Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Wij hebben een Plopsa abonnement (wonen dicht bij Plopsa indoor) en in niet-coronatijden zeker zijn geld waard voor de kleine kinderen.

Soms gaan we maar een paar uur, als het te druk gaan we terug weg.

En een tweetal keer per jaar gaan we naar de Panne. Hoewel ik dat minder geschikt vind, voor ons kinderen. De oudste durft nergens in gaan, de tweede wilt overal ingaan met is samen met nummer 3 te klein voor veel attracties.

Wij hebben een Plopsa abonnement (wonen dicht bij Plopsa indoor) en in niet-coronatijden zeker zijn geld waard voor de kleine kinderen.

Leuk als je daar dichtbij woont natuurlijk, maar wij moeten daar een paar uur voor rijden en dan keer je niet zomaar terug. 1 keer gedaan, en hoewel het niet eens belachelijk overbevolkt was echt lang moeten aanschuiven overal. Slechte ervaring, gaan we nooit meer heen.

Leuk als je daar dichtbij woont natuurlijk, maar wij moeten daar een paar uur voor rijden en dan keer je niet zomaar terug. 1 keer gedaan, en hoewel het niet eens belachelijk overbevolkt was echt lang moeten aanschuiven overal. Slechte ervaring, gaan we nooit meer heen.
Je moet inderdaad dicht bij het park wonen om er profijt uit te halen.

En als je dan eerst een uur moet rijden om dan ook nog eens meer in een wachtrij te staan dan op een attractie is het inderdaad geen fijn ervaring.

Je hebt die dingen vooral bij speciaal gelegenheden bij Plopsa Indoor. Als Klus een show heeft of 1 van de andere figuren een optreden geeft

Vrouw ook net positief getest, helaas op zwangerschap :help: 3 januari eerste keer naar de gynaecoloog, hopelijk verloopt alles zoals het hoort. Nu nog 2 maand zwijgen zal het moeilijkste zijn vrees ik, daarom dat ik het toch ergens wou neerschrijven:tongue:

Was wel gepland, al had ik niet gedacht dat het op anderhalve maand al prijs ging zijn. Het aanloopproces mocht van mij gerust wat langer duren :unsure:

Oh boy, rond 0.30u bed in na Kerstfeestje. Rond 4u eruit omdat de oudste in te diepe slaap was en dus begon te huilen omdat hij moest plassen maar dan zelf niet naar de WC geraakt.
En dan om 7u waren ze allebei wakker :scream:

Oh boy, rond 0.30u bed in na Kerstfeestje. Rond 4u eruit omdat de oudste in te diepe slaap was en dus begon te huilen omdat hij moest plassen maar dan zelf niet naar de WC geraakt.
En dan om 7u waren ze allebei wakker :scream:
Dat zou ik ondertussen een goeie nacht durven noemen. :P

Hier vanaf 22u bij haar in bed gekropen. Echt slapen doe je dan ook niet meer....

Dat zou ik ondertussen een goeie nacht durven noemen. :p

Hier vanaf 22u bij haar in bed gekropen. Echt slapen doe je dan ook niet meer....
Goh ja, in uw geval snap ik het, maar ik heb als ze kleiner waren mijn deel gehad, dus als dat nu gebeurt (2 nachten op rij) dan pikt het wel.

Goh ja, in uw geval snap ik het, maar ik heb als ze kleiner waren mijn deel gehad, dus als dat nu gebeurt (2 nachten op rij) dan pikt het wel.
Jaja, ik snap best dat dat ineens zwaar is hoor. Je went aan een slaapritme en als je daar plots van moet aanpassen is dat altijd zwaar. Onafhankelijk hoe de nachten zijn tov andere mensen ;).

Gisteren mij wel moeten inhouden om die pipo's met hun vuurwerk niet een pijl in hun g*t te gaan rammen...

Gisteren is de mama met onze oudste naar de cinema geweest voor de eerste keer. Hij had Sing gezien vorige week thuis en er kwam nu net een 2 uit. 3,5 jaar oud en hij vond het heel leuk. Hadden hem wel een koptelefoon gekocht, voor het geval dat het te luid was en dat heeft hij ook heel de tijd opgehad.

Terug
Bovenaan