Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Ik had altijd gezegd dat als ik een dochter had dat het eerste lief een vogel voor de kat was. Die verzoop ik in mijn zwembad en hing zijn lijk aan mijn voorgevel met een "ye be warned" bordje op zijn buik geprikt. Of zoiets in die slag :laugh:
:unsure:

Alvast mijn excuses in het geval ik hier op 't forum ooit iets verkeerd gezegd heb tegen u.

Gelukkig voor mij heb ik 2 zonen. Beke stress minder, tenzij ze zelf aan een voorgevelke ergens komen te bengelen. :unsure:

Ik zei vaak dat ik haar zou opsluiten in een hoge toren en haar lange haren nooit zou knippen. En eigenlijk overweeg ik dat nog steeds 🤔

Ik vermoed dat menig mens al die overdrijvingen van de vaders over het beschermen van (de eerbaarheid van) hun dochters aandoenlijk zou vinden maar ik vind het gewoon ergerlijk. Ligt aan mij zeker?

Behalve het verhaal van @Mr.Anderson van de vader van het eerste lief. Dat is normaal (ongeacht geslacht kind en persoon die hem/haar komt ophalen en de relatie tussen die twee).

Ik vermoed dat menig mens al die overdrijvingen van de vaders over het beschermen van (de eerbaarheid van) hun dochters aandoenlijk zou vinden maar ik vind het gewoon ergerlijk. Ligt aan mij zeker?
Niemand is goed genoeg voor onze dochters. En ja wij zijn objectief.

Zijn er hier nog mensen lid bij de Voorzorg/Bond Moyson en die een meegroeistoel bij het geboortepakket hebben gekozen?

Ik ben op zoek naar een tafeltje/playtray hiervoor zodat niet al het eten op de grond valt. Maar ik vind het merk nergens hiervan en bij De Voorzorg konden ze me ook niet meteen helpen.. Iemand die weet van welk tafeltje hiervoor zou passen?

Ben zo wat aan het meelezen maar ik geraak er niet echt aan uit of dat gepost over die autoritaire vaderfiguren nu ernstig is of niet. Ik gok erop dat het voor te lachen is? Want je gaat altijd de allerlaatste zijn die het zal geweten hebben dat de dochter een vriendje heeft anders.

Ben zo wat aan het meelezen maar ik geraak er niet echt aan uit of dat gepost over die autoritaire vaderfiguren nu ernstig is of niet. Ik gok erop dat het voor te lachen is? Want je gaat altijd de allerlaatste zijn die het zal geweten hebben dat de dochter een vriendje heeft anders.
Als vader kunt ge toch nooit winnen van het lief 😉

De onzen heeft gevonden hoe hij op zijn poep moet zitten, allemaal goed en wel. Maar hij denkt soms dat hij in zijn wippertje zit.
Knal achterover en natuurlijk een hele tirade van traantjes.

Kleinen is altijd wakker voor mij en de mama ook, komen mij elke ochtend wakker maken om 7u.
Speelt de kleine in bed, deze week knalt hij met zijn achterhoofd recht in mn oog.
Heb het toch wel even gevoeld en hij ook.

Nu zit hij echt in die spurt naar 1 jaar, en ik zie hem elke week wel nieuwe dingen doen.
Zijn park gelukkig al op de laagste stand, nu begint hij hem recht te trekken ook.
Nu komen zo al die foto's op fb dat de laatste loodjes er waren vorig jaar.
Herkenning van het kind, buikje etc.
Had nooit gedacht dat ik het ging kunnen, maar doe al meer als half jaar de zorg voor hem overdag.
Soms met goeie en mindere momenten en momenten dat ik toch blij zou zijn dat hij naar school gaat.
Wij hebben niet de luxe gehad voor een creche te vinden en eigenlijk willen wij dit ook niet.

Voorlopig met 1 inkomen komen wij goed rond en natuurlijk krijgt het kleintje alles van de grootouders.
Waar we toch ook binnenkort keer een halt gaan moeten toe roepen. Hij moet niet rot verwend zijn natuurlijk.

Aan alle moederkes hier: gelukkige moederdag!

Aan alle vaderkes hier: verwen uw madam vandaag maar eens :unsure:
Voor mijn vriendin net een kleinigheid gaan halen vanwege onze dochter-to-be (augustus) en mezelf, de missie is alleszins dezelfde als die van @Tomski :D :cool:

De echte moederdag is pas op 15 augustus, maar ik heb die van ons dan toch maar getrakteerd op een goed ontbijt.

Nu zelf getroffen door keelpijn dankzij de dochter. Kinderen zijn toch echt patient zero voor gezinsziektes hé.

Zijn er hier nog mensen lid bij de Voorzorg/Bond Moyson en die een meegroeistoel bij het geboortepakket hebben gekozen?

Ik ben op zoek naar een tafeltje/playtray hiervoor zodat niet al het eten op de grond valt. Maar ik vind het merk nergens hiervan en bij De Voorzorg konden ze me ook niet meteen helpen.. Iemand die weet van welk tafeltje hiervoor zou passen?

Deze stoel is vooral handig voor oudere kinderen vind ik persoonlijk. En als je de beugel aan de voorkant verwijderd dan heb je zo’n stoel als Stokke.

Ikea stoel is handiger op dat vlak en kan je lang gebruiken. Enige nadeel is dat het wat plaats inneemt.

Ik ben nu bezig aan een brunch met zalm en de goeie bubbels :p

En vanavond haar lievelingskost maken.

En afwassen moet ze helemaal niet doen vandaag, die laten we staan voor morgen.

Deze stoel is vooral handig voor oudere kinderen vind ik persoonlijk. En als je de beugel aan de voorkant verwijderd dan heb je zo’n stoel als Stokke.

Ikea stoel is handiger op dat vlak en kan je lang gebruiken. Enige nadeel is dat het wat plaats inneemt.
Er bestaat daar toch ook zo'n tablet voor?
We hebben de stoel thuis en ikea ding voor aan zee. De onze is nu 2.5 en dat ikea ding wil hij niet meer in/begint wat krap te worden.
Hebben vorig jaar al zo'n verhoog ding voor aan een stoel vast te maken en nu is hij daar groot genoeg voor.

Ik ben nu bezig aan een brunch met zalm en de goeie bubbels :p

En vanavond haar lievelingskost maken.

En afwassen moet ze helemaal niet doen vandaag, die laten we staan voor morgen.
De mijne is gaan werken. Ne boeket bloemen en dat zal het wel zijn (y)
Ge maakt er uw werk van zeg.

Terug
Bovenaan