Een ijspaard gij cultuurbarbaar.'t Is enigszins nog haalbaar.
Mijn 4 jarige Elsa wilt een unicorn in onze tuin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een ijspaard gij cultuurbarbaar.'t Is enigszins nog haalbaar.
Een ijspaard? Hahaha, dat bestaat niet.Een ijspaard gij cultuurbarbaar.
Excuse-me-je?????????????????????????????Een ijspaard? Hahaha, dat bestaat niet.
Het bedhekje is geïnstalleerd. Fluoroze zoals mijn dochter het zou willen. Vanavond kan ze nog eens proberen om in het grote bed te slapen, maar deze keer dan zonder 4 keer eruit te vallen. En nee, we hebben niet voor een hoogslaper gekozen.![]()

Mijn 4 jarige dochter vroeg deze week:'t Is enigszins nog haalbaar.
Wij hebben destijds zo'n weegschaal gehuurd van de CM, dat was toen heel goedkoop of gratis, weet het niet meer juist1 uur voor onze afspraak met K&G "ah er is geen dokter aanwezig, afspraak afgelast"
Bon, morgen mogen we al terug dus geen probleem. Stiekem toch benieuwd naar het gewicht
.Heb je zelf geen weegschaal?Bon, morgen mogen we al terug dus geen probleem. Stiekem toch benieuwd naar het gewicht

Youtube Kids. Wat voor een afschuwelijke brol kan daar soms opstaan. Meeste voorgestelde filmpjes zijn niet in het Nederlands. Weet iemand hoe ik dit wegkrijg? App staat gewoon ingesteld in het Nederlands.
En ook niet normaal om te zien hoe sommige ouders hun kinderen gebruiken om in zulke bagger te figureren. Om nog van de product-placement te zwijgen. Dat is zo veel dat zelfs de VTM begin jaren '90 dit te gortig zou vinden.
Waarom niet naar de fruit en groenten in de supermarkt…Of met een bagageweegschaal waar je een grote winkeltas (met kleine in) aanhangt![]()
Zijt ge u dan niet teveel zorgen aan het maken over het gewicht?Wij hebben gewoon een babyweegschaal gekocht. Dat kost u 1x 60€ en verkoop je nadien gewoon opnieuw. Dan kan je tenminste opvolgen, want 1x wegen elke 3 maand, dat zegt niet veel he... Het verschil de ene dag met de andere al vaak een halve kg (afhankelijk van uur/volle pamper/...)
én, je hebt dan een apparaat dat altijd hetzelfde is, want de weegschaal bij K&G gaat niet hetzelfde geven als de weegschaal bij de kinderarts.
Als 2 mensen die veel kennen van statistiek, wordt dat allemaal mooi bijgehouden en in een grafiek gegoten. Je moet u niet op 1 individuele meting baseren natuurlijk...Zijt ge u dan niet teveel zorgen aan het maken over het gewicht?
Het is belangrijk dat hij voldoende bijkomt, maar even belangrijk is zijn alertheid enz...
Onze 2de had in het begin heel veel moeite om bij te komen, maar was wel alert en vol energie.
Kraamhulp is hier in het begin met alle kinderen dagelijks gekomen om te helpen met de borstvoeding en die had hun eigen weegschaal mee.
Hupla meteen een weegschaal gereserveerd, goeie tipWij hebben destijds zo'n weegschaal gehuurd van de CM, dat was toen heel goedkoop of gratis, weet het niet meer juist.