Net nieuws gekregen dat de crèche van mijn dochter er eind volgende maand mee ophoudt. Shit zeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hallo zeg. En dat kon niet vroeger aangekondigd wordenNet nieuws gekregen dat de crèche van mijn dochter er eind volgende maand mee ophoudt. Shit zeg.
Ja hallo zeg. En dat kon niet vroeger aangekondigd worden

Ik krijg alleszins een attest van school voor middagtoezicht. Even informeren bij het school?Nu de dochter dit jaar naar de kleuterschool gaat, vroeg ik me zonet af of de voor/middag/nabewaking kan gezien worden als kinderopvang en dan ook kan ingevuld worden bij de belastingen voor een schamele teruggave. Hoe doen jullie dit?
Als het allemaal zo snel moet, is het bijzonder vaak een geval van falende gezondheid.
Ofwel van de onthaal ouder/hoofd van de crèche zonder geschikte opvolger, ofwel van iemand dichtbij (partner heeft kanker, ouder die dement wordt en veel zorg nodig heeft,...)
En als het dat niet is... Is het de erkenning van kind en gezin die ingetrokken wordt![]()
Bij ons van de ene dag op de andere vernomen dat de dochter niet meer mocht komen. Ze hadden controle van K&G en daarbij was vastgesteld dat er teveel kinderen tegelijk waren. Per direct mocht het teveel aan kinderen niet meer komen. Aangezien onze dochter maar 2 dagen per week ging, viel zij bij de eerste af want de uitbaatster wil natuurlijk de beschikbare plaatsen zoveel mogelijk benutten met fulltimers ipv te puzzelen met kinderen die maar enkele dagen komen. Dat was even paniek want we wisten dat er dus meerdere kinderen plots een alternatief moesten zoeken (en vrije plaatsen zijn doorgaans niet dikgezaaid; getuige de overbevolking in onze creche). Toch relatief snel een plaatsje gevonden, wel aan een veel hoger dag tarief. Qua verzorging/hygiëne had ik al zeker niet de indruk dat de nieuwe creche beter was dan de “onderbemande” creche (eerder het tegenovergestelde) maar misschien moesten zij hun controle van k&g nog krijgenJa hallo zeg. En dat kon niet vroeger aangekondigd worden

Dat doe ik met plezier!Binnen paar maand is het hier gedaan na bijna 6 jaar volcontinue 450 euro per maand te storten om ons addergebroed bij te houden in creches Vanaf nu mag de belastingsbetaler meedokken![]()

Binnen paar maand is het hier gedaan na bijna 6 jaar volcontinue 450 euro per maand te storten om ons addergebroed bij te houden in creches Vanaf nu mag de belastingsbetaler meedokken![]()
Schattig dat je je nog de illusie maakt dat je daar zelf over na mag denkenBen al aan het denken wat ik met al dat geld ga doen. Midlifecrisis, here I come!

Ja, maar 2 tegelijk in een creche zou ik toch ook niet te lang hebben willen doen hoor.Dat was bij ons een motivator om alles kort op een te houden. Andere blijf je plakken in de crèche en pampers voor jaren aan een stuk. Je hebt dat natuurlijk niet helemaal zelf in de hand
It's not funny cause it's trueSchattig dat je je nog de illusie maakt dat je daar zelf over na mag denken![]()
Ben al aan het denken wat ik met al dat geld ga doen. Midlifecrisis, here I come!

Je krijgt dan wel kortingJa, maar 2 tegelijk in een creche zou ik toch ook niet te lang hebben willen doen hoor.

Zou sowieso mijn eerste keuze zijn ook.Tijd voor een nieuwe keuken met veel speelgoed! Zal je vrouw sneller mee instemmen dan met een Harley denk ik![]()

Op mijn levensduur bedoel je?Je krijgt dan wel korting![]()
Assimilation nearly complete!Zou sowieso mijn eerste keuze zijn ook.![]()
Oooh, maar nu 12-15 jaar mogen genieten van pubers ipv 8j als je er 2 kort op elkaar hebt, is ook gegarandeerd je ticket tot het graf hoor!Op mijn levensduur bedoel je?