Smaakte ze nog?Zo heb ik twee nachten geleden nog een hoop half verteerde blauwe bessen mogen opvangen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaakte ze nog?Zo heb ik twee nachten geleden nog een hoop half verteerde blauwe bessen mogen opvangen![]()
Een beetje zuur...en de vellekes waren taaiSmaakte ze nog?

Onlangs ook bij K&G. Ja, laat ze maar zitten hoor! Euhh.. Ze is maar 6 maanden en kan dat eigenlijk nog niet, we hebben gewoon een giga-baby.Dochter van collega van mijn vrouw is half jaar ouder dan onze dochter. Nu blijkt die 6cm kleiner te zijn en 3kg lichter. Als die 2 naast elkaar staan, lijkt onze dochter plots echt een reuzepeuter. Wel geschrokken hoeveel onze dochter effectief boven het gemiddelde zit, dat is echt een groot verschil op die leeftijd.

Klein beetje maar niet veel. Ze kennen woorden maar kunnen niet echt 'spreken'. Denk dat hun engels beter is dan hun nederlands op dit moment.Hebben ze daar andere tradities met Pasen? Of gewoon geen speciale dingen?
En spreken je kinderen eigenlijk een beetje Nederlands?

In de Krokus waren we enkele dagen aan zee en hebben we dit ook gedaan. Is wel leuk voor een uurtje ontspanning.Is er al iemand naar dat Ridder Muis gebeuren geweest in Oostende en is dat wat de moeite?
Voor de papa of de kinderen?Hier hebben de klokken een skateboard gebracht, als dat maar goed komt![]()

Voor de papa of de kinderen?![]()

Dochter van collega van mijn vrouw is half jaar ouder dan onze dochter. Nu blijkt die 6cm kleiner te zijn en 3kg lichter. Als die 2 naast elkaar staan, lijkt onze dochter plots echt een reuzepeuter. Wel geschrokken hoeveel onze dochter effectief boven het gemiddelde zit, dat is echt een groot verschil op die leeftijd.

Ikzelf ben +-194cm, mijn vriendin 167cm. benieuwd wat het gaat worden voor onze dochterWelcome to my world. Binnen 10 jaar maak je je zorgen omdat je 11-jarige dochter er als een 15-jarige uitziet van >1m70 en op het punt staat zo naar het middelbaar te vertrekken.![]()

Nee je bent niet voorbereid.De uitgerekende datum voor onze eerste is over 12 dagen. Het begint binnen te komen dat ik niet veel tijd meer heb om nog te rusten, maar het besef van wat er komt gaat er volgens mij maar zijn op de dag zelf. Ben op zich wel blij dat we er zo chill naartoe leven, maar zo heel af en toe heb ik een kwartiertje waar ik begin nadenken of we wel voorbereid zijn.![]()

Qua gerief zijn we denk ik wel in orde nu, maar da's nog altijd het geen waar ik meest mee in zit, zo thuiskomen en ontdekken dat we iets te kort komen.Nee je bent niet voorbereid.
Maar niemand is voorbereid, dus no worries![]()