Juist, nu doen we dat niet hé. En ik moet nog zelf mijn boodschappen doen en eten maken.
Als uw portefeuille nog ni leeg is: https://www.centerparcs.be/be-vl/belgie/fp_EP_vakantiepark-erperheide/restaurants
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist, nu doen we dat niet hé. En ik moet nog zelf mijn boodschappen doen en eten maken.
Sowieso doe ik die restaurants daar. Geld moet rollen.Als uw portefeuille nog ni leeg is: https://www.centerparcs.be/be-vl/belgie/fp_EP_vakantiepark-erperheide/restaurants
Absoluut niet.Erperheide. Ik vrees dat dat langs de kanten is waar ze 'lange hamburger' zeggen tegen een frikandel.
Om u iets minder slecht te laten voelen zijn ze toch zo vriendelijk om aan te geven dat de originele prijs maar liefst 2639€ was

Ma wtf eigenlijk. Dus in het vervolg heel vroeg boeken, of net heel laat. Ergens in het midden ben je gezien. Leuk zo.Dan te bedenken dat je voor dat geld een Vip Cottage had.
Oef!Absoluut niet.
Ik ken iemand die er werkt als redder, zou geen kennis genoemd worden als hij 'lange hamburger' zei hoor.
Wel als je een kleintje mee moet krijgen dat je na een half uur al uit de auto wil flikkeren.Center Parcs is wel leuk (voor even), maar een huisje in het zuiden van Frankrijk met een eigen zwembad vind ik toch een stuk aantrekkelijker. Liefst met panoramisch zicht, op wandelafstand van een charmant dorpje en idyllische lavendelvelden. En een jolige Franse eigenaar die voortreffelijke wijn uit zijn coin perdu heeft. Ben ik dan zo veeleisend?

Daar is de koffer voor. Een sedan werkt daar erg goed voor.Wel als je een kleintje mee moet krijgen dat je na een half uur al uit de auto wil flikkeren.![]()
En chloroform.Daar is de koffer voor. Een sedan werkt daar erg goed voor.
Natuurlijk. Chloroform. Hoe ga je anders in alle stilte aan de péage passeren.En chloroform.
Het is groen en het plakt?Iemand die wat leuke moppen kent voor een tienjarig meisje?
Mijn nichtje is op kamp en meestal stuur ik een brief met wat puzzels en mopjes.
Ik vind de deur wel.Officieel de beste mop ooit:Iemand die wat leuke moppen kent voor een tienjarig meisje?
Mijn nichtje is op kamp en meestal stuur ik een brief met wat puzzels en mopjes.

)Ik ben het niet!De ambetante buurvrouw is ontploft
Azo roepen.

Een dom blondje gaat een café binnen en vraagt of ze de telefoon mag gebruiken om te bellen naar haar moeder. De cafébaas neemt ze mee naar achter.Iemand die wat leuke moppen kent voor een tienjarig meisje?