De Maxi-Cosi in de houder zetten niet. Maar het installeren van die houders is toch niet altijd even simpelVolgens mij is dat iets puur mentaals, om toch een gevoel te krijgen van voorbereid te zijn.
Want zoiets stelt niets voor uiteindelijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Maxi-Cosi in de houder zetten niet. Maar het installeren van die houders is toch niet altijd even simpelVolgens mij is dat iets puur mentaals, om toch een gevoel te krijgen van voorbereid te zijn.
Want zoiets stelt niets voor uiteindelijk.

Ook het verstoppertje spelen eindigt nu meestal met een luide "HIIIIEEEEERRRR" 
Hopelijk goed te combineren, de job met de meisjes?Over een week beginnen de kinders hier school O_O
Van een mijlpaal gesproken >.<
Vriendin begint ook een nieuwe job, dus het wordt een compleet nieuw weekschema.

Het is te combineren zolang ze mij niet plots dwingen naar het kantoor te komenHopelijk goed te combineren, de job met de meisjes?
Zal spannend worden idd! Zowel voor de ouders als de dochters!![]()

, hopelijk geen toevalstreffer 

Een uur geleden is ze gestraft geweest omdat ze bleef weigeren om op te ruimen; geen verhaaltje voor het slapen gaan. Een van de weinige dingen waarmee we ze echt kunnen straffen.
Al is dat helaas ook een straf voor u als ouder, want het gezeur en gezaag dat dat met zich meebrengt. Ze is nu nog altijd aan het huilen omdat ze geen verhaal krijgt...![]()
Het is vooral dat he. We hebben hier ook zo'n volhouder. Daarstraks het ganse winkelbezoek alles bijeen huilen. Nou ja. Er komt vast eens een leeftijd dat het stopt .want het gezeur en gezaag dat dat met zich meebrengt. Ze is nu nog altijd aan het huilen omdat ze geen verhaal krijgt...
Hoe oud is ze? Ik heb deze week (4.5j) voor het eerst de "hoe kan je het goedmaken?"- vraag gesteld.Een uur geleden is ze gestraft geweest omdat ze bleef weigeren om op te ruimen; geen verhaaltje voor het slapen gaan. Een van de weinige dingen waarmee we ze echt kunnen straffen.
Al is dat helaas ook een straf voor u als ouder, want het gezeur en gezaag dat dat met zich meebrengt. Ze is nu nog altijd aan het huilen omdat ze geen verhaal krijgt...![]()
" Maar met wat hulp hebben we toch een compromis gevonden. Ze snapt het concept goedmaken wel, ze stond er voor open dus die gaan we wel verder uitproberen.3 jaar en drie kwart. We hebben ze wat laten razen, want wat je dan ook zegt of doet, het helpt toch niet. Als ze dan begint te vragen achter papaaaaa of mamaaa dan zeggen we dat we komen als ze tien tellen stil kan zijn. Dat fungeert dan als een soort van (extra) kalmeermoment. Gezegd dat ze vandaag geen verhaal krijgt; ze heeft kansen genoeg gehad, maar dat we morgen opnieuw beginnen en als ze dan flink is, ik dan met alle plezier reilang verhaal wil vertellen. Ze moest ook sorry zeggen voor haar gedrag. Dan uitgelegd dat ik eventjes in de gang bleef wachten.Hoe oud is ze? Ik heb deze week (4.5j) voor het eerst de "hoe kan je het goedmaken?"- vraag gesteld.
Al huilend natuur "niet!" Maar met wat hulp hebben we toch een compromis gevonden. Ze snapt het concept goedmaken wel, ze stond er voor open dus die gaan we wel verder uitproberen.

Bij de meesten ergens tussen de 35 en 40 jaar dacht ik. Tegen dan zijt ge als ouder zo doof van het gehuil en geschreeuw dat ge dat niet meer hoort.Er komt vast eens een leeftijd dat het stopt .
Mja, ik wil best geloven dat het extremum dat zij aanhaalt van een ouderwetse "behaviorist" over liefde en aandacht ontzeggen schadelijk is. Maar dat lijkt me dan ook iets dat nu als ouderwets en schadelijk wordt gezien.https://www.instagram.com/tv/Cb2v4Eyr7sI/
Interessante post op instagram (lijkt van een ted-talk ofzo te komen).
Die laatste paar zinnen ("er zou geen oorlog zijn...") dat is inderdaad er over.Mja, ik wil best geloven dat het extremum dat zij aanhaalt van een ouderwetse "behaviorist" over liefde en aandacht ontzeggen schadelijk is. Maar dat lijkt me dan ook iets dat nu als ouderwets en schadelijk wordt gezien.
De opvoeding die onze ouders ons hebben gegeven meteen linken aan het aantal depressies vandaag de dag (in het hypercompetitieve Amerikaanse systeem btw), zeggen dat als we dit kunnen goedtrekken we in een utopie terechtkomen, en er een triest muziekje bij afspelen...ik heb eerder de indruk dat ik naar een reclamespot voor die vrouw haar boek aan het kijken ben tbh.
Correlatie is geen causaliteit. Lijkt me ook straf dat kinderpsychiaters dat zo zonder nuance kunnen bevestigen bij volwassenenDie laatste paar zinnen ("er zou geen oorlog zijn...") dat is inderdaad er over.
Maar bvb de Ferber slaaptraining wordt nog altijd overal als de ideale manier beschreven he. En ik denk wel degelijk dat het aantal depressies te linken is aan de opvoeding als kind, zowat alle kinderpsychiaters bevestigen dat ook he...

De relatie is vooral dat bij dat "blijven wenen" bvb de verwerking van cortisol verstoord is. Dat is gewoon medisch aangetoond he.Correlatie is geen causaliteit. Lijkt me ook straf dat kinderpsychiaters dat zo zonder nuance kunnen bevestigen bij volwassenen![]()