Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Al twee dagen op rij maar één nachtvoeding rond 3:00 - 4:00

giphy.gif

oef ben precies ni alleen met mij schuldig te voelen omdat ik niet altijd kan meespelen met de jongens.
Je hebt kinderen die al snel alleen kunnen spelen, je hebt kinderen die helemaal niet graag alleen spelen. Ik zet ook soms Baby TV op en doe wat in het huishouden of eet rustig mijn ontbijt op met de krant of een boek erbij. Als mijn dochter naar mij komt om gepakt te worden of om te vragen of ik mee wil spelen doe ik dat natuurlijk wel.

De dochter mag naar haar eerste verjaardagsfeestje gaan, een klasgenootje wordt 5j.

Inspiratie voor een geschenkje gezocht!

Eerste (dubbele) oorontsteking is de feit :(
wist-je-datje: "je moet pas naar de dokter als uw kind 3 dagen na elkaar 38 graden heeft" is bullshit, onze dochter heeft niks koorts gemaakt (nog nooit trouwens...

wist-je-datje: "je moet pas naar de dokter als uw kind 3 dagen na elkaar 38 graden heeft" is bullshit, onze dochter heeft niks koorts gemaakt (nog nooit trouwens...
Hier ook eentje thuis vandaag met (beginnende) oorontsteking maar wel genoeg om bij de omi krijsend wakker te worden en met heel veel moeite en onderbrekingen verder te slapen. Lichte koorts hier.
Bij jullie sprake van antibiotica of enkel indien ze (3 dagen) koorts maken? Want lijkt me dan bij jullie wel lastig als ze nooit koorts maakt 🤔

Hier ook eentje thuis vandaag met (beginnende) oorontsteking maar wel genoeg om bij de omi krijsend wakker te worden en met heel veel moeite en onderbrekingen verder te slapen. Lichte koorts hier.
Bij jullie sprake van antibiotica of enkel indien ze (3 dagen) koorts maken? Want lijkt me dan bij jullie wel lastig als ze nooit koorts maakt 🤔
Antibiotica en pijnstiller inderdaad. Volgens dokter is dubbele oorontsteking en jonger dan 2 jaar sowieso antibiotica.
Nu moet ze wel 8 pipetten medicatie op een dag krijgen, het is dat ze dat zo tof vindt...

chance, nog nooit naar de dokter gemoeten dus.

een oorontsteking daar geven ze toch niks voor ( hier toch niet)

Antibiotica en pijnstiller inderdaad. Volgens dokter is dubbele oorontsteking en jonger dan 2 jaar sowieso antibiotica.
Nu moet ze wel 8 pipetten medicatie op een dag krijgen, het is dat ze dat zo tof vindt...
Hopelijk snel beterschap, antibiotica werkt wel snel 💪

Mijn dochter vindt alles leuk van een kleurboek van 3 euro tot een Playmobil huis van 200 euro, heb geen idee wat er "normaal" wordt gegeven op die leeftijd. 😉
M’n zoon is onlangs naar feestje gegaan en ik had aan de papa gevraagd waar die graag mee speelde; Lego. Doosje van ~ 20 euro gekocht maar met actie was het eigl maar 15. Ze hebben er blijkbaar direct mee gespeeld 👌

Hopelijk snel beterschap, antibiotica werkt wel snel 💪
Hier bij de laatste ziekte na 4 dagen koorts langs de huisarts gepasseerd, oorontsteking, AB gekregen en nog 5 volle dagen koorts gehad 😐
Buiten koorts had hij wel nergens last van buiten onrustige nachten.

En onze maakte tot hem voorbij de anderhalf was ook nooit koorts. Hoogstens eens verhoging. Dat heeft hem ondertussen al ingehaald.

Mijn dochter vindt alles leuk van een kleurboek van 3 euro tot een Playmobil huis van 200 euro, heb geen idee wat er "normaal" wordt gegeven op die leeftijd. 😉

Budget heeft hier meestal rond de +- €20 gedraaid.
Dus iets wat uw dochter leuk vindt rond die prijs dan he :)

Leuk gezelschapsspelletje ofzo?

Terug
Bovenaan