Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Welke buggy/kinderwagen systeem gebruiken jullie?

We zoeken iets maxi-cosi achtig systeem dat we van de wagen naar buggy kunnen overhevelen.
Hier voor de ene een mura 4 en voor de andere een mura 3 (zelfde, maar dan met 3 wielen) gebruikt.
Rijdt fantastisch en nooit miserie mee gehad, maar zoals Mulan zegt is het wel groot om bijv in de koffer te krijgen.

Ik had er geen idee van dat er kinderen die koortssiropen niet willen. Het leek me idd allemaal zoet spul wat verklaarde waarom die van mij alles slikken, maar blijkbaar is dat dus geen zekerheid.
Idd wel extra vervelend op moment dat ze al ziek zijn en hen dan met moeite de siroop kunnen geven 😕

Ik had er geen idee van dat er kinderen die koortssiropen niet willen. Het leek me idd allemaal zoet spul wat verklaarde waarom die van mij alles slikken, maar blijkbaar is dat dus geen zekerheid.
Idd wel extra vervelend op moment dat ze al ziek zijn en hen dan met moeite de siroop kunnen geven 😕
Goh, hier was dat een probleem tot een jaar of 2/3 denk ik, nu vragen die zelf "medicamentje" als ze zich echt niet goed voelen.

Je moet eens proeven! 🤣

Ik heb zelfs de huisarts laten proeven, zodat ze perdolan niet meer voor zou schrijven, die heeft ook ne smoel getrokken! 😄
De onze moeten die perdolan ook niet. Dus ik naar de apotheek om een siroop met een andere smaak. Waarop ze van alle siropen aan het opzoeken waren hoe het smaakt🤣. We geven nu paracetamol Teva en sindsdien doen ze niet meer moeilijk 🤔.

TIL dat de rode Perdolan siroop degoutant smaakt, ik dacht ook dat het een zoet papje was :tongue:

Vanavond opnieuw naar de dokter met onze dochter. Geen koorts meer maar ze blijft echt een zeer zware hoest hebben, echt triest om te horen. Ook zeer slaperig. Normaal komt ze om 03:00 nog voor een fles waardoor ze wel aan haar hoeveelheden komt maar nu slaapt ze de laatste 3 dagen "door"

We geven om 21:00 altijd een droomvoeding dus ik dacht vannacht ook nog ene te geven. Big mistake. Rondgelopen van 02:00 tot 04:30 :crazy:

Toen ik een kind was, ik denk 5 of 6, had ik een blaasontsteking. Daarvoor schreef de huisarts ook zo'n "kindersiroop" voor. Die smaakte werkelijk degoutant, maar zogezegd was dat "bananensmaak". Nadat mijn vader mij doorheen heel het huis moest achtervolgen om mij dat te geven, en hij het zelf eens proefde, hebben ze de dokter dan voor pillen gevraagd van hetzelfde en dat was helemaal geen probleem.

Het feit dat ik dat nu nog weet toont ook aan wat voor iets ranzig dat was.

Maar al die smaakskes zijn ook echt ranzig. Ik proef dat meestal ook eens voordat ik dat mijn dochter geef :puke:.

Maar al die smaakskes zijn ook echt ranzig. Ik proef dat meestal ook eens voordat ik dat mijn dochter geef :puke:.
De papa stuurde 2 weken geleden dat de huisarts "perdolan granulaat" had voorgeschreven want dat was beter dan suppo's en siroop...
"Good luck with that!" Dacht ik, ze weigerde het effectief (nou, wat een verrassing!).... Wat een idee ook, een kind wat onopgeloste korrels voederen. 🙄

Hij was naar een goede huisarts gegaan, daar niet van, maar ze heeft zelf geen kinderen dus kan dat ook niet weten... Het was zij die ik de siropen heb laten proeven. 😁

De papa stuurde 2 weken geleden dat de huisarts "perdolan granulaat" had voorgeschreven want dat was beter dan suppo's en siroop...
"Good luck with that!" Dacht ik, ze weigerde het effectief (nou, wat een verrassing!).... Wat een idee ook, een kind wat onopgeloste korrels voederen. 🙄

Hij was naar een goede huisarts gegaan, daar niet van, maar ze heeft zelf geen kinderen dus kan dat ook niet weten... Het was zij die ik de siropen heb laten proeven. 😁
Hier ook van dat ORS met smaakje gekregen, nadien zei bevriende arts "proef daar eens van, ge zult snel de versie zonder smaak pakken"
Wat een ranzig ding. Het ruikt misschien naar "bosbessen" ofzo, maar het smaakt naar afwaswater.

Terug
Bovenaan