Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Gedaan met duwen.Deze ochtend getuige geweest van een duw die een gekende pester op de school gaf aan mijn oudste zoon nadat ik hem net had afgezet, gevolgd door een zijwaartse trap die hij uit reflex deed (karate)
Tranen bij de pester. Onze oudsten ook onder zijn vijs gekregen van de juf die het gezien heeft maar godverdomme wat was ik fier.
Vechten mag niet maar deze was meer dan dik verdiend. Klotejong.

Maar wat drijft die pester, da's het belangrijkste hier!Deze ochtend getuige geweest van een duw die een gekende pester op de school gaf aan mijn oudste zoon nadat ik hem net had afgezet, gevolgd door een zijwaartse trap die hij uit reflex deed (karate)
Tranen bij de pester. Onze oudsten ook onder zijn vijs gekregen van de juf die het gezien heeft maar godverdomme wat was ik fier.

Spijtige reactie.Deze ochtend getuige geweest van een duw die een gekende pester op de school gaf aan mijn oudste zoon nadat ik hem net had afgezet, gevolgd door een zijwaartse trap die hij uit reflex deed (karate)

Soms zijn ze toch schattig.Ik voelde vandaag aan mijn dochter van 1j3m haar nek en voelde een harde bobbel. Nu is mijn lief vorige week een foto gaan trekken en een biopsie laten doen voor hetzelfde en dat blijkt gelukkig niks ernstigs te zijn. Er is hier deze winter wel veel ziek geweest dus waarschijnlijk is het daar nog een restant van maar het is toch een beetje eng om dat bij de kleine te voelen.
Mijn vriendin is er wel emotioneel door, die denkt al snel aan het ergste. Ik denk eigenlijk bijna altijd dat het wel niks zal zijn, en dan voel ik dat ze toch een beetje vindt dat ik het niet serieus genoeg neem. Nochtans ben ik wel akkoord om morgen al direct naar de dokter te gaan en zo, maar ik denk gewoon dat de kans op iets ernstigs zeer klein is.
Bon, de eerste health scare aan bijna anderhalf jaar oud, eigenlijk is dat op zich best al laat.
Ze is nu 3j3m de middagdutjes worden vaker en vaker overgeslagen. Maar sinds een paar dagen kruipt ze zelf in haar bed in als ze moe is. "Ikke veel moe" zegt ze dan. Wel een probleem als dat dan om 5u is, want dan is heel mijnen avond om zeep.

Ik kan mij wel herinneren dat wanneer ik ze van 1e kleuter ging halen met de auto, ze altijd in slaap vielen in de auto. En ik elke keer relatief wild een bocht pakken/hard remmen zodat ze wakker zouden worden. You shall not sleep overdag en de avond om zeep helpen![]()

Ma echt hé, die leeftijd zijn ze gewoon meester van de powernaps :/5 minuten slapen in de auto = de hele avond wakker zijn![]()
Hier heeft ze met oudjaar 's middags een uur gedut.Ma echt hé, die leeftijd zijn ze gewoon meester van de powernaps :/
Ik kan niet wachten tot ze naast mijn vrouw gaat staan in het midden van de nacht en die heel het kot bijeen gaat krijsen 
.Hahaha zalig! Daar gaat ge nog uw peren mee zienVanmorgen moest de dochter naar school. Ze had overgegeven, zei dat ze zich niet lekker voelde en pijn aan de buik had met een hoop gezeur. Mijn vrouw dan mijn ouders gebeld of ze de hele dag bij hun kon blijven. Dus komen aan bij mijn ouders zegt ze "mopje" met een hoop gelach erbij. Toen wel weer brullen omdat ze toch naar school moest.

Daar twijfel ik niet aanHahaha zalig! Daar gaat ge nog uw peren mee zien![]()