sluysen
Well-known member
Beetje zelfde hier met benoemen van de vingers. In volgorde allemaal geen probleem maar steek gewoon 1 random vinger uit en vraag welke dat het is dan slaat ze tiltVanaf 40 of 50 heeft ze in elk tiental wel ergens eentje overgeslagen, maar als papa is het natuurlijk uw taak van dat niet op te merken.
Het was trouwens niet een vast getal, al lag het dikwijls ergens rond de 6 of 7. Die getallen van 0 tot 10 zitten er zo ingedramd dat ze die zonder probleem kunnen nazeggen op enkele seconden, maar als je vraagt wat er na 6 komt dan is dat opeens het moeilijkste vraagstuk van de wereld. Al zal dat wel goed komen als ze begint te rekenen vermoed ik. Dan gaat ze meer inzicht krijgen wat die cijfers eigenlijk voorstellen.

Iemand die weet hoe je die verwende russische kinderen kan filteren uit de youtube kids playlist? Hoe ze er aan geraakt geen idee maar ze slaagt er telkens in
). Ik zit hier verdomme nog met €140 aan cheques die binnen 4 dagen vervallen. Sport is nutteloos want heb zelf gewichten thuis en doe al Taekwondo in de week dat gratis voor mij is (geef training soms). Sommige boekhandels aanvaarden dat ook, maar zit hier nog met 5 boeken dat ik moet lezen. Cultuur? Geen tijd met de kleine behalve een paar uur. Musea? al gezien, meerdere keren en is saai imo.
"
Dan zitten wij aan nacht 179 denk ik 

) en heb ook geen zin om elke week een nieuwe pennezak te moeten gaan kopen want ik moet al 3 jaar horen (van in de kleuterklas: erwin heeft me pijn gedaan, erwin is stout geweest, erwin dit, erwin dat)