Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dan te bedenken dat je voor dat geld een Vip Cottage had.

1657801417986.png

Center Parcs is wel leuk (voor even), maar een huisje in het zuiden van Frankrijk met een eigen zwembad vind ik toch een stuk aantrekkelijker. Liefst met panoramisch zicht, op wandelafstand van een charmant dorpje en idyllische lavendelvelden. En een jolige Franse eigenaar die voortreffelijke wijn uit zijn coin perdu heeft. Ben ik dan zo veeleisend?

Center Parcs is wel leuk (voor even), maar een huisje in het zuiden van Frankrijk met een eigen zwembad vind ik toch een stuk aantrekkelijker. Liefst met panoramisch zicht, op wandelafstand van een charmant dorpje en idyllische lavendelvelden. En een jolige Franse eigenaar die voortreffelijke wijn uit zijn coin perdu heeft. Ben ik dan zo veeleisend?
Wel als je een kleintje mee moet krijgen dat je na een half uur al uit de auto wil flikkeren. 🤐

Iemand die wat leuke moppen kent voor een tienjarig meisje?
Mijn nichtje is op kamp en meestal stuur ik een brief met wat puzzels en mopjes.
Officieel de beste mop ooit:
2 jagers lopen door het bos, de ene grijpt plots naar zijn borstkas en zakt in elkaar.
De andere belt 112 en zegt. "Ik denk dat mijn kameraad dood is, help!"
De man aan de telefoon zegt rustig. "Rustig, we moeten eerst zeker weten of hij dood is".

Na een korte pauze hoort hij een schot door de telefoon.
"Oke, en nu?"

😱😱😱😱

@Tomski de dochter was super flink aan het spelen, dus heb ik haar pas om 20u30 naar boven gebracht.

Netjes ingestopt, naar beneden gegaan... En nu is die hier in 1 of andere bashee veranderd! 😱
Krijsen, brullen, op de grond stampen,....
(Want ze MOET een pyjama hebben, en het MOET er eentje zijn die niet op haar slaapkamer ligt want die zijn allemaal verkeerd want ze heeft KOUD! In haar slaapkamer die 26 graden is nu. 🤔)

Ik moest direct aan jou denken... Flink spelen of niet, voortaan netjes terug om 19u30 naar bed ja! Heb dit nog nooit voorgehad!

Oooh-oooow... De dochter heeft haar eerste crush! 😍
In de auto terug van speelpleinwerking zei ze plots dat ze 1 van de meesters ZOOOOOOO lief vond!
Strangerdanger in mij vroeg eerst nonchalant wat hij dan speciaal doet? Krijgt ze knuffels en kusjes van hem zoals mama en papa geven aan haar?
"Maar neehee! Hij is gewoon zo lief en grappig!" Waarna een uitgebreide beschrijving volgde dat hij een snor en baard heeft zoals papa, maar niet zo lang als die van papa!

Verklaart waarom ze het daar zo leuk vindt! 😬

Iemand die wat leuke moppen kent voor een tienjarig meisje?
Mijn nichtje is op kamp en meestal stuur ik een brief met wat puzzels en mopjes.
Een dom blondje gaat een café binnen en vraagt of ze de telefoon mag gebruiken om te bellen naar haar moeder. De cafébaas neemt ze mee naar achter.

Zegt hij: 'zet u maar op uw knieën', terwijl hij zijn broek laat zakken.
'Alé, voor wat hoort wat, ge weet wat u te doen staat hé'.

Het dom blondje pakt zijne piet vast en zegt: 'Hallo mama?!'

Terug
Bovenaan