Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vandaag voor de eerste keer doorgeslapen van 23u30 tot 7u209 maanden slaapregressie begint er in te hakken, hopelijk snel weer voorbij.![]()

Je hebt kinderen die al snel alleen kunnen spelen, je hebt kinderen die helemaal niet graag alleen spelen. Ik zet ook soms Baby TV op en doe wat in het huishouden of eet rustig mijn ontbijt op met de krant of een boek erbij. Als mijn dochter naar mij komt om gepakt te worden of om te vragen of ik mee wil spelen doe ik dat natuurlijk wel.oef ben precies ni alleen met mij schuldig te voelen omdat ik niet altijd kan meespelen met de jongens.
Iets waar een zakje snoep of chips bij zit is sowieso altijd scorenDe dochter mag naar haar eerste verjaardagsfeestje gaan, een klasgenootje wordt 5j.
Inspiratie voor een geschenkje gezocht!

Helemaal als de dochter/zoon geen snoepgoed eet. Kijkt naar eigen dochter. Nouja. Chips gaan er soms in maar dan moet de smaak ernaar zijn.Iets waar een zakje snoep of chips bij zit is sowieso altijd scoren![]()
De dochter mag naar haar eerste verjaardagsfeestje gaan, een klasgenootje wordt 5j.
Hier ook eentje thuis vandaag met (beginnende) oorontsteking maar wel genoeg om bij de omi krijsend wakker te worden en met heel veel moeite en onderbrekingen verder te slapen. Lichte koorts hier.Eerste (dubbele) oorontsteking is de feit
wist-je-datje: "je moet pas naar de dokter als uw kind 3 dagen na elkaar 38 graden heeft" is bullshit, onze dochter heeft niks koorts gemaakt (nog nooit trouwens...

Wij vragen dat altijd aan de ouders. Sommigen sturen een lijstje of zeggen knutselgerief ofzo.De dochter mag naar haar eerste verjaardagsfeestje gaan, een klasgenootje wordt 5j.
Antibiotica en pijnstiller inderdaad. Volgens dokter is dubbele oorontsteking en jonger dan 2 jaar sowieso antibiotica.Hier ook eentje thuis vandaag met (beginnende) oorontsteking maar wel genoeg om bij de omi krijsend wakker te worden en met heel veel moeite en onderbrekingen verder te slapen. Lichte koorts hier.
Bij jullie sprake van antibiotica of enkel indien ze (3 dagen) koorts maken? Want lijkt me dan bij jullie wel lastig als ze nooit koorts maakt![]()
chance, nog nooit naar de dokter gemoeten dus.Eerste (dubbele) oorontsteking is de feit
wist-je-datje: "je moet pas naar de dokter als uw kind 3 dagen na elkaar 38 graden heeft" is bullshit, onze dochter heeft niks koorts gemaakt (nog nooit trouwens...
Mijn dochter vindt alles leuk van een kleurboek van 3 euro tot een Playmobil huis van 200 euro, heb geen idee wat er "normaal" wordt gegeven op die leeftijd.Wat vindt je dochter tof?
Dat.

Hopelijk snel beterschap, antibiotica werkt wel snelAntibiotica en pijnstiller inderdaad. Volgens dokter is dubbele oorontsteking en jonger dan 2 jaar sowieso antibiotica.
Nu moet ze wel 8 pipetten medicatie op een dag krijgen, het is dat ze dat zo tof vindt...

Same here. Budget daarvoor vond ik wel moeilijk maar wij zoeken altijd iets rond de 10 a 15 euro.Wij vragen dat altijd aan de ouders. Sommigen sturen een lijstje of zeggen knutselgerief ofzo.
M’n zoon is onlangs naar feestje gegaan en ik had aan de papa gevraagd waar die graag mee speelde; Lego. Doosje van ~ 20 euro gekocht maar met actie was het eigl maar 15. Ze hebben er blijkbaar direct mee gespeeldMijn dochter vindt alles leuk van een kleurboek van 3 euro tot een Playmobil huis van 200 euro, heb geen idee wat er "normaal" wordt gegeven op die leeftijd.![]()

Idem. De oudste gaat zaterdag naar haar 8e feestje. Dat telt aardig op op den duur.Same here. Budget daarvoor vond ik wel moeilijk maar wij zoeken altijd iets rond de 10 a 15 euro.
Hier bij de laatste ziekte na 4 dagen koorts langs de huisarts gepasseerd, oorontsteking, AB gekregen en nog 5 volle dagen koorts gehadHopelijk snel beterschap, antibiotica werkt wel snel![]()

Mijn dochter vindt alles leuk van een kleurboek van 3 euro tot een Playmobil huis van 200 euro, heb geen idee wat er "normaal" wordt gegeven op die leeftijd.![]()

Idd, deze is wel leuk: https://www.bol.com/be/nl/p/jumbo-m...ling-sprookjesboom-bordspel/9300000034129532/Leuk gezelschapsspelletje ofzo?