Ze lezen hier mee bij DM precies: https://www.demorgen.be/beter-leven...als-je-het-overdag-goed-op-orde-hebt~bf9c6f19
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron: het gerenommeerde onderzoeksplatform BeyondGaming. Dat belooft wat als ze een artikeltje willen schrijven over Brutolonen.Ze lezen hier mee bij DM precies: https://www.demorgen.be/beter-leven...als-je-het-overdag-goed-op-orde-hebt~bf9c6f19
https://www.demorgen.be/nieuws/114-...-het-gemiddelde-maandloon-in-belgie~b2c51fcf/Bron: het gerenommeerde onderzoeksplatform BeyondGaming. Dat belooft wat als ze een artikeltje willen schrijven over Brutolonen.

Bron: het gerenommeerde onderzoeksplatform BeyondGaming. Dat belooft wat als ze een artikeltje willen schrijven over Brutolonen.
Ideetje voor de social crew: de Beyond Gazette.Bron: het gerenommeerde onderzoeksplatform BeyondGaming. Dat belooft wat als ze een artikeltje willen schrijven over Brutolonen.
Vind ik wel een goede tip die ik ga onthouden indien het nodig gaat zijn. Veronderstel dat je dat pas na een x aantal maanden kunt toepassen?Via een vriend heb ik gehoord van het 3-5-7 principe, dat was hen aangeraden via een slaapcoach. Dus eerst 3 min laten huilen en dan ff langsgaan om te troosten, daarna 5 min laten huilen en dan weer ff troosten, en vanaf dat moment telkens 7 min tussenlaten om te gaan troosten. Dat heeft bij hen blijkbaar heel goed gewerkt toen. Lijkt me een betere methode dan gewoon niet meer langs te gaan en "oneindig" te laten huilen. Het kind beseft dat de ouders hem/haar niet vergeten zijn, maar dat ze ook niet bij de minste schreeuw naast het bed staan.
Voor waar te parkeren? En komt dat darmadvies ervoor of erna?Met gratis parkeer- en darmadvies van @kay-gell .

Ik denk dat je dat wel snel zal merken vanaf wanneer je dat kan toepassen. Wij hebben dat bij onze oudste ook een tijdje geprobeerd (zonder al te veel succes), nu is dat (bij hem) al helemaal moeilijk toe te passen omdat hij dan zijn zus wakker zou maken.Vind ik wel een goede tip die ik ga onthouden indien het nodig gaat zijn. Veronderstel dat je dat pas na een x aantal maanden kunt toepassen?
Vind ik wel een goede tip die ik ga onthouden indien het nodig gaat zijn. Veronderstel dat je dat pas na een x aantal maanden kunt toepassen?
Dat is de typische Ferber-slaapcoaching.Via een vriend heb ik gehoord van het 3-5-7 principe, dat was hen aangeraden via een slaapcoach. Dus eerst 3 min laten huilen en dan ff langsgaan om te troosten, daarna 5 min laten huilen en dan weer ff troosten, en vanaf dat moment telkens 7 min tussenlaten om te gaan troosten. Dat heeft bij hen blijkbaar heel goed gewerkt toen. Lijkt me een betere methode dan gewoon niet meer langs te gaan en "oneindig" te laten huilen. Het kind beseft dat de ouders hem/haar niet vergeten zijn, maar dat ze ook niet bij de minste schreeuw naast het bed staan.
Onze ervaring was dat het gewoon telkens opnieuw begon als je ging, dus je eigenlijk nooit aan de 7 geraakt zonder vol te houdenVia een vriend heb ik gehoord van het 3-5-7 principe, dat was hen aangeraden via een slaapcoach. Dus eerst 3 min laten huilen en dan ff langsgaan om te troosten, daarna 5 min laten huilen en dan weer ff troosten, en vanaf dat moment telkens 7 min tussenlaten om te gaan troosten. Dat heeft bij hen blijkbaar heel goed gewerkt toen. Lijkt me een betere methode dan gewoon niet meer langs te gaan en "oneindig" te laten huilen. Het kind beseft dat de ouders hem/haar niet vergeten zijn, maar dat ze ook niet bij de minste schreeuw naast het bed staan.

Als ik dit doe neemt onze dochter één of andere exorcist-pose aan om mij toch maar te kunnen zient bij ons wel soms werkt is in plaats van naast het bed te zitten, te wachten aan het deurgat. Zodat ze je eerst nog half en half kunnen zien
(gelukkig is't geen moeilijke om in slaap te vallen)Geen night terrors?Interessante discussie omtrent het moeilijk in slaap krijgen...
Onze zoon (5.5 maand) was vorige week koortsig. Vrijdag erdoor geraakt hoera!
Maar die is dan echt van de ene dag op de andere bij het slapengaan aan het krijsen geslagen. Is nu al 3 nachten aan de gang. Nog licht anders dan de omschrijvingen in de thread, gezien hij eigenlijk rond 19u relatief gemakkelijk in slaap geraakt. Maar dus wordt hij nu om het uur in een vol gekrijs wakker en is hij werkelijk ontroostbaar. Erbij blijven aan het bed om te tonen dat je er bent hielp niet. Hem even uit bed tillen hielp sporadisch, maar al vlug terug drama bij het neerleggen. Zelfs hem bij ons pakken bracht niet veel beterschap. Hij heeft om 3u vannacht een vol uur in mijn armen liggen krijsen, nadat al andere zaken niet hielpen. Ik heb hem dan maar laten razen met het gedacht dat hij zo in mijn armen alvast niet de indruk kan hebben dat we hem verwaarlozen (maarja, wie weet natuurlijk)...
Ding is, ik zou misschien wel iets harder kunnen zijn in het doorzetten, maar mijn vriendin kan het absoluut niet aan om hem zo te horen. Anderzijds denk ik ook dat als we nu teveel dingen opeen proberen om hem te troosten een avondstructuur ver te zoeken wordt en dat dat de boel op termijn kan doen escaleren...
Wordt dus nog goed zoeken en schipperen de komende tijd. Uiteindelijk is het hele moeilijke dat je niet gewoon in de kindjes hun hoofd kan kijken en echt kan weten wat ze ervaren..
We zijn ons bewust dat dit mogelijkheden kunnen zijn, maar pinnen ons nog niet onmiddellijk vast op 1 hypothese.Geen night terrors?
Of oorontsteking? De druk verhoogt dan enorm bij het neerliggen.
Een oorontsteking ging hier doorgaans gepaard met een slechte nacht of 4 vooraleer er andere symptomen opdoken.We zijn ons bewust dat dit mogelijkheden kunnen zijn, maar pinnen ons nog niet onmiddellijk vast op 1 hypothese.
Night terrors bij echt élk uur wakker worden? Hij lijkt ook wel wat te reageren op ons getroost, wat me niet direct doet denken dat het dit is..
Oorontsteking: sluiten we niet uit en houden we oplettend in de gaten. Maar hier zou ik verwachten dat hij dan overdag ook last zou hebben en iets zou tonen. Maar overdag is die echt een stralend zonnetje (gelukkig!)