Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om dit te vermijden, legde ik ze bij het verversen altijd met de vuile pamper op de nieuwe pamper. Dan vuile pamper losmaken en uitdoen met de beentjes goed omhoog (zodat je de poep kan afkuisen zonder de nieuwe pamper vuil te maken). Als ze tijdens deze operatie kaka moeten doen, ligt dat gewoon in de nieuwe pamper en niet in je handenDe baby heeft deze ochtend niet één maar tweemaal in mijn hand gekakt
Ik was hem aan het verversen en plots doet hij “hhhmmmppppfff” en maakt hij zijn pooping face en ik kon niet anders doen dan het op te vangen in mijn hand, gelukkig wel met een papieren doekje. Het moment dat ik zijn kakje weggooi en een nieuw doekje pak, toch wel niet hetzelfde scenario zeker
En ik geef nog graag even mee dat hij wortelpuree had gegeten, dat kwam er precies uit in de vorm van oranje play-doh![]()

Zo waren er dan 2 extra pampers doorgevlogen, nu heb ik deze uitgespaardOm dit te vermijden, legde ik ze bij het verversen altijd met de vuile pamper op de nieuwe pamper. Dan vuile pamper losmaken en uitdoen met de beentjes goed omhoog (zodat je de poep kan afkuisen zonder de nieuwe pamper vuil te maken). Als ze tijdens deze operatie kaka moeten doen, ligt dat gewoon in de nieuwe pamper en niet in je handen![]()
Deze ochtend weer zoiets, de papa doet een nieuwe pamper aan, ik neem over om de kleertjes aan te doen en ik zie de streep alweer blauw beginnen kleuren, ty-pisch 

Leuk dat het zo goed is gegaan bij jullie. Hier is onze kleine meid naar de kleuterschool gegaan. De eerste dag ging top. Geen traantjes bij de dochter. De mama kon zich karig houden tot in de wagen.De eerste schooldag is achter de rug. Het ging beter dan verwacht, bijna als vanzelf. Het was voor de mama moeilijker dan voor de dochter.
Had het zelf even ook wel een tikkeltje moeilijk. Het is toch een grote stap.
*hout vasthouden*
Maar het lijkt erop dat onze oudste (5 jaar) 's nachts niet meer in zijn broek/bed plast én niet meer roept dat hij moet plassen rond 2 à 3u.
Vroeger minstens 2 op de 3 nachten en nu al 2 weken niet meer.
Het kan verkeren!![]()
) dat dat meestal maar 30 seconden duurt én haar "BFF" had haar handje al vast 
Uw bezorgheid is dat het een vrolijk kind is?Dat is onze enige bezorgdheid, buiten dat is het een ontzettend vrolijk kind.

"Buiten dat is het een vrolijk kind" =/= "buiten dat het een vrolijk kind is".Uw bezorgheid is dat het een vrolijk kind is?
Voor de rest wat Mulan zegt. Die allergietesten zijn maar half betrouwbaar als ze jong zijn. EN daarbovenop kan die allergie nog veranderen, zowel positief als negatief. Die van ons is ook heel duidelijk allergisch voor vanalles (niks ergs, voornamelijk uitslag krijgen), maar het toont op geen enkele test.
Beste is, zoals je al doet, zelf alles bijhouden en opschrijven. En dan met uw eigen logisch verstand werken.

Ha ok, dat klinkt logischer indeed"Buiten dat is het een vrolijk kind" =/= "buiten dat het een vrolijk kind is".
En ik ben ook geneigd je tip te volgen en we pinnen ons niet vast op eiwit en eigeel.
.
) te corrigeren, dat zijn wel degelijk terechte ergernissen.Da’s inderdaad voor de ouders ook een grote stapDe eerste schooldag is achter de rug. Het ging beter dan verwacht, bijna als vanzelf. Het was voor de mama moeilijker dan voor de dochter.
Had het zelf even ook wel een tikkeltje moeilijk. Het is toch een grote stap.
Wel fijn dat het voor jullie dochter zo goed verlopen is!
.