Mulan
Well-known member
Je moet eens proeven!Ja? Die ruikt nochtans heel zoet. De onze lijkt het toch lekker te vinden.

Ik heb zelfs de huisarts laten proeven, zodat ze perdolan niet meer voor zou schrijven, die heeft ook ne smoel getrokken!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet eens proeven!Ja? Die ruikt nochtans heel zoet. De onze lijkt het toch lekker te vinden.

Misschien erbij vermelden wat waarin moetSuppos.
Hier suppo en dan een snoepje. Direct na de thermometer erin doen.
.Poepsnoep in de poep, suikersnoep in de mondMisschien erbij vermelden wat waarin moet.

Idd, Dafalgan met karamelsmaak, precies puddingPerdolan siroop, de rode, smaakt walgelijk, wij geven dafalgan siroop die een soort caramel smaak heeft.
.Hier voor de ene een mura 4 en voor de andere een mura 3 (zelfde, maar dan met 3 wielen) gebruikt.Welke buggy/kinderwagen systeem gebruiken jullie?
We zoeken iets maxi-cosi achtig systeem dat we van de wagen naar buggy kunnen overhevelen.

Goh, hier was dat een probleem tot een jaar of 2/3 denk ik, nu vragen die zelf "medicamentje" als ze zich echt niet goed voelen.Ik had er geen idee van dat er kinderen die koortssiropen niet willen. Het leek me idd allemaal zoet spul wat verklaarde waarom die van mij alles slikken, maar blijkbaar is dat dus geen zekerheid.
Idd wel extra vervelend op moment dat ze al ziek zijn en hen dan met moeite de siroop kunnen geven![]()
De onze moeten die perdolan ook niet. Dus ik naar de apotheek om een siroop met een andere smaak. Waarop ze van alle siropen aan het opzoeken waren hoe het smaaktJe moet eens proeven!
Ik heb zelfs de huisarts laten proeven, zodat ze perdolan niet meer voor zou schrijven, die heeft ook ne smoel getrokken!![]()
. We geven nu paracetamol Teva en sindsdien doen ze niet meer moeilijk
.

Hier vraagt ze elke morgen zelf om een "trampolientje", een vitamientje dusGoh, hier was dat een probleem tot een jaar of 2/3 denk ik, nu vragen die zelf "medicamentje" als ze zich echt niet goed voelen.

De papa stuurde 2 weken geleden dat de huisarts "perdolan granulaat" had voorgeschreven want dat was beter dan suppo's en siroop...Maar al die smaakskes zijn ook echt ranzig. Ik proef dat meestal ook eens voordat ik dat mijn dochter geef.

Hier ook van dat ORS met smaakje gekregen, nadien zei bevriende arts "proef daar eens van, ge zult snel de versie zonder smaak pakken"De papa stuurde 2 weken geleden dat de huisarts "perdolan granulaat" had voorgeschreven want dat was beter dan suppo's en siroop...
"Good luck with that!" Dacht ik, ze weigerde het effectief (nou, wat een verrassing!).... Wat een idee ook, een kind wat onopgeloste korrels voederen.
Hij was naar een goede huisarts gegaan, daar niet van, maar ze heeft zelf geen kinderen dus kan dat ook niet weten... Het was zij die ik de siropen heb laten proeven.![]()
Bij de juiste persoon hopelijk?Allez, de eerste suppo is opgestoken. #lifegoals

We bedoelden bij uw dochter he...Allez, de eerste suppo is opgestoken. #lifegoals

Sjans dat hier geen tampons met wodka worden opgestoken.We bedoelden bij uw dochter he...![]()

De apotheker keek al raar toen hij een groter formaat vroeg.We bedoelden bij uw dochter he...![]()

Ik was nu van plan om het eens te proeven de volgende keer dat hij er nodig zou hebben.Je moet eens proeven!
Ik heb zelfs de huisarts laten proeven, zodat ze perdolan niet meer voor zou schrijven, die heeft ook ne smoel getrokken!![]()
Tot ik dit las, ik zal jullie maar gelovenmaar het smaakt naar afwaswater.