Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo? Je hebt toch een zus?Nu klinkt dat "zielige, enige kindje zonder broers of zusjes" plots niet zo slecht meer hè? En als het een lastige puber wordt: internaat betalen voor eentje lukt wel hoor![]()

Net nieuws gekregen dat de crèche van mijn dochter er eind volgende maand mee ophoudt. Shit zeg.
Je bent er vet mee, wij betalen hier al anderhalf jaar €900 per maand voor opvang van twee kindjes (5 dagen per week). Ga ook blij zijn als dat gedaan isJe krijgt dan wel korting![]()

Anna nietHoezo? Je hebt toch een zus?![]()

Dat is kak. Bij ons was het van de ene dag op de andere gedaan (burn-out). Dat was direct 8 kinderen die een nieuwe opvang moesten vinden terwijl in de meeste opvangen tot een jaar ver allemaal bezet is. Dan gelukkig een plaatsje gevonden in een creche aan de andere kant van de stad.
Je bent er vet mee, wij betalen hier al anderhalf jaar €900 per maand voor opvang van twee kindjes (5 dagen per week). Ga ook blij zijn als dat gedaan is![]()

Geschikt moment voor deze dooddoener: kinderen hebt ge niet voor uw gemak!![]()

Zwam, here you go!Papa mogen we met de fluit spelen?
Euh, wat????
Dank u metie om ze een voetbalfluitje te geven!!!

So do you my dearZwam, here you go!![]()

Normaal nog 4 jaar dat we €900 betalen, dan zijn we er van afDat snap ik. Maar 5j lang 600 euro dokken klinkt voor mij toch niet ZO veel beter![]()

Voor hoeveel kadeetjes?Normaal nog 4 jaar dat we €900 betalen, dan zijn we er van af![]()
2 maar ze gaan ook allebei fulltime naar naschoolse opvang gaan.Voor hoeveel kadeetjes?
Maar dan moet je toch geen 900 euro meer betalen?2 maar ze gaan ook allebei fulltime naar naschoolse opvang gaan.

Ze zitten daar smorgens (7u45 - 8u15), smiddags (12u - 13u15) en savonds (15u30 - 17u45).Maar dan moet je toch geen 900 euro meer betalen?
Tenzij ze daar van 6u tot 19u blijven?![]()
Das er ook niet neffest gerekendZe zitten daar smorgens, smiddags en savonds.
Halve dag (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag) is ongeveer €20 en een volle dag (woensdag) is ongeveer €28.