Avondland
Well-known member
Sharing is caring.Ik lig thuis geveld op de zetel. Dank u oogappeltjes om weer wat cadeautjes van school mee te brengen. Papa ziet jullie graag!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sharing is caring.Ik lig thuis geveld op de zetel. Dank u oogappeltjes om weer wat cadeautjes van school mee te brengen. Papa ziet jullie graag!
En dan zou je er nog eentje extra willen?Ik lig thuis geveld op de zetel. Dank u oogappeltjes om weer wat cadeautjes van school mee te brengen. Papa ziet jullie graag!

Nope, ik begrijp het volledigIs het verkeerd blij te zijn met het feit dat m'n zieke dochter tot half 10 geslapen heeft en ik dus ook![]()
![]()
.@Tha_nOn moet zich ook echt met alles bemoeien ehHier ben ik vragende partij voor een derde maar de lokale madame non heeft haar veto gesteld![]()

Van mij mag Tomski nochtans met veel plezier aan een derde beginnen.@Tha_nOn moet zich ook echt met alles bemoeien eh![]()

Weet wel dat, hoe meer Tomski-mini's, hoe meer het zwembad bezet zal zijn, en hoe minder gij erin kunt.Van mij mag Tomski nochtans met veel plezier aan een derde beginnen.

Hier is dat dus dagelijksJa, dat gevoel heerst hier ook wel met er nog een 2de te nemen.
Al kan ik dat wel vrij goed relativeren.
Ik denk dat de meeste hier wel die dagen kent van slecht te slapen, de kinderen die dan net die ochtend ook nog eens bij alles moeilijk beginnen doen en het stressen om op tijd aan't school en vervolgens werk te komen. Dan thuis te komen en op mekaars kap zitten door de vermoeidheid/stress..
Dat is goed voor een paar dagen per jaar, maar als dat wekelijks moest zijn, dat zou onze relatie geen deugd doen![]()

Ik heb eigenlijk altijd (al van mijn 18 jaar ongeveer) met de gedachte rondgelopen dat ik 2 kinderen wou.
En zeker aangezien wij bij ons eerste echt zoveel geluk hebben gehad, zie ik een tweede enorm zitten.
Maar dat kan ook gigantisch tegenvallen en dat is dan ook het struikelblok voor mijn vrouw.
Wij hebben beide onze slaap nodig (dan heb ik het niet over minstens 8u slaap, maar met pakweg 4u slaap zouden wij het niet overleven) en als wij 2 nachten slecht zouden slapen, dan zouden we niet te genieten zijn overdag![]()

Tuurlijk. Dat zijn de kleine dingen die je er verplicht moet bijnemen, maar allemaal met veel liefde gedaan.En dan zou je er nog eentje extra willen?![]()

Alez, dus hij is er nog niet helemaal aan uitWat Non zegt ivm 2+kind is herkenbaar.
Doordeweeks; mama+papa en kind. Soort van "wij", ja mini gezin.
Tijdens het weekend is het mama+papa=ongekende rijkdom en gevoel van compleetheid.
Als het aan mij had gelegen had ik graag nog een kind gehad maar mr Myllana said NOOOOOOOOOOOO.![]()