of opvoeder heb je vast af en toe vragen. Hier vind je betrouwbare informatie en praktische tips over het opgroeien en opvoeden van kinderen.
www.opvoeden.nl
Blijf bij je kind in de buurt en wacht tot de boosheid afneemt -> excuse me, madam de pedagoge, ik heb mezelf bewust verwijderd uit de buurt van mijn kind zodat mijn boosheid het niet zou overnemen!

Morgen is een nieuwe dag... Adem in...adem uit.... En overleef! Allebei! Dag per dag!

gevolg, heel de avond beeld zonder klank van mijn vrouw omdat ze pissig loopt en ervan af wil zijn
Veel kunt ge niet doen, maar soit, wel kak natuurlijk.
)