Vanaf nu ga je véél van dat soort momenten krijgen. Ik vond dat echt een leuke evolutie om mee te maken!Sinds gisteren begint onze dochter te wuiven als we "dada" wuiven naar haar.
Koddigste ooit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf nu ga je véél van dat soort momenten krijgen. Ik vond dat echt een leuke evolutie om mee te maken!Sinds gisteren begint onze dochter te wuiven als we "dada" wuiven naar haar.
Koddigste ooit![]()
Ga ik toch niet naar mijn tienjarige nichtje sturen hoor.Een dom blondje gaat een café binnen en vraagt of ze de telefoon mag gebruiken om te bellen naar haar moeder. De cafébaas neemt ze mee naar achter.
Zegt hij: 'zet u maar op uw knieën', terwijl hij zijn broek laat zakken.
'Alé, voor wat hoort wat, ge weet wat u te doen staat hé'.
Het dom blondje pakt zijne piet vast en zegt: 'Hallo mama?!'

Je hebt gelijk.Ga ik toch niet naar mijn tienjarige nichtje sturen hoor.![]()
Als een mama en een papa elkaar graag zien, dan geeft de papa een zaadje uit zijn buik aan een eitje in mama's buik en daar kan een baby'tje van komen. Als er geen baby'tje komt, dan gaat het piepkleine eitje van mama's buik er terug uit, met wat bloed, maar dat doet GEEN pijn bij mama.Hoe leg je aan een 3jarige uit waarom mama soms bloedt aan het muisje. Toch moeilijk om zoiets uitgelegd te krijgen
Het bloed van mama is net als het ei van de kipjes. Als er geen nazaten komen, dan komt er een ei en bij mama bloed. Mama is sterk en moet daarom niet huilen.Hoe leg je aan een 3jarige uit waarom mama soms bloedt aan het muisje. Toch moeilijk om zoiets uitgelegd te krijgen
Amaai toch ook al moeilijke uitlegAls een mama en een papa elkaar graag zien, dan geeft de papa een zaadje uit zijn buik aan een eitje in mama's buik en daar kan een baby'tje van komen. Als er geen baby'tje komt, dan gaat het piepkleine eitje van mama's buik er terug uit, met wat bloed, maar dat doet GEEN pijn bij mama.
Dat was mijn uitleg.
!
Ahnee, want het eitje is eruit gekomen!Amaai toch ook al moeilijke uitleg!
Hier gaat ze dan zeggen neen toch niet nog een baby![]()
Nee mama! Je hebt mijn broer net uitgestoten!!!!Ahnee, want het eitje is eruit gekomen!
Ik vind uwe uitleg nog niet zo slechtHet bloed van mama is net als het ei van de kipjes. Als er geen nazaten komen, dan komt er een ei en bij mama bloed. Mama is sterk en moet daarom niet huilen.
Ik ben hier slecht in.
Mijn uitleg:Als een mama en een papa elkaar graag zien, dan geeft de papa een zaadje uit zijn buik aan een eitje in mama's buik en daar kan een baby'tje van komen. Als er geen baby'tje komt, dan gaat het piepkleine eitje van mama's buik er terug uit, met wat bloed, maar dat doet GEEN pijn bij mama.
Dat was mijn uitleg.

Hoe oud is ze?Dochter al twee dagen (heel) warm voorhoofd, maar temperatuur pakken via de poep geeft 36,5-37 aan. In haar oor weldegelijk 38+. Ze doet ook wel vrij normaal, drinkt en eet goed en slaapt haar nachten door, maar ze heeft wel een eindeloze loopneus.
Eerste gedacht zou zijn dat ze haar 3e tandje zou krijgen (recent 2e erdoor gekomen), maar we voelen toch nog niks.
Bekende situatie?
Pediater met verlof, de pediater die ons aangeraden werd tijdens haar verlof is ook met verlof. Gucci.

Maar wel volgende week ergensMijn uitleg:
"Vraag maar aan mama".
![]()

. Hopelijk kan hij zich nog een beetje bezighoudenChance dat het geen pijn doet bij u in ieder gevalAls een mama en een papa elkaar graag zien, dan geeft de papa een zaadje uit zijn buik aan een eitje in mama's buik en daar kan een baby'tje van komen. Als er geen baby'tje komt, dan gaat het piepkleine eitje van mama's buik er terug uit, met wat bloed, maar dat doet GEEN pijn bij mama.
Dat was mijn uitleg.
zelfde uitleg hier, behalve het pijn stuk dus.Gohja, bloeden associëren ze op die leeftijd met pijn hebben en een pleistertje erop.Chance dat het geen pijn doet bij u in ieder gevalzelfde uitleg hier, behalve het pijn stuk dus.