Mr.Anderson
Well-known member
Start vakantie: beide kindjes ziek. 't Is altijd hetzelfde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Is altijd hetzelfde.

Ah, de typische 'yes! weekend!' vibe op het werk die omslaat naar 'oh neen, not again' bij thuiskomst.Dat is niet waar hé. Soms is het ook de vrijdagavond, net voor het weekend.![]()
Hier kwam zowel de flesvoeding als pottekes van Hipp, ik bestelde die via koopjesdrogisterij.nl, is daar goedkoper + ruimer aanbod.Wij gaan een weekje op skireis en voor het gemak zouden we potjesvoeding aankopen voor onze dochter van 8 maand. Normaal maken wij altijd verse groentepap dus hebben geen ervaring met potjesvoeding. Eens naar de winkel geweest vandaag en daar wordt je overstelpt met soorten en merken. Iemand suggesties?
Wie noemt er zijn kind nu naar een merk van pralines?!de oudste mag vandaag naar een verjaardagsfeestje in zo een trampolinepark. Compleet overexcited natuurlijk.
Hij lust totaal geen pannekoeken maar voor de pannekoeken die ze vanmiddag gaan eten: "is gonna be guuud"
Wij daarop: "maar je lust geen pannekoeken..."
"ja maar papa, die pannekoeken ginder..."
*onderbreekt*
![]()
Godiva! Neuhaus! Komen eten!Wie noemt er zijn kind nu naar een merk van pralines?!
Wie noemt er zijn kind nu naar een merk van pralines?!
Manonmenukkes is dan ook weer een speciale naamMijn zoon is dan de beste soort!
tis ne witte, met nootjes
De kinderen waren met stoepkrijt de oprit aan het verfraaien.
Plots zie ik de kleinste rechtstaan, een steentje van de oprit van de buren oprapen, naar de auto stappen en voor ik kon ingrijpen een cirkel op de deur trekken.
Kudos voor hoe rond de cirkel is.

Mijn zoon is dan de beste soort!
tis ne witte, met nootjes

De nieuwste?De kinderen waren met stoepkrijt de oprit aan het verfraaien.
Plots zie ik de kleinste rechtstaan, een steentje van de oprit van de buren oprapen, naar de auto stappen en voor ik kon ingrijpen een cirkel op de deur trekken.

Mooi voorbeeld voor her familiale topicDe kinderen waren met stoepkrijt de oprit aan het verfraaien.

Uiteraard!De nieuwste?![]()
"Ja, dat komt door de storm"De kinderen waren met stoepkrijt de oprit aan het verfraaien.
Iemand suggesties?
Onze had geen voorkeur voor een bepaald merk. En sommige groenten of fruit at hij super goed uit een potje maar als ik hetzelfde vers maakte moest hij het niet hebben en vica versaWij gaan een weekje op skireis en voor het gemak zouden we potjesvoeding aankopen voor onze dochter van 8 maand. Normaal maken wij altijd verse groentepap dus hebben geen ervaring met potjesvoeding. Eens naar de winkel geweest vandaag en daar wordt je overstelpt met soorten en merken. Iemand suggesties?