Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Ja ze hebben gisteren met zo een ballon de weeën op gang proberen trekken heel de dag maar er was niet veel verandering. Hij zat dan ook nog is veel te hoog. Dus deze ochtend beslist voor keizersneden en dan dezemiddag geboren :) Iedereen stelt het goed!

Plezant wel met Corona, mag hier zelfs niet uit de gang 😒

Ze zitten daar smorgens (7u45 - 8u15), smiddags (12u - 13u15) en savonds (15u30 - 17u45).
Halve dag (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag) is ongeveer €20 en een volle dag (woensdag) is ongeveer €28.
Om den duur gaat één iemand werken puur en alleen om de opvang te betalen

Ja ze hebben gisteren met zo een ballon de weeën op gang proberen trekken heel de dag maar er was niet veel verandering. Hij zat dan ook nog is veel te hoog. Dus deze ochtend beslist voor keizersneden en dan dezemiddag geboren :) Iedereen stelt het goed!

Joepie en inderdaad, veel meer dan rust met het gezin heb je er niet aan met corona.

Dikke proficiat!!

HOLY FUCKING SHIT mijn jongste dochter heeft de laatste tijd als standaard voortbewegingswijze "springen" gekozen. Die stuitert letterlijk de hele dag doorheen het huis en ik word er zo ongeveer krankzinnig van.

Zo, dat moest er eens uit.

Proficiat @gamer5

HOLY FUCKING SHIT mijn jongste dochter heeft de laatste tijd als standaard voortbewegingswijze "springen" gekozen. Die stuitert letterlijk de hele dag doorheen het huis en ik word er zo ongeveer krankzinnig van.

Zo, dat moest er eens uit.

Proficiat @gamer5
De verhuis naar Australië is toch al geregeld?

Onze dochter van anderhalf is geobsedeerd door steentjes. Overal waar ze stenen ziet moet ze er een meenemen... en die geniepigaard verstopt ze dan in haar kleren of schoenen. Auto ligt ondertussen al vol met steentjes en tussen haar speelgoed duikt ook geregeld een nieuw exemplaar op :lol:

Twee weken terug had de jongste de windpokken, nu is het de beurt aan de oudste.
Gelukkig heeft ze er ni te veel last van. Ze vindt het zelfs een grappig "cadeau" van haar kleine zus.

Hier zijn we eindelijk uit de ziektekiemen aan het geraken. De combinatie van een heuse sprong, doorkomende tandjes en een virale infectie kan ik toch niet aanraden. We zijn er zelf ziek van geworden, maar ik heb de indruk dat onze dochter er het minst van af zag. :D

Die van mij is al een week of 2 een "luipaard", en "sluipt" hier door het huis en bespringt u dan opeens. Na 30 keer te doen alsof ge haar niet ziet en u verschiet, zijt ge het ook wel beu hoor :sop:.

Onze dochter van anderhalf is geobsedeerd door steentjes. Overal waar ze stenen ziet moet ze er een meenemen... en die geniepigaard verstopt ze dan in haar kleren of schoenen. Auto ligt ondertussen al vol met steentjes en tussen haar speelgoed duikt ook geregeld een nieuw exemplaar op :laugh:
Zo hebben wij ook eentje ... mandje aan de deur zetten en daar mag ze al haar stenen in deponeren.

Ik heb mijn dochter van 8m+ per ongeluk een potje Olvaritfruitpap gegeven van 12m+, maar als ik naar de ingrediënten kijk is dat fruit dat ze nu al mag eten (mango, appel). Vanwaar dan die 12m+?

Vaak gaat dat om de textuur die nog iets grover is; minder fijngemixt. Zolang ze er niet in stikt, is alles ok 🤓

Maar hij heeft (bij hoogste uitzondering) wel gelijk, ofwel gaat het om textuur, ofwel om hoeveelheid. Vb potjes van 180ml versus 240.

Mijn dochter slaagt regelmatig porties van 300gr + in haar kas. Textuur was inderdaad wat grover, maar dat heb je ook als je fruit plet met een vork. Enfin, ze leeft nog dus 't zal wel oké zijn. :D

Ons zoontje is verzot van de wasmachine, kan er constant naar kijken. Wat er zo boeiend aan is weet ik niet.

Deze nacht eindelijk eens wat kunnen bij slapen, die sprong van 9 maand is echt de hel.
Hele week mogen opstaan en blijven mee wandelen. Vanaf we hem terug leggen in bed meteen wenen.
Hopelijk is het nu gedaan, vrouw en ik zijn 2 levende zombies.

Terug
Bovenaan