3 en max 6 zeker?Hier zou dat betekenen 10-12 volwassenen, wat is dat in België?
Op "het hoge Noorden" kwam het nog naar boven dat er 3 juffen voor 12 leerling waren ofzo. Hier moet je geluk hebben dat ze de school dan niet opdoeken...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 en max 6 zeker?Hier zou dat betekenen 10-12 volwassenen, wat is dat in België?
Wel ingeduffeld met een half rendier, zo kweken ze vikingen begot!Maar in het hoge noorden leggen ze de kinderen buiten bij -30 zeker?
en wij hebben van die weke tingelkes die butthurt zijn van de minste opmerking!Wel ingeduffeld met een half rendier, zo kweken ze vikingen begot!
Dat gluren vinden de juffen hier heel irritant: de kleuterklassen liggen langs de straat en de kleuters zijn vaak afgeleid door ouders die kijken, ofwel gewoon met elkaar babbelen.Gelukkig veel ramen zodat we konden gluren en zien dat de traantjes snel weg warende eerste zes weken elke dag met traantjes afgezet dus heel blij voor de klas op het gelijkvloers met veel ramen zodat je ongemerkt kan gluten!
![]()
.

Ik denk dat er in de lockdown wat stevig afgevogeld is2021 gaat een babyboom jaar wordenProficiat!

Wij hebben specifiek nog een maand gewacht om wat te weten wat de risico's rond Corona waren. Nu denkt iedereen dat onze dochter een "Coronababy" is (als in: achja, we hebben nu tijd), terwijl dat helemaal niet zo isIk denk dat er in de lockdown wat stevig afgevogeld is![]()

Proficiat! Wij hadden die 7 kalenderdagen na het prikken. Hou zeker mynexuzhealth platform in de gaten, daar kunnen jullie de resultaten digitaal raadplegenMorgen mijn madam NIP-test laten doen en normaal dan binnen 14d resultaat daarvan.
.Ik denk dat er in de lockdown wat stevig afgevogeld is![]()

Proficiat! Wij hadden die 7 kalenderdagen na het prikken. Hou zeker mynexuzhealth platform in de gaten, daar kunnen jullie de resultaten digitaal raadplegen.

Ik denk het ook, in onze korte omgeving zijn er echt enorm veel mensen ineens zwanger. 't zal misschien ook toeval zijn met de leeftijd (26j), maar 't is toch opvallend![]()

We hebben het resultaat vorige week gehad.Hmmja, maar was dat in COVID?
Kan misschien dat ze dat zei omdat bepaalde capaciteit van die labos ingezet wordt voor COVID-testen, vandaar het "op 14d rekenen". Nu goed, als dat worst case scenario is, des te beter natuurlijk.![]()
Het staal is geanalyseerd in UZ Leuven.Hier ook, wij zijn in haar vriendengroep feitelijk het voorlaatste koppel dat kinderloos was - ik word 34 en zij 30, dus op zich wel schone leeftijd.
Het is wel zo dat COVID ergens onze relatie en vertrouwen in een kind heeft gesterkt. Je hoort even goed verhalen van koppels die uit mekaar gaan door zo vaak op mekaars lip te zitten vanwege het thuiswerken, maar bij ons heeft dat nooit toch ergernis of wrevel gezorgd.![]()