Welke buggy/kinderwagen systeem gebruiken jullie?
We zoeken iets maxi-cosi achtig systeem dat we van de wagen naar buggy kunnen overhevelen.
Wij hadden dat van het merk Nuna

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke buggy/kinderwagen systeem gebruiken jullie?
We zoeken iets maxi-cosi achtig systeem dat we van de wagen naar buggy kunnen overhevelen.

Ik hou het potje omgekeerd boven de wc, dan navegen met toiletpapier en daarna in de keuken afwassen met Dreft.Waarschijnlijk een domme vraag, maar zag het nog niet concreet langskomen.
Ik zal binnenkort ook dienen te starten met potjestraining, maar als uw kind effectief gekakt heeft in dat potje, is het zo plastisch als die kak eruit schrapen en in uw wc gooien? Hoe reinig je nadien best uw potje?
En dan proberen uw eten binnen te houdenIk hou het potje omgekeerd boven de wc, dan navegen met toiletpapier en daarna in de keuken afwassen met Dreft.

Ze doet haar drollen doorgaans ervoor.En dan proberen uw eten binnen te houden![]()

Waarschijnlijk een domme vraag, maar zag het nog niet concreet langskomen.
Ik zal binnenkort ook dienen te starten met potjestraining, maar als uw kind effectief gekakt heeft in dat potje, is het zo plastisch als die kak eruit schrapen en in uw wc gooien? Hoe reinig je nadien best uw potje?
Waarschijnlijk een domme vraag, maar zag het nog niet concreet langskomen.
Leugens, bij een echte BG'er legen de kinderen het potje immers zelf, terwijl ze citeren uit Hamlet...in het Engels.Ik heb een BG account, ik koop telkens een nieuw potje.
FTFYLeugens, bij een echte BG'er legen de kinderen het potje immers zelf, terwijl ze citeren uit Hamlet...in hetEngelsLatijn.
Dat is voor als ze naar het kleuteronderwijs gaan pas.
Fuck, ik ga mijn account laten verwijderen. Mijne jongste zegt nu vooral: "HAHA IK HEB EEN SCHEET GELATEN"Dat is voor als ze naar het kleuteronderwijs gaan pas.
- "Ik heb gehoord van de juf dat je stout bent geweest tegen de andere kindjes?"
* "Jamaar papa, quis custodiet ipsos custodes?"

Onze 6-jarige zei vorige week doodserieus dat zijn poep pijn deed.Fuck, ik ga mijn account laten verwijderen. Mijne jongste zegt nu vooral: "HAHA IK HEB EEN SCHEET GELATEN"![]()

Of je kan aansluiten bij de afvalligenFuck, ik ga mijn account laten verwijderen. Mijne jongste zegt nu vooral: "HAHA IK HEB EEN SCHEET GELATEN"![]()

Ik had een afspraak bij de pediatrie vandaag in het ziekenhuis maar dat is echt een vervelende parking en ik vond geen plek en als er plek was had er iemand zich schuin of over de lijn geparkeerd, ge kent het wel. Dus ik was al stilletjes aan het vloeken op 'die stomme kutparking'...
Komen we uiteindelijk bij de dokter en ze zegt ' ik was al op jullie aan het wachten' en die kleine aap antwoordt bloedserieus ' ja die stomme kutparking he'![]()

Hier bewust zelfs niets. (Open grondplan wel, vanuit de living kon je ze horen huilen)Da's heel uiteenlopend. In onze vriendenkring zijn we quasi de enige die een gewone babyfoon gebruiken. Geen camera, gewoon een basic model waarbij je kan je terug praten, met een muziekje en lampje en that's it. Maar sommigen vinden dat niet voldoende of geruststellend en verkiezen een camera.