Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den onzen is zot van treinen ( bijna 3 ). Treinmuseum in Bxl ken ik, in Maldegem een stoomtrein en in het Dendermondse ook.
Mensen die nog ergens dingen kennen waar hij in een trein kan / dingen mee kan doen?
Pre corona in UK was er zo miniatuutreintje waar we konden opzitten.
En ook een park van Caterpillar waar de klein mannen met graafmachines konden spelen.
Denk niet dat zoiets hier bestaat?
"Mijn dochtertje is nu bijna een maand oud, zelfde meegemaakt met opstart borstvoeding.Merci!
Enige “nadeel” is dat ze ook wilt/moet eten voor haar gewicht - en omdat mijn vrouw borstvoeding wilt proberen, zorgde dat er de eerste dagen voor dat ze veel te weinig had. Nuja, aangelengd met flesjesvoeding, raakte ze toch verzadigd.
Heb wel het gevoel dat het een lui drinkertje is, ze hapt goed aan en zuigt goed, maar na een paar minuten valt ze stil of tut ze wat aan de tepel. En als we haar dan weghalen, zet ze toch haar keel open.
De regel is blijkbaar 2x15’ aan elke borst, maar bij ons is ‘t dus 45’ in 5-6 sessies van 5 minuten elk ofzo.
Bij flesjes moeten ze natuurlijk minder hard werken, en heb je beter zicht op hoeveel ze drinken…
Voor de rest: superfiere papa! Ik ben echt in de wolken. Onbeschrijflijk.
.
.Oei, ge zijt precies aan het raaskallen. Gaat het wel Gamer?Dus ik zit nu al 2 avonden alleen met de kinderen (3j, 3m), gaat redelijk goed eigelek. Nog geen crisis gehad dus heb alles vlot kunnen doen!
Misschien is het wat slaapgebrek maar ik volg nietOei, ge zijt precies aan het raaskallen. Gaat het wel Gamer?

Het was een poging tot humor om te zeggen dat papa's onmogelijk fatsoenlijk op hun kinderen kunnen passen zonder de mama.Misschien is het wat slaapgebrek maar ik volg niet![]()
Wij hadden hetzelfde voor. In het ziekenhuis "een kwartier langs elke kant".Merci!
Enige “nadeel” is dat ze ook wilt/moet eten voor haar gewicht - en omdat mijn vrouw borstvoeding wilt proberen, zorgde dat er de eerste dagen voor dat ze veel te weinig had. Nuja, aangelengd met flesjesvoeding, raakte ze toch verzadigd.
Heb wel het gevoel dat het een lui drinkertje is, ze hapt goed aan en zuigt goed, maar na een paar minuten valt ze stil of tut ze wat aan de tepel. En als we haar dan weghalen, zet ze toch haar keel open.
De regel is blijkbaar 2x15’ aan elke borst, maar bij ons is ‘t dus 45’ in 5-6 sessies van 5 minuten elk ofzo.
Bij flesjes moeten ze natuurlijk minder hard werken, en heb je beter zicht op hoeveel ze drinken…
Voor de rest: superfiere papa! Ik ben echt in de wolken. Onbeschrijflijk.
wij hebben ook een "unieke" naam, maar klinkt wel als een gewone naam.Dat komt me bekend voor.Maar we zijn op 3 jaar als maatschappij precies nog altijd niet verder geëvolueerd ivm de rol van de man in de opvoeding. Hoeveel keer ze weeral de opmerkingen heeft gehad “waar zijn de kinderen?”, “ah moet uw man babysitten”, “oei oei de kinderen alleen bij uw man achterlaten, als dat maar goed komt…”,…
Bij de eerste ook gigantisch veel van die commentaren gehad.

Goed om te weten.Okee, voor de paw patrol mensen die naar de film willen: mijn ex is met de dochter naar de première geweest en ga er NIET naar toe als je heel gevoelige kinderen hebt!
Blijkbaar heeft Chase een flashback naar zijn puppytijd die heel zielig en triest was. Ex zei dat er meerdere kinderen zijn beginnen huilen in de cinema. Het was ook de enige scène in de film waar de dochter het over had. "Chase was droevig mama, ikke ook droevig"

Hier komt Skye 2de, met een mechelaar in huis is de liefde voor Chase voorbestemd! (en aangezien hij geen zwarte rug heeft zoals een "echte" Duitser, is de gelijkenis wel treffendGoed om te weten.
Bij men zoontje is Chase de favoriet. Men dochtertje verkiest Sky![]()
)Wat later hun bed in?Jongste stond om iets voor 4u in onze kamer: 'Wat gaan we doen vandaag, papa?' -> Vanalles, maar eerst ga je terug slapen!
Oudste was iets na 6u klaarwakker en 5 minuten later stond de jongste er ook.
Dan lees je in een andere thread hier dat 8u30 toch wel vroeg is.![]()
. De dochter was in de 7de hemel.Ik krijg dat vooral te horen als ik vertel dat we 4 kinderen hebben. Niemand die geloofd dat het ook mijn keuze was er zoveel te hebben.Vriendin werkt in de horeca en is donderdag, na bijna een jaar, terug gaan werken (Corona + zwangerschapsverlof). Dus ik zit nu al 2 avonden alleen met de kinderen (3j, 3m), gaat redelijk goed eigelek. Nog geen crisis gehad dus heb alles vlot kunnen doen! Eerst de oudste in zen bed, dan de baby, en dan meestal ik.
Maar we zijn op 3 jaar als maatschappij precies nog altijd niet verder geëvolueerd ivm de rol van de man in de opvoeding. Hoeveel keer ze weeral de opmerkingen heeft gehad “waar zijn de kinderen?”, “ah moet uw man babysitten”, “oei oei de kinderen alleen bij uw man achterlaten, als dat maar goed komt…”,…
Bij de eerste ook gigantisch veel van die commentaren gehad.
Emoties moeten ze ook leren? Die van ons was ook bang/aan het 'wenen' vooral toen Chase wegliep na een emo moment en daarna gevangen werd. Maar hij was de enigste in de zaal hoorOkee, voor de paw patrol mensen die naar de film willen: mijn ex is met de dochter naar de première geweest en ga er NIET naar toe als je heel gevoelige kinderen hebt!
Blijkbaar heeft Chase een flashback naar zijn puppytijd die heel zielig en triest was. Ex zei dat er meerdere kinderen zijn beginnen huilen in de cinema. Het was ook de enige scène in de film waar de dochter het over had. "Chase was droevig mama, ikke ook droevig"
. Voor de rest is dat wel een topfilm voor kinderen. De film is misschien wel 4/5j+, het is net iets anders dan de afleveringen.