Chelark007
Well-known member
Ligt het nu aan mij of zijn er nu enorm veel zieken? Precies erger dan vorig jaar?
Zowel kinderen als volwassenen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat aan u ligt vind ik u genen toffe.Ligt het nu aan mij of zijn er nu enorm veel zieken? Precies erger dan vorig jaar?
School lijkt me enkel te kijken naar hoe de kinderen zich voelen. De crèche mag enkel als de blaasjes zijn uitgedroogd dacht ik.
Hoogste piek in jaren, en vooral bij kinderen. Bij onze kinderen in de klas zijn er ook veel zieken.
Vandaag ook windpokken gespot. Naar wat ik lees moeten kleuters daarmee niet meer thuis blijven sinds 2023? Totaal geen tekenen van ziekte buiten de blaasjes.
Echt, made my dayAls dat aan u ligt vind ik u genen toffe.

Inderdaad, mijn vrouw heeft het vanmorgen gemeld aan de juf en het was geen probleem. Sinds vanmorgen vraagt ze wel om op elk blaasje een pleister te plakken, dat er wat veel blaasjes waren en dat dat veel pleisters zouden worden was volgens haar niet het juiste antwoord.School lijkt me enkel te kijken naar hoe de kinderen zich voelen. De crèche mag enkel als de blaasjes zijn uitgedroogd dacht ik.
Dus ik vermoed dat het toch wat jeukt.Wij smeerden van die speciale zalf die helpt uitdrogen en dan druppels fenistil wat echt enorm hielp.Inderdaad, mijn vrouw heeft het vanmorgen gemeld aan de juf en het was geen probleem. Sinds vanmorgen vraagt ze wel om op elk blaasje een pleister te plakken, dat er wat veel blaasjes waren en dat dat veel pleisters zouden worden was volgens haar niet het juiste antwoord.Dus ik vermoed dat het toch wat jeukt.
ik denk dat Polen daarvoor inhuren wat te ver gaat.
Ik dacht dat hij doelde op @Général Zantas .ik denk dat Polen daarvoor inhuren wat te ver gaat.

Absoluut, en zeg tegen uwe kleine dat ze maar veel speelt met de kindjes met rode vlekjes. Hoe rapper u kinderen dit krijgen, hoe beterHier net mail van school dat er windpokken in de klas zijn. Zouden jullie je kind dan naar school (1e kleuter) sturen, of gewoon weekje thuis houden?

Dat vind ik persoonlijk toch een heel rare logica. Dat zou hetzelfde zijn als ten tijde van Corona zeggen dat ze allemaal eens in uw gezicht moesten hoesten...Absoluut, en zeg tegen uwe kleine dat ze maar veel speelt met de kindjes met rode vlekjes. Hoe rapper u kinderen dit krijgen, hoe beter![]()
Vroeg of laat krijgen ze het toch en dan zijn ze er vanaf. Ik begrijp wel dat dit een rare logica is.Dat vind ik persoonlijk toch een heel rare logica. Dat zou hetzelfde zijn als ten tijde van Corona zeggen dat ze allemaal eens in uw gezicht moesten hoesten...